Jump to content

gta psp op ds


Mr. Vriecetti

Recommended Posts

PSP is gewoon een aparaat waar je voorzichtig mee moet doen en hij is duur en verbruikt veel energie! De DS is 100% een gamemachine die net zo goed goede Graphics heeft. Ik kijk er al naar uit om door Hyrule te rijden op mijn paard in 3d!(

(Zelda dus )

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mr. Vriecetti

    12

  • Yohan

    7

  • Tha Real G.

    3

  • MrKooKie

    3

mij lijkt 2 schermen ook heel vervelend, ik heb het geprobeerd, maar je kan maar naar een scherm tegelijk kijken...

Ik vind het heel lekker spelen man.. :D

En wat die 2schermen betreft het is zo gemaakt dat je de ene keer op het ene scherm en de andere keer weer op het andere scherm.. (eigen ervaring, Wario Touched..)

Bewerkt: door Yohan
Link to comment
Delen op andere websites

ja, maar dan mis je toch de helft van wat je doet?

Neej je voert de actie uit op de touchscreen... En je actie word weergegeven op het normale scherm dus in feite hoef je alleen te kijken naar je touchscreen en als je het vaak speelt kan je het zelfs zonder te kijken en dan je je conctreren op het actiescherm.. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dit Topic verandert een beetje in DS VS PSP maar ja,,,,

Nou ik ga volgende week op dertig april een DS halen! En waarom?

DS kan online en heeft ook MP3, gaat via spelcassetes waar je MP3 op kan zetten!

JAJA dat heeft ie ook!

Dan kun je op de DS ook nog eens Film kijken

Je hebt Twee schermen waarmee je een RTS makkelijk zou kunen spelen (vanwege Touch Screen) Maar ook speelt het lekker snel!

Dan heb je nog Voice waarmee je commando's kunt geven aan de DS en Picto Chat (wat gratis is!!)

En o ja voor ik het vergeet! Een stapel GBA games en orgionele games die je op de PSP niet kunt afspelen omdat je Touch Screen nodig hebt!!

Alles wat de PSP heeft heeft de DS ook behalve betere Graphics maar denk nou eens na, is het al niet fantastisch om betere N64 Graphics te hebben op een handheld?(op DS) Trouwens Graphics is niet alles! het gaat om de games en niet om de MP3, het is tenslotte een gamemachine voor games. En de DS is dat!! EN MEER!

En daarom ga ik vor de DS. O ja ook de prijzen zijn een giga verschil.En ik zeg ook niet de PSP slecht is? maar dat de DS gewoon een betere keuze is, en datgene van dat de DS slecht verkoopt is nonsens want ze hebben nu al records die ze nooit hadden verwacht qua verkoop! Dus,,,

mijn mening!! DS RULESSS,,,,,,,,,,,,

DS SCREENS:

NintendoDS_newimage.jpg

1_5.jpg

13695.jpg

compcpd.jpg

Bewerkt: door STASKO
Link to comment
Delen op andere websites

Dit Topic verandert een beetje in DS VS PSP maar ja,,,,

Nou ik ga volgende week op dertig april een DS halen! En waarom?

DS kan online en heeft ook MP3, gaat via spelcassetes waar je MP3 op kan zetten!

JAJA dat heeft ie ook!

Dan kun je op de DS ook nog eens Film kijken

Je hebt Twee schermen waarmee je een RTS makkelijk zou kunen spelen (vanwege Touch Screen) Maar ook speelt het lekker snel!

Dan heb je nog Voice waarmee je commando's kunt geven aan de DS en Picto Chat (wat gratis is!!)

En o ja voor ik het vergeet! Een stapel GBA games en orgionele games die je op de PSP niet kunt afspelen omdat je Touch Screen nodig hebt!!

Alles wat de PSP heeft heeft de DS ook behalve betere Graphics maar denk nou eens na, is het al niet fantastisch om betere N64 Graphics te hebben op een handheld?(op DS) Trouwens Graphics is niet alles! het gaat om de games en niet om de MP3, het is tenslotte een gamemachine voor games. En de DS is dat!! EN MEER!

En daarom ga ik vor de DS. O ja ook de prijzen zijn een giga verschil.En ik zeg ook niet de PSP slecht is? maar dat de DS gewoon een betere keuze is, en datgene van dat de DS slecht verkoopt is nonsens want ze hebben nu al records die ze nooit hadden verwacht qua verkoop! Dus,,,

mijn mening!! DS RULESSS,,,,,,,,,,,,

DS SCREENS:

NintendoDS_newimage.jpg

1_5.jpg

13695.jpg

compcpd.jpg

Serieus heb je ook Mp3.. en film..?!

Jah Pico chat is helemaal gratis en ik geef je gelijk het gaat niet alleen om de graphics... ;) Anders zou niemand een hand held hoeven kopen en gewoon lekker een console of een pc en zou iedereen i.p.v een Gameboy met een laptop lopen.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
je kan ook gewoon een ps2 of xbox te kopen(kan goedkoper zijn)

Maar we hebben het hier over een Handheld.

Die je overal mee kan nemen.

Een X box of een PS2 kan je niet overal mee naar toenemen.

Maar zoals Esther al zei, iedereen mag van GTA genieten.

Het maakt niet uit op welke Console je speelt. ;)

je begrijpt dus niet,,

die gats boven mijn bericht zei dat ie iets duurs(ben al vergeten wat) voor zijn pc moest kopen, omdat ie anders san andreas die kan draaien, toen zei ik dus, je kan ook ps2 of xbox kopen :blink: (ik weet,, of the topic gesprek)

Ze begrijpt je heel goed maar ik heb meer aan een 3Dkaart dan aan een Playstation.. ;)

Ik krijg waarschijnlijk een nieuwe kaart.. :) Zonder te dokken en anders koop ik over een tijdje wel een afgeprijste Ps2 met SA.. :)

oow chil

dat je em meschien gratis krijgt,, maare ps2 woord denk ik niet afgeprijst hoor, ene als je het om san andreas gaat moet je xbox versie nemen, is mooier en zit meer in ;)

Link to comment
Delen op andere websites

je kan ook gewoon een ps2 of xbox te kopen(kan goedkoper zijn)

Maar we hebben het hier over een Handheld.

Die je overal mee kan nemen.

Een X box of een PS2 kan je niet overal mee naar toenemen.

Maar zoals Esther al zei, iedereen mag van GTA genieten.

Het maakt niet uit op welke Console je speelt. ;)

je begrijpt dus niet,,

die gats boven mijn bericht zei dat ie iets duurs(ben al vergeten wat) voor zijn pc moest kopen, omdat ie anders san andreas die kan draaien, toen zei ik dus, je kan ook ps2 of xbox kopen :blink: (ik weet,, of the topic gesprek)

Ze begrijpt je heel goed maar ik heb meer aan een 3Dkaart dan aan een Playstation.. ;)

Ik krijg waarschijnlijk een nieuwe kaart.. :) Zonder te dokken en anders koop ik over een tijdje wel een afgeprijste Ps2 met SA.. :)

oow chil

dat je em meschien gratis krijgt,, maare ps2 woord denk ik niet afgeprijst hoor, ene als je het om san andreas gaat moet je xbox versie nemen, is mooier en zit meer in ;)

[Offtopic] Jah maare als ik de Xbox zou willen had ik wel al Xbox getypt.. ;) De ps2 heeft qua games voor mij meer te bieden duz.. :) [\Offtopic]

En ben nog steeds voor een GTA voor de DS, ook zou het leuk zijn om nu een GTA 3D te zien op een product van Nintendo.. :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat de ds het wal an kan hoor, gta in 3d, meschien wel wat klijner level, minder radiosenders, en ook minder voertuigen, en dan denk ik dat ds het wel red,

als nitendo nog een gta laat uit brengen woord het denk ik gta vc, dat denk ik omdat je ze gta 1, gta 2, en gta advance(gta 3) al hebben gehad

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...