Jump to content

Killzone 2


Dieko

Recommended Posts

  • Reacties 435
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PowerPats

    73

  • Dieko

    73

  • Thesoldier

    63

  • End Of The Riot

    61

Ik ben bezig om de Demo te downloaden. Op het moment 0,0%. Ik moet helaas nog lang wachten, zucht...

Installeer hem opnieuw.

Misschien dat het dan lukt.

Hij kan hem niet herinstalleren, omdat hij spel (de demo althans) nog niet gedownload heeft. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat wil je dan? We hebben het nu wel over Killzone 2, natuurlijk gaat het dan langzaam. Ik denk namelijk dat miljoenen mensen nu de demo aan het downloaden zijn. Het is dus nog even afwachten of het Playstation Network er nog uitgaat. Ik heb hem gelukkig weten binnen te halen voor de drukte. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Wat wil je dan? We hebben het nu wel over Killzone 2, natuurlijk gaat het dan langzaam. Ik denk namelijk dat miljoenen mensen nu de demo aan het downloaden zijn. Het is dus nog even afwachten of het Playstation Network er nog uitgaat. Ik heb hem gelukkig weten binnen te halen voor de drukte. :D

Demo is maar een (vrij kleine) level, maar is zeker een best vette game tot nu toe :Y.

Heb er iets minder dan 20 minuten over dat level gedaan.

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Wat wil je dan? We hebben het nu wel over Killzone 2, natuurlijk gaat het dan langzaam. Ik denk namelijk dat miljoenen mensen nu de demo aan het downloaden zijn. Het is dus nog even afwachten of het Playstation Network er nog uitgaat. Ik heb hem gelukkig weten binnen te halen voor de drukte. :D

Demo is maar een (vrij kleine) level, maar is zeker een best vette game tot nu toe :Y.

Heb er iets minder dan 20 minuten over dat level gedaan.

Dat is nog redelijk lang, ik heb er rond de 10 min over gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat wil je dan? We hebben het nu wel over Killzone 2, natuurlijk gaat het dan langzaam. Ik denk namelijk dat miljoenen mensen nu de demo aan het downloaden zijn. Het is dus nog even afwachten of het Playstation Network er nog uitgaat. Ik heb hem gelukkig weten binnen te halen voor de drukte. :D

Demo is maar een (vrij kleine) level, maar is zeker een best vette game tot nu toe :Y.

Heb er iets minder dan 20 minuten over dat level gedaan.

Dat is nog redelijk lang, ik heb er rond de 10 min over gedaan.

Ja, maar ik heb al lang geen FPS spellen meer gedaan(en al helemaal niet op de ps3) dus dat was eerst effe wennen en de controls moest ik eerst uitpluizen voordat ik het allemaal begreep :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga hem zeker halen!! Ik ben niet vaak erg te spreken over een demo, maar deze keer wel. Er zijn een aantal minpuntjes, maar het ziet er super uit, de kogels die vanuit je wapen inslaan op de tegenstander, echt schitterend. Het is af en toe wat raar richten, beetje wennen, maar je krijgt wel het gevoel dat je echt een lichaam hebt, die je moet bewegen en draaien, het gaat allemaal niet zo soepel zoals bij bijvoorbeeld Call of Duty. De ruimtes zijn erg gedetailleerd, en de tegenstanders maken het je wel moeilijk door constant in dekking te staan.

Het haperde op sommige momenten wel even, zoals bij de lift, ik hoop dat dat niet bij het uiteindelijke spel zo zal zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga hem zeker halen!! Ik ben niet vaak erg te spreken over een demo, maar deze keer wel. Er zijn een aantal minpuntjes, maar het ziet er super uit, de kogels die vanuit je wapen inslaan op de tegenstander, echt schitterend. Het is af en toe wat raar richten, beetje wennen, maar je krijgt wel het gevoel dat je echt een lichaam hebt, die je moet bewegen en draaien, het gaat allemaal niet zo soepel zoals bij bijvoorbeeld Call of Duty. De ruimtes zijn erg gedetailleerd, en de tegenstanders maken het je wel moeilijk door constant in dekking te staan.

Het haperde op sommige momenten wel even, zoals bij de lift, ik hoop dat dat niet bij het uiteindelijke spel zo zal zijn.

Dit had ik ook, maar op die momenten is ie aan het laden, waardoor dus die haperingen komen.

Bij die stuk met die gast die die deur hackde gebeurde het volgens mij ook.

Ik dacht toen dat ie vasthing(omdat me ps3 vandaag ook even vasthing).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik werd door Rullez op het matje geroepen om Killzone 2 de beta te downloaden, nu kun je het ook krijgen ook Rullez. :D Om 19:30 begon ik met downloaden, en om half 9 was ik klaar, best wel lang maar als je in die tijd ook andere hobby's heb zul je dan er geen last van hebben. Aardig wennen zoals velen hadden gemerkt, zoiezo een aantal minpuntjes met de laggs, en de controls. Wat ik wel leuke dingen vond die in de beta waren te zien is dat je alles zelf moest kiezen, bijvoorbeeld de lift inschakelen, wat ik ook leuk vond is dat je dekking moest houden waarbij je maatje de computers moest hacken.. Wat ik wel onrealistisch vindt is dat er allemaal gare vliegtuigen rond vliegen, dat de tegenstanders moeilijker dood gaan wat bij BF BC en COD WAW veel gemakkelijker gaat. Desondanks weer een top beta, ik heb er heel erg van genoten en ik wacht op het vervolg.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik werd door Rullez op het matje geroepen om Killzone 2 de beta te downloaden, nu kun je het ook krijgen ook Rullez. :D Om 19:30 begon ik met downloaden, en om half 9 was ik klaar, best wel lang maar als je in die tijd ook andere hobby's heb zul je dan er geen last van hebben. Aardig wennen zoals velen hadden gemerkt, zoiezo een aantal minpuntjes met de laggs, en de controls. Wat ik wel leuke dingen vond die in de beta waren te zien is dat je alles zelf moest kiezen, bijvoorbeeld de lift inschakelen, wat ik ook leuk vond is dat je dekking moest houden waarbij je maatje de computers moest hacken.. Wat ik wel onrealistisch vindt is dat er allemaal gare vliegtuigen rond vliegen, dat de tegenstanders moeilijker dood gaan wat bij BF BC en COD WAW veel gemakkelijker gaat. Desondanks weer een top beta, ik heb er heel erg van genoten en ik wacht op het vervolg.

Bedoel je de beta of de demo?

Je had voor de beta een key nodig.

En voor de demo niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik werd door Rullez op het matje geroepen om Killzone 2 de beta te downloaden, nu kun je het ook krijgen ook Rullez. :D Om 19:30 begon ik met downloaden, en om half 9 was ik klaar, best wel lang maar als je in die tijd ook andere hobby's heb zul je dan er geen last van hebben. Aardig wennen zoals velen hadden gemerkt, zoiezo een aantal minpuntjes met de laggs, en de controls. Wat ik wel leuke dingen vond die in de beta waren te zien is dat je alles zelf moest kiezen, bijvoorbeeld de lift inschakelen, wat ik ook leuk vond is dat je dekking moest houden waarbij je maatje de computers moest hacken.. Wat ik wel onrealistisch vindt is dat er allemaal gare vliegtuigen rond vliegen, dat de tegenstanders moeilijker dood gaan wat bij BF BC en COD WAW veel gemakkelijker gaat. Desondanks weer een top beta, ik heb er heel erg van genoten en ik wacht op het vervolg.

Bedoel je de beta of de demo?

Je had voor de beta een key nodig.

En voor de demo niet.

Ik bedoelde demo. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begon met downloaden om 19:00. Ik was klaar rond half 12. Het duurde heel,heel erg lang. Ik heb hem nu nóg niet uitgeprobeert. Over een uurtje zit ik te spelen!

Ely, jou download ging ineens heel snel, hoe kan dat?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...