Jump to content

Little Big Planet


Dx11

Recommended Posts

Zijn er nog mensen die de 4 spelers dingen moeten hebben van de verhaallijn? Ik heb die nog nodig voor de 100%. Je kan me nu toevoegen op psn zodat we dat samen kunnen proberen. PSN ID: PSKratos

Hoe bedoel je een 4 spelers ding?

Een missie die je met 4 spelers moet doen?

Anders wil ik wel samen met je spelen.

Ik denk dat hij de dingen bedoelt waarvoor je met twee moet zijn. :Y

Maar ik wil wel helpen. :Y

Je hebt in de levels ook dingen die je met zijn vieren moet doen. En die heb ik allemaal nog niet. Als ik bij mijn PS3 ben dan voeg ik jullie toe:)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 131
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    28

  • Zaahed

    16

  • Kenny-Petrovic

    9

  • Reinier93

    8

Zijn er nog mensen die de 4 spelers dingen moeten hebben van de verhaallijn? Ik heb die nog nodig voor de 100%. Je kan me nu toevoegen op psn zodat we dat samen kunnen proberen. PSN ID: PSKratos

Hoe bedoel je een 4 spelers ding?

Een missie die je met 4 spelers moet doen?

Anders wil ik wel samen met je spelen.

Ik denk dat hij de dingen bedoelt waarvoor je met twee moet zijn. :Y

Maar ik wil wel helpen. :Y

Je hebt in de levels ook dingen die je met zijn vieren moet doen. En die heb ik allemaal nog niet. Als ik bij mijn PS3 ben dan voeg ik jullie toe:)

Oke.

Wanneer spreken we af?

Of doen we op een keer wanneer we alle 3/4 online zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal jullie ook toevoegen, aangezien ik die trophy ook nog niet heb. Wanneer dat ik het zal kunnen spelen met jullie weet ik wel nog niet. Ik ben trouwens bezig aan een level, als hij klaar was zou het leuk zijn als jullie hem eens zouden spelen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal jullie ook toevoegen, aangezien ik die trophy ook nog niet heb. Wanneer dat ik het zal kunnen spelen met jullie weet ik wel nog niet. Ik ben trouwens bezig aan een level, als hij klaar was zou het leuk zijn als jullie hem eens zouden spelen. :Y

Ok,

Als je me wilt toevoegen me PSN is: Sonik64.

Verder ben ik zelf slecht in levels maken. Een keer had een keer bijna een goeie level gemaakt maar het opslaan ging fout. Ik heb wel zo level gezien waar ze tips geven om een level te maken maar snap het niet echt. En hoe maak je eigenlijk een deur die pas open gaat als je op een knop ofzo drukt?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal jullie ook toevoegen, aangezien ik die trophy ook nog niet heb. Wanneer dat ik het zal kunnen spelen met jullie weet ik wel nog niet. Ik ben trouwens bezig aan een level, als hij klaar was zou het leuk zijn als jullie hem eens zouden spelen. :Y

Ok,

Als je me wilt toevoegen me PSN is: Sonik64.

Verder ben ik zelf slecht in levels maken. Een keer had een keer bijna een goeie level gemaakt maar het opslaan ging fout. Ik heb wel zo level gezien waar ze tips geven om een level te maken maar snap het niet echt. En hoe maak je eigenlijk een deur die pas open gaat als je op een knop ofzo drukt?

Dit leer je in de tutorial-levels. Je moet deze volgen, anders kan je die functie niet gebruiken. Je moet eerst op je eigen planeet gaan, waar al je levels opstaan. Dan druk je op het vierkantje, en kies je 'volgende uitleg afspelen. Het zal allemaal veel duidelijker worden. Ik moet wel toegeven dat er redelijk veel van die levels zijn, maar als beloning krijg je allemaal nieuwe materialen en stickers.

Ik weet wel ongeveer hoe het gaat. Je kiest bij 'Gereedschap' of 'Leuke Dingen' een knop/schakelaar, en dan verbind je met een touw de schakelaar en het object waar iets mee moet gebeuren. Maar hoe je precies een poort laat opengaan, weet ik zelf ook niet precies. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Die uitleg levels heb ik al voltooid.

Maar als je level klaar is wil ik hem wel spelen. :)

Kan je ook niet een level met twee maken?

Ik dacht dat het kon. :puh:

Heb wel eens een filmpje gezien.

Toen gingen ze met zijn tweeën level bouwen of nee zelfs met zijn drieën.

Maar weet iemand hoe je een deur in je level maakt die pas opengaat als je op zo knop ofzo drukt?

Link to comment
Delen op andere websites

Die uitleg levels heb ik al voltooid.

Maar als je level klaar is wil ik hem wel spelen. :)

Kan je ook niet een level met twee maken?

Ik dacht dat het kon. :puh:

Heb wel eens een filmpje gezien.

Toen gingen ze met zijn tweeën level bouwen of nee zelfs met zijn drieën.

Maar weet iemand hoe je een deur in je level maakt die pas opengaat als je op zo knop ofzo drukt?

Je kan wel 2 player offline doen, maar niet online:(

En een deur open doen? Hoe bedoel je? hoe wil je de deur hebben?

Link to comment
Delen op andere websites

Die uitleg levels heb ik al voltooid.

Maar als je level klaar is wil ik hem wel spelen. :)

Kan je ook niet een level met twee maken?

Ik dacht dat het kon. :puh:

Heb wel eens een filmpje gezien.

Toen gingen ze met zijn tweeën level bouwen of nee zelfs met zijn drieën.

Maar weet iemand hoe je een deur in je level maakt die pas opengaat als je op zo knop ofzo drukt?

Je kan wel 2 player offline doen, maar niet online:(

En een deur open doen? Hoe bedoel je? hoe wil je de deur hebben?

Een brede hoge deur.

Wanneer je op een rode knop drukt dat hij omhoog gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Die uitleg levels heb ik al voltooid.

Maar als je level klaar is wil ik hem wel spelen. :)

Kan je ook niet een level met twee maken?

Ik dacht dat het kon. :puh:

Heb wel eens een filmpje gezien.

Toen gingen ze met zijn tweeën level bouwen of nee zelfs met zijn drieën.

Maar weet iemand hoe je een deur in je level maakt die pas opengaat als je op zo knop ofzo drukt?

Je kan wel 2 player offline doen, maar niet online:(

En een deur open doen? Hoe bedoel je? hoe wil je de deur hebben?

Een brede hoge deur.

Wanneer je op een rode knop drukt dat hij omhoog gaat.

Met een zuiger of ketting vastzetten aan iets erboven. En dan de zuigers of ketting verbinden met de knop. EN die op aan / uit zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Die uitleg levels heb ik al voltooid.

Maar als je level klaar is wil ik hem wel spelen. :)

Kan je ook niet een level met twee maken?

Ik dacht dat het kon. :puh:

Heb wel eens een filmpje gezien.

Toen gingen ze met zijn tweeën level bouwen of nee zelfs met zijn drieën.

Maar weet iemand hoe je een deur in je level maakt die pas opengaat als je op zo knop ofzo drukt?

Je kan wel 2 player offline doen, maar niet online:(

En een deur open doen? Hoe bedoel je? hoe wil je de deur hebben?

Een brede hoge deur.

Wanneer je op een rode knop drukt dat hij omhoog gaat.

Met een zuiger of ketting vastzetten aan iets erboven. En dan de zuigers of ketting verbinden met de knop. EN die op aan / uit zetten.

Ok bedankt!

Dat wouw ik even weten.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn level is af. Het heet 'Verbannen'. Om te zien waarom, zul je het moeten spelen. ^_^

Zouden jullie me dan ook willen harten, als jullie het dan toch spelen?

Hier heb ik beschreven hoe je in het level alle prijzen kan vinden.

Je start. Je gaat over alle hindernissen. Bij de ballon spring je erop en hang je eraan. Als je naar boven gaat zal je een platform zien met prijsbubbels. Daarna moet je terug naar beneden. Je springt gewoon. Dan ga je met de sponzen over het vuur, en rijd je met de auto over de jumping. Nu druk je op de knop. Je gaat nu terug (te voet over het metaal), want waar je de auto hebt gehaald, is nu een muur die ontploft. Daar vind je prijsbubbels en scorebubbels. Je gaat nu terug over het metaal en gaat verder. Je rijdt op het skateboard tot je bij het platform komt. Hier ga je op de trap, en ga je verder naar rechts, waar prijsbubbels te vinden zijn. Hierna moet je naar beneden, maar je springt naar links op de trap, want anders wordt je geëlektrocuteerd. Je gaat nu naar het scorebord, en het level is gehaald![/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn level is af. Het heet 'Verbannen'. Om te zien waarom, zul je het moeten spelen. ^_^

Zouden jullie me dan ook willen harten, als jullie het dan toch spelen?

Hier heb ik beschreven hoe je in het level alle prijzen kan vinden.

Je start. Je gaat over alle hindernissen. Bij de ballon spring je erop en hang je eraan. Als je naar boven gaat zal je een platform zien met prijsbubbels. Daarna moet je terug naar beneden. Je springt gewoon. Dan ga je met de sponzen over het vuur, en rijd je met de auto over de jumping. Nu druk je op de knop. Je gaat nu terug (te voet over het metaal), want waar je de auto hebt gehaald, is nu een muur die ontploft. Daar vind je prijsbubbels en scorebubbels. Je gaat nu terug over het metaal en gaat verder. Je rijdt op het skateboard tot je bij het platform komt. Hier ga je op de trap, en ga je verder naar rechts, waar prijsbubbels te vinden zijn. Hierna moet je naar beneden, maar je springt naar links op de trap, want anders wordt je geëlektrocuteerd. Je gaat nu naar het scorebord, en het level is gehaald![/font]

Ik ga straks even je level uit proberen. :D

Edit: Uitgeprobeerd.

Mooie level alleen er zitten wel wat bugjes in.

Verder is het begin wel moelijk met die dingen maar wel goed gemaakt.

5 Sterren voor je level. ;)

Bewerkt: door Zaahed
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...