Jump to content

gta psp op ds


Mr. Vriecetti

Recommended Posts

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mr. Vriecetti

    12

  • Yohan

    7

  • Tha Real G.

    3

  • MrKooKie

    3

PSP : ps2 of zelfs beter grapics

DS : tussen de GBA-nintendo 64 grapics

En die ene vraag of het op de ds zou meoten uitkomen nee..want dat word het zelfde als gba advanced (want 3d kan er nog maar net op)

Gta advanced snap ik wel

Maar een tijd geleden (heel lang geleden) zag ik GTA 3 voor de GBA

Maar die was neit lang in de winkel :S iemand meer info over dat ?

En die gba versie zag ik in de tijd dat gta 3 op ps2 kwam L:S

Bewerkt: door De Gta Master
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
DS  : tussen de GBA-nintendo 64 grapics

Mensen maken enorme fouten over wat de DS kan, de graphics op de cube waren 'in het begin' ook zoals de n64, ze hebben geen hardware veranderingen gemaakt, en nu zijn er spellen op waar je U tegen zegt, Heb je de ingame trailer van de nieuwe zelda gezien? Die is ook op DS cardridge uitgebracht op de E3, en geloof me, die ziet er even mooi(beetje minder) uit als op de PC.

Kijk anders maar filmpjes van Splinter Cell op de DS(identiek aan de console versies)

BTW, PS2 heeft opzich niet zulke goeie graphics.

Gta 4 NDS

Bewerkt: door ali_r
Link to comment
Delen op andere websites

nintendo is niks man ps is cool nintendo heeft allen maar van die mario spelen :rolleyes:

HAHAHA :lol:

Resident Evil, Geist, Metroid?

Ik denk dat GTA op de ds prachtig zou staan, niet persé in 3D maar desnoods topdown

Het onders touchscreen scherm als radar en wapenselectie en het bovenste als volledig scherm voor de actie.

Dus geen tekst die hinderlijk in de weg staat bij het knallen.

In ieder geval, GTA 2 is op de game boy color uitgebracht, GTA 3 op de advance dus...VC op de DS :puh:

(no way maar ik blijf hopen)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou niet direct 3d verwachten, volgens mij krijg je dan zon kiddy GTA. Dat zou helemaal niet passen. Een 2d GTA zou wel heel leuk zijn, autos besturen met stylus door ze te slepen ofzo, aantikken waarheen je mannetje moet lopen...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou niet direct 3d verwachten, volgens mij krijg je dan zon kiddy GTA. Dat zou helemaal niet passen. Een 2d GTA zou wel heel leuk zijn, autos besturen met stylus door ze te slepen ofzo, aantikken waarheen je mannetje moet lopen...

Jij bent zo'n standaard gamer zeker? Er zijn genoeg 16/18+ games van en voor nintendo consoles. Er zijn niet alleen kiddy games op, neem nou resident evil of metroid, vind jij dat kiddy? Dan is GTA zeker babyachtig? Nee? Dacht ik al.

De DS kan het wel aan, alleen volgens mij past het niet op een DS cardridge, dat weet ik niet zeker, maar volgens mij past het niet.

Link to comment
Delen op andere websites

R* heeft naar mijn weten niks te maken met Nintendo, en dat zal denk ik wel zo blijven.

GTA hoort ook niet op de Nintendo consoles thuis. Daat zijn R* en Nintendo het wel over eens volgens mij.

Link to comment
Delen op andere websites

De DS kan het wel aan, alleen volgens mij past het niet op een DS cardridge, dat weet ik niet zeker, maar volgens mij past het niet.

Je kan zo'n leeg cartige kopen en daar dan zo'n Compact Flash Card van 1GB in doen is al een begin. :lookaround:

Link to comment
Delen op andere websites

acht op ik ben wel overtuigt want nds kan met gemak gta in 3d aan... ik beodel, splinter cel, world schapip of poker, en nfsu 2 zijn perfecht af gewekte games voor ds in 3d

Link to comment
Delen op andere websites

blijk baaR Weet jij weinig van de ds af,

bij de meeste gameds loop je met de pijltjes toetsen, het touch scherm woord ge bruikt als knopjes, bijv. next wapen, of om om je heen de kijken( dus als analog)

het tochscream kan je met stokje bedienen, maar das aleen slim als je iets wil schrijfe/ tekening iwl maken, je kan beter gewoon met je vinger, of met een soort plastikje wat bij de ds zit om je vinger te doen( het engiste nut is dat je vijner dingen kan aan raken, en je scerm niet vies woord, nadelen zijn er niet aan)

dus het komt er eigenlijk op neer dat je totaal geen last van hetr tochs scerm heb, ik zelf ivnd het nog makelijker werken dan een analog,

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...