Jump to content
Joriz

Nieuwe Screenshots GTA4 voor op de PC!


tn_gallery_1_101_388733.jpg
Acht nieuwe screenshots die eerder bij een GTA4 PC preview van IGN waren te zien staan nu ook op GTAGames.nl. In de preview kwam onder andere naar voren dat de PC versie er beter uitziet. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om het aantal auto's wat tegelijkertijd rondrijden om hoog te schuiven indien je een snelle computer hebt. Tevens is het mogelijk om met toetsenbord en muis of met je Xbox 360 controller te spelen. Een nieuwe functie in GTA4 is dat je op de PC versies filmpjes kan opnemen en bewerken. Zo is het onder andere mogelijk de camerahoek in het spel aan te passen. Nadat je filmpje klaar is kan je deze uploaden in 640X480, 720p en volledige HD kwaliteit (1080p) naar Rockstar Social Club zodat iedereen je filmpje kan bekijken.

tn_gallery_1_101_309379.jpg tn_gallery_1_101_231691.jpg tn_gallery_1_101_249417.jpg

Alle screenshots staan in de GTA4 PC screenshots sectie van onze galerij.

Nog terug komend op het vorige nieuwsbericht. Over het uitstellen van GTA4 in Nederland probeer ik aan het begin van volgende week (dus binnen een aantal dagen) meer duidelijk te krijgen. Houd GTAGames.nl dus in de gaten voor meer nieuws over GTA4 voor op de PC.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Wauw, ik kan ook niet wachten! Het feit dat je al die functies als de verkeersdrukte kunt aanpassen betekent dus wel eindeloos schuiven met de regelaars totdat hij precies bij je computer past... :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik lach me hier gewoon kapot. Iedereen hier maar zeggen dat z'n pc te sloom is, dan zou je mijn PC toch eens moeten zien. Dat is vele malen erger.. Die kan nouwelijks nauwelijks GTA III goed draaien :7

Maar ik zie het verschil niet zo erg tussen de console versie's, ze zijn allebei natuurlijk briljant gepraphiced, of hoe je dat ook mag spellen ;). Van de screenshots vind ik die 'Trip to the bank' zo leuk. Het ziet er allemaal heel serieus uit, maar niets is minder waar...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik lach me hier gewoon kapot. Iedereen hier maar zeggen dat z'n pc te sloom is, dan zou je mijn PC toch eens moeten zien. Dat is vele malen erger.. Die kan nouwelijks nauwelijks GTA III goed draaien :7

Maar ik zie het verschil niet zo erg tussen de console versie's, ze zijn allebei natuurlijk briljant gepraphiced, of hoe je dat ook mag spellen ;). Van de screenshots vind ik die 'Trip to the bank' zo leuk. Het ziet er allemaal heel serieus uit, maar niets is minder waar...

Lol

Mijn pc kan niet eens uberhaut een speel draaien.

Ik heb maar 3.85 gig :$

Ben van plan wat betere pc te halen.

Kan je die filmpjes ook gewoon opslaan op je pc die in GTA IV maakt?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Meeh :duh:

Mijn pc kan hem ook niet aan :cry:

Maarja, ik heb het spel ook al voor de Xbox, dus moet ik hem daar maar lekker veel gaan spelen.

Ziet er wel vet uit Btw :tu:

Diegene waarbij Niko met een Shotgun het autoraam kapot knalt is vet :D

Bewerkt: door -Simon-

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

nice :tu: kan niet wachten datie uit komt :puh: morgen heb ik mn nieuwe pc binnen :dans: intel duo core 2 e8500 grafishe kaart 9600gt :Y mn pc kan em wel draaien maar ofie het op hoog kan is nog de vraag dan :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...