Jump to content

Little Big Planet


Dx11

Recommended Posts

  • 2 maanden later...
  • Reacties 131
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    28

  • Zaahed

    16

  • Kenny-Petrovic

    9

  • Reinier93

    8

Ik had vandaag een heel erg mooi level gezien, je kon het wel alleen maar met 2 spelers doen.

Het was iets met een windmolen en allemaal kleine zwevende eilandjes echt vet gemaakt! _O_

Zelfs mooier dan sommige levels die standaard in het spel zitten. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had vandaag een heel erg mooi level gezien, je kon het wel alleen maar met 2 spelers doen.

Het was iets met een windmolen en allemaal kleine zwevende eilandjes echt vet gemaakt! _O_

Zelfs mooier dan sommige levels die standaard in het spel zitten. :7

Er zijn inderdaad érg mooie community-levels. Gisteren heb ik het spel eens (lang geleden) met mijn zus en een vriendin gespeeld en we zochten enkele levels op die gebaseerd waren op films. Onder andere Titanic. :puh: Hoeveel werk er aan zo'n level wel niet is.. Daar heb ik het geduld niet voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had vandaag een heel erg mooi level gezien, je kon het wel alleen maar met 2 spelers doen.

Het was iets met een windmolen en allemaal kleine zwevende eilandjes echt vet gemaakt! _O_

Zelfs mooier dan sommige levels die standaard in het spel zitten. :7

Er zijn inderdaad érg mooie community-levels. Gisteren heb ik het spel eens (lang geleden) met mijn zus en een vriendin gespeeld en we zochten enkele levels op die gebaseerd waren op films. Onder andere Titanic. :puh: Hoeveel werk er aan zo'n level wel niet is.. Daar heb ik het geduld niet voor.

Dat Titanic level heb ik ook gisteren nog gespeeld. :puh:

Die maker had ook nog veel mooie andere levels. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo :cya:

Ik heb 3 personen nodig (PS3), die LBP hebben, om in het level "Bevroren Toendra" het gebied waar je 4 personen voor nodig hebt binnen te gaan. Het duivelspak bevindt zich daar heb ik gehoord :)

Mensen die willen helpen mogen hierop via PB reageren + wanneer je kan (liefst vandaag of morgen, zaterdag vertrek ik op vakantie) + PSN ID...

Alvast bedankt _O_

Bewerkt: door Axelectric_
Link to comment
Delen op andere websites

Mensen die willen helpen mogen hierop reageren + wanneer je kan (liefst vandaag of morgen, zaterdag vertrek ik op vakantie) + PSN ID...

Dat mag helemaal niet. Afspreken gebeurt via PB. Topic samengevoegd met het LPB topic. Graag verdere reacties via PB!

Link to comment
Delen op andere websites

In sommige levels zie ik dat het van licht naar donker en terug gaat, of dat de kleur verandert. Ik weet wel hoe ik dat doe, maar hoe kan je het laten afwisselen?

In de Playstation Store kan je ergens een gratis 'Beginner's Kit' vinden. Dit bevat allemaal spullen waaronder een soort machientje met een bewegingsdetector dat je in je level moet plakken. Je kan kiezen hoe donker of licht je level dan moet zijn. Als je Sackboy er dan voorbij loopt wordt het licht in je level meteen zoals jij het had aangepast. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...