Jump to content

het is gta londen


Blackeye

Recommended Posts

jongens ik weet 99% zeker dat het gta londen wordt niet alleen omdat eerst gta liberty city ,vice city en daarna san andreas en daarna kwam londen en dat word nu ook het geval niet dat het bovenstaande alles zegt maar ik heb vernomen dat het londen wordt van de ubisoft mensen ik ken daar namelijk iemand

Bewerkt: door Blackeye
Link to comment
Delen op andere websites

jongens ik weet 99% zeker dat het gta londen wordt niet alleen omdat eerst gta liberty city ,vice city en daarna san andreas en daarna kwam londen en dat word nu ook het geval niet dat het bovenstaande alles zegt maar ik heb vernomen dat...

Je hebt vernomen dat?...Wat een onzinnig topic zeg :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

wat je met deze informatie doet moet je zelf weten maar let maar op

:blink: :blink: okee zal er op letten :huh: maar ik snap echt niet de nut van deze topic is :unsure: .

Link to comment
Delen op andere websites

wat je met deze informatie doet moet je zelf weten maar let maar op

:blink: :blink: okee zal er op letten :huh: maar ik snap echt niet de nut van deze topic is :unsure: .

ja dit hele forum draait toch om de vraag Wat wordt de volgende gta?? now hier weet je het :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

ja het is heel leuk dat je iemand kent bij ubisoft maar in meerderre topics word ook iets gezecht door maten/vrienden/bekenden over bepaalde dingen en dat is ook (meestal) niet waar <_< dus eigenlijk vraag ik je om beter beweis ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ja het is heel leuk dat je iemand kent bij ubisoft maar in meerderre topics word ook iets gezecht door maten/vrienden/bekenden over bepaalde dingen en dat is ook (meestal) niet waar <_< dus eigenlijk vraag ik je om beter beweis ;)

geen commentaar ik zei wat je met de info doet moet je zelf weten

Link to comment
Delen op andere websites

ja het is heel leuk dat je iemand kent bij ubisoft maar in meerderre topics word ook iets gezecht door maten/vrienden/bekenden over bepaalde dingen en dat is ook (meestal) niet waar <_< dus eigenlijk vraag ik je om beter beweis ;)

geen commentaar ik zei wat je met de info doet moet je zelf weten

flauw hoor

mijn info is dat de volgende gta niet londen

maar gta sin city

dat natuurlijk eveveel zever is dan uwe zever <_<

Link to comment
Delen op andere websites

wat heeft UbiSoft met GTA te maken ?

Eindelijk iemand die goed oplet!

Ubisoft heeft niks met GTA te maken. Blackeye je mag je denkbeeldige vriend of iemand die verhaaltjes uit zijn duim zuigt wel even melden dat Grand Theft Auto nog steeds wordt gemaakt door Rockstar North.

Ook slaat de titel GTA Sin City nergens op omdat dat de 1 april grap was van GTAgames.nl!

Link to comment
Delen op andere websites

dus het is zever

Ja dit is dan wel heel onzinnig maar ja als je een gedachte hebt over wat de nieuwe gta gaat worden mag je het altijd meedelen maar je moet ook nadenken wat hij zei over de nieuwe gta ik snapte het eerste ook niet wat heeft ubisoft nu met gta te maken :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

wat heeft UbiSoft met GTA te maken ?

ubisoft en rockstar north zijn 1 joh :huh: ze werken in ieder geval samen

Bewerkt: door Blackeye
Link to comment
Delen op andere websites

wat heeft UbiSoft met GTA te maken ?

ubisoft en rockstar north zijn 1 joh :huh: ze werken in ieder geval samen

????? Dat geloof je toch zelf niet of is het waar :unsure:

Link to comment
Delen op andere websites

wat heeft UbiSoft met GTA te maken ?

ubisoft en rockstar north zijn 1 joh :huh: ze werken in ieder geval samen

ja doei droom lekker verder,met je hocos pocos ubisoft en rockstar samen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...