Jump to content

Screenshots Chinatown Wars


ChristiaanGTA

Recommended Posts

  • Reacties 108
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • the_dan

    22

  • HA5H

    7

  • Jesperkaj

    6

  • The Hulk

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb weer wat gevonden, klik. Het belangrijke eigelijk van die vijf is de één na laatste, waarin je kunt zien dat ook je voertuig beschadigt kan raken. In dat plaatje zie je dat tijdens het rijden de motorkap op is. Weer een nieuw feitje erbij. :7

Hieronder: Even gewijzigd ;)

Bewerkt: door Jesperkaj
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb weer wat gevonden, klik. Het belangrijke eigelijk van die vijf is de laatste, waarin je kunt zien dat ook je voertuig beschadigt kan raken. In dat plaatje zie je dat tijdens het rijden de motorkap op is. Weer een nieuw feitje erbij. :7

Dat was al af te leiden van eerdere screens ;) (het is trouwens het een na laatste plaatje)

Maar toch bedankt ik kende de eerste nog niet ^^ (dat terras lijkt een beetje op die duits/ierse bar, of niet?)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Zo heel erg slecht ziet het er nou ook weer niet uit. Ik hoop alleen dat het iets scherper en duidelijker word want bij sommige plaatjes zie je niet goed hoeveel voertuigen er zijn en wat nou je eigen voertuig is.

Link to comment
Delen op andere websites

ik kende m al en heb m weer gevonden (zag m op school en kon m er niet opzetten)

*plaatje*

zet m ook meteen in me lijstje

SVENIE -.-

ik had m net 2 seconde geleden eropgezet :puh:

( en mag ik een topic maken met alleen maar plaatjes en geen tekst :))

Bewerkt: door the_dan
Link to comment
Delen op andere websites

hey, er zijn weer heel veel nieuwe screens te vinden op internet

hier een link:

hierzo

op een aantal screens staan politie helikopters, zou het dan misschien toch mogelijk zijn om te vliegen of is het net als bij gta 3 alleen voor de computer. en zo te zien is het leger hier weer aanwezig en draait dit spel iets meer om de lol die je kan (en moet) hebben

ik heb er zin in :tu:

>>> Door Svenie: Topic samengevoegd met dit algemene Screenshots topic.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Interessante screens. Nu ben ik toch wel benieuwd of je inderdaad kan vliegen. Ik denk trouwens dat het niet kan, het is waarschijnlijk te zwaar voor de DS om een overvieuw van de stad te maken. Ik denk dat alleen de politie in een heli komt bij 3 sterren wanted level.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...