Jump to content

Is GTA saai aan het worden?


super gta

is gta saai aan het worden of niet?  

67 leden hebben gestemd

  1. 1. is gta saai aan het worden of niet?

    • 1. nee helemaal niet ik vind gta nog steeds leuk
      24
    • 2. ja het verveelt me
      57
    • 3. soms is die saai soms niet
      0


Recommended Posts

Het is alweer 3 jaar geleden dat GTA 4 is uitgekomen terwijl de nieuwe GTA nog niet eens aangekondigd is. Ik geef toe dat het de laatste maanden een beetje uitgestorven is hier op het GTAforum. Desalniettemin verveelt GTA mij nooit. GTA IV hangt de laatse tijd maar wat bij mij in de kast, maar ik speel wel vaak TBoGT.

Als je het mij vraagt mag de nieuwe GTA wel snel aangekondigd worden.

Bewerkt: door vice infernusX
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 93
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • myron.b

    5

  • super gta

    4

  • TomFurga

    4

  • Tha Real G.

    2

Ga MTA spelen en GTA is weer zo vet als toen je begon het te spelen. Ik speel SA al sinds de release, ben toen MTA uitkwam MTA gaan spelen en daarnaast gaan modden. Nu, zeven jaar later, speel ik nog steeds eigenlijk dagelijks MTA San Andreas. Voor mij is het gewoon een plaats om wat te ouwehoeren met wat lui en in combinatie met de ongelooflijke hoeveelheid functies en mogelijkheden die MTA biedt, is het gewoon de perfecte plaats daarvoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, De multiplayer modi blijven leuk omdat het spelen iedere keer weer anders is.

Het verhaal ken ik al. maar toch iedere keer als ik het weer speel ontdek ik iets nieuws.

En moch het saai worden, dan heeft het spel zoveel mogelijk heden om het toch weer leuk te maken voor mezelf.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Afwisselend met COD: Black Ops en Assassin's Creed II speel ik nu nóg altijd GTA: Eflc sinds de release. Lekker wat achtervolgingen houden op multiplayer of gewoon rotzooien in single player. Mijn all-time favourite !

Voor mij is GTA nu echt saai. Ik speel nu niets anders dan Red Dead Redemption en Just Cause 2.

Ik heb echt een nieuwe GTA nodig.

Geloof me, ik heb Just Cause 2 en heb me er vijf maandjes mee vermaakt. Na de storyline is er echt geen reet meer aan, zelfs basissen platleggen wordt op den duur repetitief. En RDR, na de storyline en de strangers is er toch ook niet veel meer te beleven dan wat rond te hangen in the wild west of wat multiplayen?

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV verveelde me echt vrij snel, het was gewoonweg te makkelijk, dus na 1x uitspelen had ik het eigenlijk wel gezien. SA had ik meer moeite mee, met missies als Freefall of de Flying school. En ook al heb ik dat alweer 5 jaar onder de knie, het blijven leuke missies. Daarnaast heb je voor mijn gevoel meer mogelijkheden in SA. En ik hou van modding, met het ontwikkelen van DYOM blijf ik met SA bezig. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, GTA verveelt natuurlijk wel, maar het is beter om elke 3 jaar een grote GTA uit te brengen dan elk jaar een GTA

Dan melk je het spel veel te veel uit.

Ik hoop natuurlijk zelf dat GTA 5 in 2012 uitkomt :D

En je kan altijd weer wat klassiekers gaan spelen zoals Vice city, of modden, of multiplayer spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik mis eigenlijk enorm de tijd hoe ik 'vroeger GTA' speelde. Ik denk er ook nog écht vaak aan en ik denk dat iedereen dat wel wat heeft. Ik ben nu 19 jaar en toen ik 8 jaar was speelde ik GTAII (niet echt zo een lange tijd), daarna toen ik 10 jaar was speelde ik enorm veel op GTAIII. Maar dan in 2004, was ik 12 jaar en was San Andreas bijna een 2de leven. In de klas was je aan het aftellen tot je naar huis kon en in San Andreas kon rond rijden.

Gewoon enorm spijtig dat de tijd zo snel gaat, het was echt zo'n leuke tijd, zonder zorgen en gewoon spelen :D

Maarja, misschien dat de jeugd van 12-13-14 jaar dat nu GTA IV speelt, binnen 10 jaar hetzelfde denkt...

Wie mist er nog de vroeger tijden?

Bewerkt: door OG-J
Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV verveelde me echt vrij snel, het was gewoonweg te makkelijk, dus na 1x uitspelen had ik het eigenlijk wel gezien. SA had ik meer moeite mee, met missies als Freefall of de Flying school. En ook al heb ik dat alweer 5 jaar onder de knie, het blijven leuke missies. Daarnaast heb je voor mijn gevoel meer mogelijkheden in SA. En ik hou van modding, met het ontwikkelen van DYOM blijf ik met SA bezig. :D

Zou het mogelijk zijn een DYOM te maken voor GTA IV. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik mis eigenlijk enorm de tijd hoe ik 'vroeger GTA' speelde. Ik denk er ook nog écht vaak aan en ik denk dat iedereen dat wel wat heeft. Ik ben nu 19 jaar en toen ik 8 jaar was speelde ik GTAII (niet echt zo een lange tijd), daarna toen ik 10 jaar was speelde ik enorm veel op GTAIII. Maar dan in 2004, was ik 12 jaar en was San Andreas bijna een 2de leven. In de klas was je aan het aftellen tot je naar huis kon en in San Andreas kon rond rijden.

Gewoon enorm spijtig dat de tijd zo snel gaat, het was echt zo'n leuke tijd, zonder zorgen en gewoon spelen :D

Maarja, misschien dat de jeugd van 12-13-14 jaar dat nu GTA IV speelt, binnen 10 jaar hetzelfde denkt...

Wie mist er nog de vroeger tijden?

Ik. Ik ben dan wel 15 dus het is niet zo erg lang geleden, maar ik mis die tijden toen ik op m'n 7e GTA VC ontdekte, van GTA VC en SA toen die games nog nieuw waren en het vet was om alles te ontdekken. GTA 4 is wel vet enzo. En ik ben dol op het realisme, maar die tijd waarin GTA niet zo realistisch was had toch wel wat.

Bewerkt: door vice infernusX
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...