Jump to content

[OVR]Sketchup vragen Topic


Wauzie

Recommended Posts

  • Reacties 318
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wauzie

    39

  • Eclipse

    19

  • Bradley H.

    17

  • Goofy

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ondertussen al een gratis full version manier gevonden. Maar hier mogen geen warez.

Dan heb ik nog een vraagje: Mijn hele gebouw is getextuurd in Sketchup. Ik sla het op als een .3ds bestand. Maar in moomapper heb ik een .dff, een .txd, en een .col bestand nodig. Hoe kom ik hieraan ?

EDIT: Ik ben zover gekomen om hem te importeren in Zmodeller. Nu kan ik de tutorial van gtamodding.gtagames.nl volgen. Alleen is mijn object niet meer getextuurd. Is er een manier om van Sketchup naar Zmodeller te gaan zonder textures te verliezen ?

EDIT2: OH SHIT! Nu viel de stroom uit en ben ik mijn model kwijt :( :angry:

Bewerkt: door Robienske
Link to comment
Delen op andere websites

Klik HIER

, het staat hier allemaal uitgelegd. Als je er dan niet uitkomt zeg je het maar.

EDIT: Je textures gaan niet verloren, althans bij mij niet. Als je iets uit Sketchup exporteerd exporteert hij als het goed is ook de texturen (let op, gebruik texturen met bmp extensie en gebruik de goede resoluties)

Bewerkt: door Wauzie
Link to comment
Delen op andere websites

HIJ IS GRATIS, HELEMAAL VOOR NIKS!!!!!!!!!!!

Moet je mij eens zeggen waar hij gratis te downloaden is :huh:

Kijk maar eens op de officiële website: http://www.sketchup.com/cgi-bin/store/trybuy.html

@Robienske: JPG plaatjes kan je niet in VC zetten...Je moet .bmp gebruiken...Je kan wel geen .bmp exporteren in Photoshop dus kan zou ik hem exporteren als .png om geen kwaliteits verlies te hebben. En dan je .png om te zetten in .bmp.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...