Jump to content

gta psp op ds


Mr. Vriecetti

Recommended Posts

ik zelf vind het oook wel een goed idee als ze die gta voor psp ook op ds maken,, if in elk geval een gta die er op lijktm wat vinden julie ?? moet er een gta komen voor de ds??

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mr. Vriecetti

    12

  • Yohan

    7

  • Tha Real G.

    3

  • MrKooKie

    3

ja en bovendien wil nintendo nix met R* te maken hebben.

Misschien een persiflage met Kirby in de hoofdrol ipv moorden moet je nu iedereen vertroetelen

Leg jij GTA Advanced dan even aan mij uit :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik weet wel dat ik een DS ga kopen en geen PSP omdat die veels te duur is en te breekbaar! batterijen zijn zo leeg bij bepaalde games en tja met een DS kun je ook GBAA games spelen!! EN wat heeft een PSP nou echt te bieden? Problemen! Juist!!

<_<

EDIT: O ja Nintendo 64 is 64 Bit en een PS1 32! Dus zit daar een groot verschil tussen!!

Bewerkt: door STASKO
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet wel dat ik een DS ga kopen en geen PSP omdat die veels te duur is en te breekbaar! batterijen zijn zo leeg bij bepaalde games en tja met een DS kun je ook GBAA games spelen!! EN wat heeft een PSP nou echt te bieden? Problemen! Juist!!

<_<

EDIT: O ja Nintendo 64 is 64 Bit en een PS1 32! Dus zit daar een groot verschil tussen!!

nou moet je niet gaan liegen dat een psp te breekbaar is moet je hem maar niet laten vallen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet wel dat ik een DS ga kopen en geen PSP omdat die veels te duur is en te breekbaar! batterijen zijn zo leeg bij bepaalde games en tja met een DS kun je ook GBAA games spelen!! EN wat heeft een PSP nou echt te bieden? Problemen! Juist!!

<_<

EDIT: O ja Nintendo 64 is 64 Bit en een PS1 32! Dus zit daar een groot verschil tussen!!

ik begrijp niet waar jij naar toe wil

de DS verkoopt barslecht

waarom :unsure: wel iedereen wacht op de PSP

Link to comment
Delen op andere websites

ja en bovendien wil nintendo nix met R* te maken hebben.

Misschien een persiflage met Kirby in de hoofdrol ipv moorden moet je nu iedereen vertroetelen

GTA is eerder uitgekomen voor de gameboy hoor... <_<

de_1_b.JPG

copertina.jpg

En zo vond ik er nog een paar.... <_<

Bewerkt: door Yohan
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...