Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto IV PC release uitgesteld!

tn_gallery_1_50_69082.jpg
Zojuist heeft IGN op hun website bekend gemaakt dat Grand Theft Auto 4 is uitgesteld. In een kort nieuwsbericht wordt gemeld dat de uitgave van de PC versie van GTA4 in Amerika is uitgesteld tot dinsdag 2 december 2008. De reden van het uitstellen heeft Rockstar Games niet bekend gemaakt, al is het denkbaar dat ze de uitgave dichter bij de kerst willen doen aangezien dan de verkoop van consumentenwaar in Amerika zeer hoog is.
Wel goed nieuws is dat IGN tevens de officiële systeemeisen voor GTA4 bekend heeft gemaakt. Opvallend is dat de systeemeisen redelijk hoog zijn en dat je dus minimaal een processor met 2 kernen in je computer nodig hebt en ook aardig wat werkgeheugen.
Minimale systeemeisen:
  • Besturingssysteem: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3
  • Processor: Intel Core 2 Duo 1.8Ghz, AMD Athlon X2 64 2.4Ghz
  • Werkgeheugen: 1.5GB
  • 16GB vrije hardeschijfruimte.
  • Videokaart: 256MB NVIDIA 7900 / 256MB ATI X1900

Aanbevolen systeemeisen:

• Besturingssysteem: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3
  • Processor: Intel Core 2 Quad 2.4Ghz, AMD Phenom X3 2.1Ghz
  • Werkgeheugen: 2 GB (Windows XP) 2.5 GB (Windows Vista)
  • 18 GB vrije hardeschijfruimte.
  • Videokaart: 512MB NVIDIA 8600 / 512MB ATI 3870

Over het uitstellen van GTA4 in Nederland is op dit moment nog niets bekend al verwacht ik dat hierover binnenkort ook (uitstel) nieuws zal volgen. Houd GTAGames.nl in de gaten om ook up to date te blijven over Nederlands GTA4 nieuws.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

beter wordt die countdown ff aangepast. Hij begint serieus misleidend te worden en hij komt echt niet meer in november.

klees net 2 december in VS en 3 december in Europa

(bron: Rockstar games special broadcast newsletter)

Bewerkt: door mdm13

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik kan hem zeker wel draaien:

post-33831-1226155669_thumb.png

Bron: Klik

Ach, dat het uitgesteld werd, had ik al wel verwacht. Dat is nou eenmaal Rockstar, die stellen het altijd uit. Het zal me niets verbazen als hij nog een keer uitgesteld wordt, alhoewel ze dan de feestdagen wel missen. In ieder geval ga ik er niet van uit, dan kan het alleen maar meevallen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik kan hem zeker wel draaien:

post-33831-1226155669_thumb.png

Bron: Klik

Ach, dat het uitgesteld werd, had ik al wel verwacht. Dat is nou eenmaal Rockstar, die stellen het altijd uit. Het zal me niets verbazen als hij nog een keer uitgesteld wordt, alhoewel ze dan de feestdagen wel missen. In ieder geval ga ik er niet van uit, dan kan het alleen maar meevallen.

Die test klopt niet. Deze test heeft hogere requments dan dat er is vrijgegeven.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

plaatje

buig voor mij :puh: (ver over aanbevolen)

//

op 1 of andere manier kan ik geen plaatjes posten

Je gebruikt de verkeerde link, dit is een dynamische link en die accepteert het forum niet.

http://img48.imageshack.us/my.php?image=canyourunitxb5.jpg

Dikgedrukte geeft aan dat het geen directe link is naar het plaatje, maar feitelijk een pagina is. Zie je ook wanneer je er een goed werkende link van maakt en er op klikt.

Anyways, aanschouw het plaatje:

canyourunitxb5.jpg

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Je gebruikt de verkeerde link, dit is een dynamische link en die accepteert het forum niet.

http://img48.imageshack.us/my.php?image=canyourunitxb5.jpg

Dikgedrukte geeft aan dat het geen directe link is naar het plaatje, maar feitelijk een pagina is. Zie je ook wanneer je er een goed werkende link van maakt en er op klikt.

Anyways, aanschouw het plaatje:

plaatje

Kan je misschien het plaatje groter maken zodat ik kan zien wat je in je computer hebt zittten.

Ik kan het niet lezen.:puh:

Bewerkt: door berrygosie

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

ik zit gelukkig boven de aanbevolen eisen. Ik heb mn pc dr op uitgezocht en nu blijkt zelfs dat hij er iets boven zit. Ik ben benieuwd hoe die gaat spelen dan

Alleen m'n besturingssysteem is voor verbetering vatbaar, maar voor 3 december heb ik sp3 er wel op.

31691f7.jpg

Bewerkt: door mdm13

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb ook dat programmaatje van Dutchy gebruikt. De minimale eisen ga ik ruimschoots overheen. :) Alleen bij de aanbevolen eisen zou mijn processor net iets te langzaam zijn. :? Dat vind ik wel opvallend, want ik denk niet dat een Intel Core 2 Duo CPU E8400 @ 3.00GHz te langzaam is voor welk spel dan ook.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Klopt. Maar canyourunit.com sucks en het is niet te vertrouwen. Ok, je krijgt een leuke impressie maar naar belangrijke zaken wordt niet gekeken. Op canyourunit.com zijn mijn enige verbeter punten mijn processor en mijn RAM, terwijl op yougamer.com mijn videokaart ook niet goed is... En dat is omdat ze daar ook naar de snelheid van de GPU en de snelheid van het geheugen kijken. En dat is ook cruciaal...

Bewerkt: door Galiorix

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...