Jump to content

Missiehulp


Olli

Recommended Posts

Hey en welkom op het forum!

Ik denk dat je de missie Dead Reckoning bedoeld. Omdat ik zelf niet de grootste LCS kenner ben, kan ik alleen de tips van WikiGTA meegeven, waarschijnlijk ben je daar wel iets mee:

- Rij bij de Cochrane Dam nog niet meteen in de marker maar pak eerst de Rocket Launcher en spring op de Sanchez.

- Voorzie jezelf van armor en een rocket launcher. Bij het Cochrane Dam Power House ligt een rocket launcher maar het is slim als je al wat raketten op voorraad hebt. Je kunt hem hier vinden. Hij ligt onder de burg die Shoreside Vale met Staunton Island verbind.

- Probeer geen wanted level te hebben aangezien het nogal vervelend is om te richten met een rocket launcher terwijl één of andere stomme agent je slaat met zijn night stick.

Voor alle informatie over GTA kan je altijd terecht op WikiGTA.

Nog veel plezier met LCS!

Link to comment
Delen op andere websites

Hey en welkom op het forum!

Ik denk dat je de missie Dead Reckoning bedoeld. Omdat ik zelf niet de grootste LCS kenner ben, kan ik alleen de tips van WikiGTA meegeven, waarschijnlijk ben je daar wel iets mee:

- Rij bij de Cochrane Dam nog niet meteen in de marker maar pak eerst de Rocket Launcher en spring op de Sanchez.

- Voorzie jezelf van armor en een rocket launcher. Bij het Cochrane Dam Power House ligt een rocket launcher maar het is slim als je al wat raketten op voorraad hebt. Je kunt hem hier vinden. Hij ligt onder de burg die Shoreside Vale met Staunton Island verbind.

- Probeer geen wanted level te hebben aangezien het nogal vervelend is om te richten met een rocket launcher terwijl één of andere stomme agent je slaat met zijn night stick.

Voor alle informatie over GTA kan je altijd terecht op WikiGTA.

Nog veel plezier met LCS!

Bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

ik had gewoon met een minicun op de boot gevuurd en toen ontploofte hij dit kan allen als je er dicht bij staat want dan kun je hem beter raken

Waar heb je die Minigun vandaan dan? Hij is pas later in het spel verkrijgbaar hoor, tenzij je cheats gebruikt. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik had gewoon met een minicun op de boot gevuurd en toen ontploofte hij dit kan allen als je er dicht bij staat want dan kun je hem beter raken

Waar heb je die Minigun vandaan dan? Hij is pas later in het spel verkrijgbaar hoor, tenzij je cheats gebruikt. ;)

het kan ook de m4 gewwest zijn maar wat ik zeker weet is dat ik hem zonder rocket louncher heb neer gehaald

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Nog een tip.

ALs je weet waar de missie zich bevind en weet hoe de boot vaart ga dan de kade waar je kan rijden even onderzoekken. Zoek dan een plakje dat voor jou goed geschikt is om de boot te zien aankomen en niet te ver is om raketten eropaf te schietten.

Als je je locatie hebt gevonden dan is het tijdens de missie gewoon een kwestie van naar ja plakje rijden en klaarstaan en als je kan schietten schiet dan.

Hopelijk heb je hier ook wat aan.

Ooja en blijven proberen als je steeds mist met je RL dan is het gewoon een kwestie van oefenen.

JE kan makkelijk oefenen door gewoon een eidje van een normale weg te gaan staan en wat autos te proberen opteblazen.

Je kan ook met een RL op een rijdende auto gaan staan en op autos van de andere baan mikken. als dat goed lukt dan kan de mizzie ook een stuk makkelijker worden.

Rinaldootje :tu:

>>> Door ASPHALT: Het topic dateert van ongeveer anderhalve maand geleden, ik denk dat de topicstarter wel had aangegeven wanneer hij nog hulp nodig had. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...