Jump to content

...uploaden?


Mr.stickz

Recommended Posts

De bestanden vind je onderaan, ingepakt met >>>Winrar<<. De Transfender mod vind je >>hier<<. :)

Thxm man

erm is dit wel dat je bijv. de treactor en de mower enzo in transfender kan krijgen?

EDIT: het is een nieuw soort NOS mod dit is niet wat ik bedoel...

ik bedoel dat je andere velgen op een tractor en andere vehichels die normaal nieti n transfender kunnen

EDIT2: Ik heb hem al hij heet transfender fix

Bewerkt: door Mr.stickz
Link to comment
Delen op andere websites

ok ik heb die fix gevonden het is alleen maar carmod.dat maar bij het laden loopt ie vast? ik heb n00bmode met 100 save een paar geomdde autos...

ik heb dus de gemodde lines vor carmods.dat indie nieuwe gezet...

Link to comment
Delen op andere websites

ok ik heb die fix gevonden het is alleen maar carmod.dat maar bij het laden loopt ie vast? ik heb n00bmode met 100 save een paar geomdde autos...

ik heb dus de gemodde lines vor carmods.dat indie nieuwe gezet...

Heb je die 100% saves gewoon gedownload of waren dat speciale 100% saves voor de nOObmode? Probeer ook eens new game... :)

Link to comment
Delen op andere websites

ok ik heb die fix gevonden het is alleen maar carmod.dat maar bij het laden loopt ie vast? ik heb n00bmode met 100 save een paar geomdde autos...

ik heb dus de gemodde lines vor carmods.dat indie nieuwe gezet...

ok ik heb wat research gedaan maar ik kwam eragter dat je geeen nieuwe velgen op de transfender fix kan doen...

bestaat dat wel?

Het enige wat ik wil is dat je op de tractor nieuwe velgen kan zetten en al die andere autos ik heb een x zo'n plaatje gezien daarmee dus is het mogelijk maar hoe?

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan proberen in de Carmods te kijken, en dan naar een auto kijken waar je wel nieuwe wielen op kan zetten, en dan daar kijken welk(e) woorden erachter staan dat maakt dat je er nieuwe wielen op kan zetten. Maar op de tractor krijg je dan hele kleine wielen in vergelijking met de tractor zelf :7 Dan moet je misschien de dff zelf aanpassen, om je eigen wielen eronder te zetten maar die staan er dan altijd op...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...