Jump to content

Cheatdevice


Basssss

Recommended Posts

Jij hebt een nieuwe EU versie, CheatDevice draait alleen op oudere EU versies of US versies. Je te hoge firmware is te verhelpen, maar met een gepatchte EU versie kun je niets..

Hoeft niet. Je kan je psp ook met CF M33 5.0 updaten. Je kan alle homebrew programma's draaien (ook 1.5 homebrew via kernell) en de nieuwste spellen spelen. :Y

Vertel verder. :D

Nadeel is dat je eerst versie 3.52 M33-4 van die custom firmware moet hebben, en daarvoor moet je eerst versie 1.5 van de originele firmware voor hebben, dus dan moet je als nog aan het downgraden gaan. Sowieso illegaal en erg riskant voor je PSP (je zou hem kunnen slopen ermee).

Jammer. :N

Je weet maar nooit, van mij mag je het proberen, maar het is je eigen schuld als je PSP kapot gaat. Downgraden werkt op 6/10 PSPs maar ik zou het risico domweg niet nemen omdat het de ellende niet waard is als het wél misgaat. Ik zou eerst maar even googlen naar downgraden en de de gevaren ervan, zodat je in ieder geval weet wat je eigelijk gaat doen. Ik mag je op dit forum niet vertellen hóe je moet downgraden, en dat weet ik ook niet.

Ik ga me PSP er echt niet voor verneuken, helemaal als ik heel slecht in zulke dingen ben. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Basssss

    9

  • MartyCeha

    7

  • KillerZero86

    7

  • Flashingdemon666

    6

even 1 misverstand uit de wereld helpen, je psp is verloren als je m uit het raam gooit. Voor de rest is een pandora batterij[/font] genoeg.
Ik heb nu ook even gegoogled, en eigenlijk snap ik het probleem van downgraden niet, want illegaal is het niet. Zodra je de PSP hebt gekocht mag je er in feite mee doen wat je wilt. Dus als jij er homebrew dingen op wil installeren mag dat. Het wordt alleen niet aangemoedigd door Sony, sterker nog, zoveel mogelijk tegengehouden door Sony. Maar dat vind ik geen reden om het als gespreksonderwerp te verbieden op een forum. Anyway, ik wil niet weer een discussie hierover ontketenen dus let's get to the point: met een pandora batterij (bol.com!) kun je je PSP "veilig" dingessen. Google is je vriend :bier:
Link to comment
Delen op andere websites

even 1 misverstand uit de wereld helpen, je psp is verloren als je m uit het raam gooit. Voor de rest is een pandora batterij[/font] genoeg.
Ik heb nu ook even gegoogled, en eigenlijk snap ik het probleem van downgraden niet, want illegaal is het niet. Zodra je de PSP hebt gekocht mag je er in feite mee doen wat je wilt. Dus als jij er homebrew dingen op wil installeren mag dat. Het wordt alleen niet aangemoedigd door Sony, sterker nog, zoveel mogelijk tegengehouden door Sony. Maar dat vind ik geen reden om het als gespreksonderwerp te verbieden op een forum. Anyway, ik wil niet weer een discussie hierover ontketenen dus let's get to the point: met een pandora batterij (bol.com!) kun je je PSP "veilig" dingessen. Google is je vriend :bier:

PSPs ombouwen valt onder Warez en mag dus niet besproken worden. Verder is een pandora batterij alleen niet genoeg, maar heb je ook nog een speciale magic memorystick nodig. Dus ook jou 2de punt klopt niet helemaal

Bewerkt: door KillerZero86
Link to comment
Delen op andere websites

Nu snap ik het niet meer. :puh:

Hieronder: Nu word het nog onbegrijpbaarder... :bonk:

Ik ga het je proberen uit te leggen als dat mag.

MarthyCeha zegt dat je je psp niet met CF moet softmodden omdat je dan dikke kans op een brick hebt. Maar KillerZero maakt duidelijk dat je dit met de Pandora Batery kan verhelpen. En daar heeft hij gelijk in. :Y Met een Pandora Batery (even een tut googelen als je wilt weten hoe je die moet maken) kan je je psp altijd unbricken. Maar je hebt ook een Magic Stick nodig. Maar dat is een werkje van je memory stick formateren en er wat programmatjes op zetten.

Geen zorgen dus. Als je een Pandora Batery maakt (die je nodig hebt om je psp te kunnen softmodden) kan je je psp zonder moeite weer repareren zonder moeilijke codes.

Even nog een vraagje zelf. Werkt kernell 1.50 nog op de Slim and Lite?

Bewerkt: door warrock_123_321
Link to comment
Delen op andere websites

Daar staat 2.60, maar als ik erop klik staat er 4.05. :?

Maargoed, er is een alternatief, want met deze savegames kun je tóch met helikopters vliegen :) Je kan alleen de andere functies van het cheatdevice niet gebruiken.

dankjewel, nu kan ik eindelijk vliegen in een hunter :dans::dans::bier:

zeg, kan iemand datzelfde maken maar dat je dan oneindig hoog kunt vliegen :tu:

Bewerkt: door weeteenbeetje
Link to comment
Delen op andere websites

Een Pandora batterij is een normale PSP batterij waarbij een schroefje binnenin de batterij is losgemaakt. Dat kun je ook weer vastzetten. Eerder was dit een kwestie van thuis doen, tegenwoordig worden er Pandora batterijen aangeboden op grote electronicawebsites (zoals bol.com).

Een magic memorystick is een geformatteerde memorystick waar een aantal bestanden op zijn gezet, zoals warrock al zei. Dit in combinatie met een pandora batterij maakt het mogelijk om een PSP zonder gevaar te downgr....

Als ik te ver ga zeggen jullie het maar hé mods :7

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Een Pandora batterij is een normale PSP batterij waarbij een schroefje binnenin de batterij is losgemaakt. Dat kun je ook weer vastzetten. Eerder was dit een kwestie van thuis doen, tegenwoordig worden er Pandora batterijen aangeboden op grote electronicawebsites (zoals bol.com).

Op bol.com noemen ze het alleen een 'Tool baterij'. :puh: Maar die werkt alleen voor de psp FAT. Als je het op een Slim and Lite wilt spelen heb je het 'Tool mode' aparatje van Datel kopen voor ± €25,- die werkt wel op de Slim and Lite. Als je een psp 3000 hebt heb je peg want daar is tot nu toe geen CF voor uitgekomen.

en ja het werkt nog steeds :tu:

Bedankt. Dat wilde ik even weten. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

maar kan iemand iets maken waarmee je over elk gebouw kunt vliegen??

Maak lekker zelf een topic aan als je dat wil vragen. De topicvrager start een topic omdat hij wilt weten hoe je Cheatdivice moet installeren. Niet een topic over vliegen over hoge gebouwen. :duh: Als je niks zinnigs in een topic te vragen heb doe het dan ook niet!

Heb je dus iets op te merken over het installeren van cheatdivice? Post het, of post anders niets.

Link to comment
Delen op andere websites

Een Pandora batterij is een normale PSP batterij waarbij een schroefje binnenin de batterij is losgemaakt. Dat kun je ook weer vastzetten. Eerder was dit een kwestie van thuis doen, tegenwoordig worden er Pandora batterijen aangeboden op grote electronicawebsites (zoals bol.com).

Een magic memorystick is een geformatteerde memorystick waar een aantal bestanden op zijn gezet, zoals warrock al zei. Dit in combinatie met een pandora batterij maakt het mogelijk om een PSP zonder gevaar te downgr....

Als ik te ver ga zeggen jullie het maar hé mods :7

Een pandora batterij maak je niet door ff een schroefje los te draaien maar door precies het goede plootje los te solderen. Ik persoonlijk heb het anders aangepakt; ik heb het softwarematig gedaan via mijn al omgebouwde psp. Als je eenmal een omgebouwde psp heb is een cheatdevice insteleren een eitje

Link to comment
Delen op andere websites

Een pandora batterij maak je niet door ff een schroefje los te draaien maar door precies het goede plootje los te solderen. Ik persoonlijk heb het anders aangepakt; ik heb het softwarematig gedaan via mijn al omgebouwde psp. Als je eenmal een omgebouwde psp heb is een cheatdevice insteleren een eitje

Maar ik heb geen omgebouwde. :7

@Ontopic: En daarna kan ik de Cheatdevice op m'n PSP zetten en Cheatdevicen? :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...