Jump to content

Wat is jouw nationaliteit?


Big Boss

Nederlander of Belg  

283 leden hebben gestemd

  1. 1. Nederlander of Belg

    • Nederlander
      272
    • Belg
      87
    • Duitser
      6
    • Engelsman
      3
    • Amerikaan
      6
    • Fransman
      2
    • Overig
      32


Recommended Posts

Ik ben Nederlands, maar ik hoop over een aantal jaar ook een Amerikaans paspoort te beschikken 

Ik háát dit land

je wilt liever dood worden geschoten op klaar lichte dag :-).

Nederland is een stuk veiliger dan Amerika

ik ken er twee die in jullie land toch wel op klaarlichte dag zijn neergekogeld :rolleyes:

(stuur pb als je heel graag wilt weten wie,kheb geen idee hoe gevoelig dat nog ligt)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 317
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • The Outlaw

    7

  • Savage

    5

  • Ewoud

    4

  • Wauzie

    3

Ik ben Nederlands, maar ik hoop over een aantal jaar ook een Amerikaans paspoort te beschikken 

Ik háát dit land

je wilt liever dood worden geschoten op klaar lichte dag :-).

Nederland is een stuk veiliger dan Amerika

ik ken er twee die in jullie land toch wel op klaarlichte dag zijn neergekogeld :rolleyes:

(stuur pb als je heel graag wilt weten wie,kheb geen idee hoe gevoelig dat nog ligt)

Bruinsma en nog 1, maar dat zijn allemaal criminelen die kunnen wel gemist worden door de samenleving, toch?, waar hebben we et nu over? veilig in de states of in NL?

Bewerkt: door Romero
Link to comment
Delen op andere websites

ik ken er twee die in jullie land toch wel op klaarlichte dag zijn neergekogeld

(stuur pb als je heel graag wilt weten wie,kheb geen idee hoe gevoelig dat nog ligt)

in amerika dan,Abraham Lincoln , James A. Garfield , John F. Kennedy , William McKinley

Link to comment
Delen op andere websites

fortuyn en van gogh....

In LA heeft m'n pa ook 2 pistolen en een geweer. We gebruiken ze alleen op de schietbaan of soms in de tuin. Maar ik vind het hier in Nederland beter geregeld, gewoon alles verbieden met guns

Veel mensen die ik ken zeggen "we have a gun to protect ourselves". En dit is in veel gevallen ook de reden dat ze een gun hebben, alleen doordat zoveel mensen het als beveiliging hebben, is er ook heel makkelijk aan te komenw il je er iets anders mee doen.

Ik heb meer dan de helft van m'n leven in Los Angeles gewoont, maar hier kan je toch meer zeggen wat je wilt.

Als ik op Sunset ga roepen dat Bush a goddamn motherfucker is, heb je sommige mensen die zeggen "hell yeah" maar ook republikeinen die echt met je gaan vechten omdat ze het nie tmet je eens zijn.

Zou ik hier in Amsterdam roepen "Balkenende is een paardelul" tsja, haalt men de schouders op.

DAT is het grote verschil, Amerikanen vatten dingen persoonlijker op.

Link to comment
Delen op andere websites

flink raadsel

ik ben geboren in spanje, mijn ouders zijn nederlands en ik woon in spanje...,

maar mijn nationalteit is nederlands :rolleyes:

Ik zal ook graag in spanje willen leven ben nu bezig met spaans.

Misschien later nog een keer emigreren. :rolleyes:

Yo cesto un tortuga

Link to comment
Delen op andere websites

Nee sinds een paar jaar ben ik veslaafd aan spanje gewoon leuk land.

Owh en voor wie wil weten wat dit betekent

Yo cesto un tortuga:

Het betekent:

Ik ben een schildpad :puh:

Bewerkt: door ewoud
Link to comment
Delen op andere websites

ik ken er twee die in jullie land toch wel op klaarlichte dag zijn neergekogeld

(stuur pb als je heel graag wilt weten wie,kheb geen idee hoe gevoelig dat nog ligt)

in amerika dan,Abraham Lincoln , James A. Garfield , John F. Kennedy , William McKinley

en wat te denke aan de mensen die per ongeluk in een verkeerde wijk rondliepen en door echte gangsta's (geen GTA gamers dus :lol: )doodgeknalt werde

maar ondanks dat wil ik erheen over een aantal jaren omdat de VS gewoon een aantal ongelofelijke mooie steden heeft en de ellende die we hier nu kenne van die racisten etc.

kenne ze daar in veel mindere maten:)

Link to comment
Delen op andere websites

ik ken er twee die in jullie land toch wel op klaarlichte dag zijn neergekogeld

(stuur pb als je heel graag wilt weten wie,kheb geen idee hoe gevoelig dat nog ligt)

in amerika dan,Abraham Lincoln , James A. Garfield , John F. Kennedy , William McKinley

en wat te denke aan de mensen die per ongeluk in een verkeerde wijk rondliepen en door echte gangsta's (geen GTA gamers dus :lol: )doodgeknalt werde

maar ondanks dat wil ik erheen over een aantal jaren omdat de VS gewoon een aantal ongelofelijke mooie steden heeft en de ellende die we hier nu kenne van die racisten etc.

kenne ze daar in veel mindere maten:)

minder racisten? dus echt niet he, de KKK zit er nog in velere maten en ook de Black Power gang zit er dus ik denk niet dat er weinig racisten zijn, tenzij je loopt over sunset Boulevard

Link to comment
Delen op andere websites

Sunset heeft weinig racisme, ik woon er praktisch naast

De US heeft wel veel racisme tegenover Latinos in zuid California, (San Diego, Los Angeles, allemaal mexicanen en latinos) en tegenover zwarte mensen.

Veel in de southern states en downtown, ben er niet trots op.

Maar ook veel zwarten zijn anti-blank, het gaat van beide kanten.

Ik zal je zeggen, Los Angeles is een lelijke klote-stad, downtown dan he? Dat is allemaal verpauperd en old fame. Jewelry District ziet er netjes uit, grote diamant zaken etc, maar er is zo'n bende in bijvoorbeeld Toy District

Hollywood hills/Beverly en dergelijk, dat is nog goed te doen.

Ik heb veel steden gezien in de US > San Fransisco blijft een van de schoonste/mooiste steden vind ik.

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben nederlands.

het lijkt me ook wel leuk om amerikaan te zijn.

- mooi land

- mooie gebouwen

- mooie natuur en alles

Geef mij dan liever australie beste land.

Goeie regels en de agenten nemen je teminste in de hoek als je een een jongen van +/- 15 ben en je heb iets gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...