Jump to content

gta psp op ds


Mr. Vriecetti

Recommended Posts

  • 3 weken later...
  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mr. Vriecetti

    12

  • Yohan

    7

  • Tha Real G.

    3

  • MrKooKie

    3

:Y;) ik vind dat er gta op nds moet uitkomen en dan nog iets er komt iets uit waar psp niet tegen op kan hoor in d etoekomst komt er een tv ontvanger voor de ds uit dan kan je tv ontvangen op je ds erg handig hoor
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Op de UMD disc kan 1,8 GB kwijt, op de Ds cartridge ietsjes meer dan 1 GB. Het zou wel kunnen, maar nooit zo groot en/of mooi als op de PSP. En wat moet je eigenlijk met 2 schermpies en een touchscreen?btje lijp :bonk: . Geef mij maar een breedbeeld _O_

Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 maanden later...
Een gta op de ds WOEHAHAHA. :schater::schater::schater:

Op de sony psp heb je een veel mooier scherm en controls er voor.

Je kan beter een sony psp met GTA LCS kopen.

Dan een stomme ds met GTA LCS.

ja dat klopt. maat de ds moet wel een gta kunnen draaien denk ik.

meschien met een level dat evengroot is als portland. en dan met veel slechte grafics enzo. maar een ds moet het wel kunnen.

En ja, op een psp heb je een mooier scherm, das een fijt maat heeft hier niks mee temaken.

net zoiets als ik zeg. ''me lcd scherm is veel beter dan het schermpje van me psp'', ja leuk maar dat is niet waar dit topic overgaat.

Je kan beter een sony psp met GTA LCS kopen.

Dan een stomme ds met GTA LCS.

niemand heeft het over lcs op de ds, maar een gewoon aparte gta (net zo iets als gta advanced voor de gba)

Link to comment
Delen op andere websites

ASPHALT

Wat nou reclame voor de concurent, doe is ff normaal joh, Alleen maar omdat jij een PSP hebt zou de DS slecht zijn? Zo zit de wereld niet in elkaar en ik geloof ook niet dat het de bedoeling van dit topic is om te zeggen wat je van de DS vind, wil je dat wel doen open dan een leuk discussie topic en dan zou ik is ff vertellen wat de DS te bieden heeft.

Denkaanhenk

Dergelijke opmerkingen als dit voegen geen extra waarden toe aan dit topic, Nintendo is gewoon briljant, en dat mensen die een PSP hebben (of Sony beter vinden) altijd Nintendo in de grond trappen blijft me een raadsel voor mij is en blijft Nintendo de grondlegger van Consoles zoals we die nu kennen.

Ontopic

Mr. Vriecetti

Ik denk dat de DS best een GTA op normaal niveau kan draaien hoor... Dus niet met slechte graphics etc, ik zou het wel is willen zien...

Alleen denk ik wel dat het spel dan kleiner word als op de PSP, Maar ik denk niet dat er een GTA voor de DS zou verschijnen omdat ik niet zou weten wat je dan met je stylus (voor speciaals) kan doen. Mischien dat Miyamoto dit weet.. :puh:

Voor mensen die het zich afvragen, Nee ik heb geen DS en ook geen PSP...

Bewerkt: door Yohan
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb beide de psp en de ds maar het lijkt me wel leuk hij ook uitkomt voor de ds.

En het zou wel mogelijk zijn want een team van ontwikkelaars zijn extra ram chips voor de ds aan het maken dus het zou best moeten kunnen denk ik zo.

Dan koop je zo'm xtra ram kaartje en die moet dan in het gba-slot.

Er staan ook wel topics van op www.ds-linux.net

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het eigenlijk wel tof vinden dat er een GTA voor de DS uitkomt. Maar wel niet iets zoals GTA: Advance, maar meer 3D (dat moet toch mogelijk zijn?). Ze moeten dan wel niet afkomen met "Grand Theft Auto: DS" zoals ze met GTA Advance deden, dat vond ik maar zwak. Gelukkig hebben ze GTA LCS niet GTA PSP genoemd.

Wat ze ook kunnen doen is iets zoals Burnout Legends. Die kwam eerst op PSP uit en een tijdje later ook op de NDS. Dus een GTA die op de PSP en NDS uitkomt (de PSP-versie heeft wel betere graphics dan).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...