aron24 Posted February 28, 2016 Report Posted February 28, 2016 Saai wordt niet saai, ik speel het afwisselend met andere games en dat blijft het gewoon leuk. Quote
JasonStatham Posted February 29, 2016 Report Posted February 29, 2016 (edited) Minder leuk dan vroeger. Het is meer dat er gewoon andere games zijn op deze generatie die ik leuker vind. Tijdens de III-era zou ik mijn PlayStation aandoen en was de kans groot dat ik een GTA zou spelen. Nou kan ik zo (helaas) 10 spelletjes opnoemen die ik liever speel. Maar saai, nee dat niet. Edited February 29, 2016 by FrankyFourFingers Quote
.PhoeniX. Posted February 29, 2016 Report Posted February 29, 2016 (edited) Ik denk dat het voornamelijk met mezelf te maken heeft dat GTA op den duur zo saai wordt. Vroeger (dan praat over zo'n vijf jaar geleden) kon ik nog enigszins van GTA San Andreas, Vice City én III genieten, want die hadden écht hun eigen (nostalgische) sfeer, wat GTA IV en V totaal niet hebben. Naast dat is afnemende interesse ook een belangrijke factor waarom ik geleidelijk aan wat minder GTA speel dan tevoren. Bovendien als je het teveel speelt gaat 't ook sneller vervelen imo. Edited February 29, 2016 by .PhoeniX. Quote
PrioX Posted August 4, 2019 Report Posted August 4, 2019 Rockstar moet wat meer gaan werken aan de herspeelbaarheid van spellen. GTA is op zichzelf niet saai. Maar wanneer je eenmaal de verhaallijn hebt uitgespeeld en de meeste zij-missies voltooid hebt, is er niet veel meer te doen. GTA V heb is bijvoorbeeld na de 100% nooit meer aangeraakt omdat ik vond dat er in de free mode te weinig te doen was. Quote
Recommended Posts