Jump to content

Maria vermoord door claude?


guib

Recommended Posts

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • guib

    9

  • Revolution-Designer

    4

  • NickOwnage

    4

  • GTA Haas

    3

ff om terug te komen, ik heb GTA III ook nog nooit uitgespeeld maarja..

Zou je denken dat Maria ook in andere GTA's nog terug komt?

Volgens mij komt ze in geen een terug, zelfs niet in GTA: Advanced.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gok er toch op dat ze door Claude is vermoordt. Dat ze opeens stopt met praten door het schot zegt al dat het geen zelfmoord was. En misschien dat Claude met al dat gezeur dacht van: "Get fucked!" en dat hij haar toen overhoop schoot met zijn pistool. Het kan natuurlijk ook zien dat ze door iemand anders was doodgeschoten maar dat lijkt me van niet. En waar zou zij eigenlijk dat pistool weg moeten halen als ze het zelf deed? Daar komt ook nog bij dat als het iemand anders was dan had hij/zij waarschijnlijk eerst Claude neergeschoten (had ik gedaan) want hij is het grootste gevaar. Wat zou een gekke histirische vrouw nou kunnen doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gok er toch op dat ze door Claude is vermoordt. Dat ze opeens stopt met praten door het schot zegt al dat het geen zelfmoord was. En misschien dat Claude met al dat gezeur dacht van: "Get fucked!" en dat hij haar toen overhoop schoot met zijn pistool. Het kan natuurlijk ook zien dat ze door iemand anders was doodgeschoten maar dat lijkt me van niet. En waar zou zij eigenlijk dat pistool weg moeten halen als ze het zelf deed? Daar komt ook nog bij dat als het iemand anders was dan had hij/zij waarschijnlijk eerst Claude neergeschoten (had ik gedaan) want hij is het grootste gevaar. Wat zou een gekke histirische vrouw nou kunnen doen?

maar dat is toch raar :?

iemand eerst redden en daarna neerknallen :?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Maria komt nog terug in LCS (Liberty City Stories). Dus waarschijnlijk is ze niet vermoord door Claude. :)

Gta liberty city stories kwam voor gta 3

Wand eerst was toni in een bende genaamt de leon family, dus geen lijder

daarna weert toni de baas van een bende

Bewerkt: door Kratod
Link to comment
Delen op andere websites

Maria komt nog terug in LCS (Liberty City Stories). Dus waarschijnlijk is ze niet vermoord door Claude. :)

Gta liberty city stories kwam voor gta 3

Wand eerst was toni in een bende genaamt de leon family, dus geen lijder

daarna weert toni de baas van een bende

Toni is nooit baas geweest hoor :N

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik het me goed herinner is Toni in GTAIII wel de right hand man van Salvatore.

Maarja terug naar Maria. Ik denk dat Claude haar indd vermoord heeft. Ik bedoel komop ze lult je de oren van de kop en Claude houd daar niet van. Boven dien, hij vermoorde Catalina niet om Maria te redden, maar om de rekening met Catalina te vereffenen, iets wat Catalina in de missie zelf ook al suggereert.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk ook dat hij haar neerschoot. Claude is wel zo emotieloos om niet alleen een waarschuwingsschot te geven. Claude doet gewoon wat andere mensen willen of leuk vinden. Ook denk ik dat Maria na het waarschuwingsschot nog wel iets van "Okay, okay!" gezegd hebben. Ook wat Maria wel een beetje ondankbaar. Want ze was net van de dood gered, door iemand die een half miljoen en bijna zijn leven voor haar had gegeven, en gaat klagen over dat haar haar door de war zit en ze een nagel gebroken heeft. Dan zou ik die persoon ook wel neer willen schieten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...