Jump to content

Is GTA saai aan het worden?


super gta

is gta saai aan het worden of niet?  

67 leden hebben gestemd

  1. 1. is gta saai aan het worden of niet?

    • 1. nee helemaal niet ik vind gta nog steeds leuk
      24
    • 2. ja het verveelt me
      57
    • 3. soms is die saai soms niet
      0


Recommended Posts

  • Reacties 93
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • myron.b

    5

  • super gta

    4

  • TomFurga

    4

  • Tha Real G.

    2

Wat Puma zegt, maar dan in de IV-era op de 360 met de clan. Trouw iedere zaterdagavond, en soms wat vaker bij filmprojecten e.d.. Het blijft een prachtige game, en de multiplayer verveelt gewoon niet, als je er maar creatief genoeg mee omgaat.

Dus eigenlijk: "Wat Puma zegt, maar dan in IV". :*D

Link to comment
Delen op andere websites

als de missies niet lukt en je gaat steeds dood,dan verveelt het ook wel een beetje. :$

Gewoon volhouden, desnoods met een cheat, uiteindelijk lukt elke missie uit de storyline een keer. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

als de missies niet lukt en je gaat steeds dood,dan verveelt het ook wel een beetje. :$

Gewoon volhouden, desnoods met een cheat, uiteindelijk lukt elke missie uit de storyline een keer. :Y

ja weet ik,ik vind die missies dat je met een RC voertuig moet spelen vooral de helikopter vervelend :duh: .

als ik de cheat bij sa in voer staat er bij opslaan:als u het spel opslaat kan het u spel beschadigen ofzo.

hoe doe jij dat dan?

Bewerkt: door myron.b
Link to comment
Delen op andere websites

Je spel raakt niet beschadigd, maar bij sommige spelen komt het aantal cheats in je statistieken en/of komt je percentage uitgespeeld niet verder dan 99,99%.

Ik vind dat niet erg, beter mét cheat toch verder komen dan dat ie zonder cheat werkloos in de kast ligt.

Link to comment
Delen op andere websites

oh dat wist ik niet.ik heb sa uitgespeeld zonder cheats.lijkt me leuk met cheats maar om een nieuwe carrière te starten...ik vind het spel niet zo leuk meer als toen ik het speelde. :-(

Bewerkt: door myron.b
Link to comment
Delen op andere websites

als je het uitgespeeld hebt is er niets meer te doen eigenlijk,

je hebt gelijk,ik heb nu Vice City en San Andreas uitgespeeld,en nu is het saai.

ik speel op dit moment nfs carbon,most wanted en gta III.

Bewerkt: door myron.b
Link to comment
Delen op andere websites

Het word saai imo.

Ja, vooral als je al meer dan 2 jaar geen nieuwe GTA krijgt. In plaats van Balled of gay Tony die ik niet heb, en the lost and the damned die erg saai is. GTA Chinawars heb ik al 3x uitgespeeld.

En dat is het. Het wordt eens tijd voor een nieuwe GTA, daarom ben ik nu andere spellen aan het spelen omdat GTA IV enzo gewoon saai worden doordat je zo vaak speelt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...