Jump to content

Is GTA saai aan het worden?


super gta

is gta saai aan het worden of niet?  

67 leden hebben gestemd

  1. 1. is gta saai aan het worden of niet?

    • 1. nee helemaal niet ik vind gta nog steeds leuk
      24
    • 2. ja het verveelt me
      57
    • 3. soms is die saai soms niet
      0


Recommended Posts

  • Reacties 93
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • myron.b

    5

  • super gta

    4

  • TomFurga

    4

  • Tha Real G.

    2

waarom stel jij die vraag....is toch nix mis mee als je onnodige ge-quote word...staat beetje raar maarja (voortaan PBen als je een persoonlijke vraag aan iemand stelt)

Link to comment
Delen op andere websites

GTA is het coolste spel wat ik ooit heb gespeeld/gezien!!!!!!

En het is zeker niet saai.. er valt (bij mij) altijd wel wat te doen :D

Mensjes martelen.

Ik ga nu vooral vaak met zo'n Blood Banger ofzo lekker politie beuken :lol:

Greetz..

Myself

Link to comment
Delen op andere websites

Het is het beste spel wat k ooit gespeeld heb!!....

maar het begint nou wel een beetje aan de saaie kant te worden(Vice City dan he) je moet t gewoon niet het hele jaar door spelen, maar gewoon af en toe een paar maandjes stoppen dan blijft het leuk. En over een maand worden we(de pc-ers en Xbox-ers) weer beloond met een nieuwe GTA en dan kan de lol weer beginnen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 years later...

Ik vermaak me nog steeds met GTA IV. Het nieuwe is er wel vanaf, maar met de multiplayer heb ik nog steeds plezier. Onlangs heb ik ook III en VC uitgespeeld, deze zal ik niet zo gauw weer gaan spelen. Ik speel af en toe nog SA, in een verloren PC-uurtje. Maar ik heb ook nog andere games liggen, zoals nu LA Noire, dus er komt niet veel van GTA terecht. Maar saai? Nee hoor, helemaal niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Installeer MTA San Andreas (Multi Theft Auto) (GTA San Andreas online) en je kunt weer heel lang genieten van GTA op manieren zoals je je dat niet voor kunt stellen :D!

Ik speel GTA San Andreas al sinds 2004 (het is nu 2011, 7 jaar later) en ik speel het nog steeds, als is 't in de vorm van MTA. GTA/MTA is voor mij nu een kruispunt van gezelligheid: lekker met een aantal lui die ik al jaren ken van MTA in een race-server een beetje crossen en beuken en ouwehoeren, alsof je constant op een feestje zit. Gezelligheid alom, gecombineerd met een hoop lol. Ik kan me geen betere combinatie voorstellen :bier:.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...