Jump to content

Killzone 2


Dieko

Recommended Posts

Ik begon met downloaden om 19:00. Ik was klaar rond half 12. Het duurde heel,heel erg lang. Ik heb hem nu nóg niet uitgeprobeert. Over een uurtje zit ik te spelen!

Ely, jou download ging ineens heel snel, hoe kan dat?

Woow, 3½ uur. Phoeh... Ik kon hem al na 1½ spelen. Hoe komt dat bij jou? =O

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 435
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PowerPats

    73

  • Dieko

    73

  • Thesoldier

    63

  • End Of The Riot

    61

Ik begon met downloaden om 19:00. Ik was klaar rond half 12. Het duurde heel,heel erg lang. Ik heb hem nu nóg niet uitgeprobeert. Over een uurtje zit ik te spelen!

Ely, jou download ging ineens heel snel, hoe kan dat?

Woow, 3½ uur. Phoeh... Ik kon hem al na 1½ spelen. Hoe komt dat bij jou? =O

Het ligt ook natuurlijk aan de internetverbinding.

Of de servers van de Playstation Store waren vol.

Link to comment
Delen op andere websites

Dieko misschien kan je vragen aan een mod om de titel van het topic te veranderen naar killzone 2. :Y
Die is er al: klik!

Ik had de demo gisteren ook wel in een uurtje, ik heb hem twee keer gespeeld, en ik moet zeggen, de tweede keer ging toch wel een stuk makkelijker dan de eerste keer. Dat is natuurlijk logisch, maar toch. :7 Het komt ook omdat het echt even wennen is, heel anders dan de normale shooters.

Bewerkt: door TomHagen
Link to comment
Delen op andere websites

Dieko misschien kan je vragen aan een mod om de titel van het topic te veranderen naar killzone 2. :Y
Die is er al: klik!

Ik had de demo gisteren ook wel in een uurtje, ik heb hem twee keer gespeeld, en ik moet zeggen, de tweede keer ging toch wel een stuk makkelijker dan de eerste keer. Dat is natuurlijk logisch, maar toch. :7 Het komt ook omdat het echt even wennen is, heel anders dan de normale shooters.

Ik moet de demo nog downloaden. :$

Bewerkt: door End Of The Riot
Link to comment
Delen op andere websites

hmm mischien ook zo downloaden. is volgens mij best wel een leuk spel. killzone was inieder geval wel een goede game

Deze is nog beter, het is één van mijn realistische game ooit gespeeld. En de beste demo die ik gespeeld heb, maar wel kort... :(

Link to comment
Delen op andere websites

hmm mischien ook zo downloaden. is volgens mij best wel een leuk spel. killzone was inieder geval wel een goede game

Deze is nog beter, het is één van mijn realistische game ooit gespeeld. En de beste demo die ik gespeeld heb, maar wel kort... :(

Alle demos zijn kort. :(:7

Link to comment
Delen op andere websites

Op dit moment ben ik niet echt te spreken over killzone 2. :(

En dat komt als volgt:

Hij was eindelijk klaar met downloaden dus wil ik hem instaleren maar er is een fout en dus kan hij hem niet instaleren. :duh:

Kon ik hem terug downloaden dan was die klaar en dit keer kon ik hem instaleren. :{

Dus ik speel die Demo en toen was ik met de demo klaar en dacht ik heb ik hier nu ander half uur voor zitten wachten... :duh: :duh: :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

das kut :7

nu is het in ieder geval 88 %

Ik heb trouwens gehoord dat de controls niet echt uitstekend zijn. klopt dat ? en is het dan ook te veranderen ?

Ja, er zijn denk ik 5/6 verschillende combinaties, maar je kan helaas niet alles zelf toewijzen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dieko misschien kan je vragen aan een mod om de titel van het topic te veranderen naar killzone 2. :Y
Die is er al: klik!

Ik had de demo gisteren ook wel in een uurtje, ik heb hem twee keer gespeeld, en ik moet zeggen, de tweede keer ging toch wel een stuk makkelijker dan de eerste keer. Dat is natuurlijk logisch, maar toch. :7 Het komt ook omdat het echt even wennen is, heel anders dan de normale shooters.

Ja, toen ik hem voor de tweede keer speelde ging het beter dan de eerste keer, eerst 1 keer dood en deed er 19:47 over, en de tweede keer 0 keer dood en deed er 11:07 over, stukje beter dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...