Jump to content

[Fake] map van Chinatown wars!


Reinier93

Recommended Posts

Hier is de kaart van Chinatown Wars te vinden!

Het lijkt heel erg op die van GTA IV

Plus extra info van de gamed.nl

Naast het plaatje ook nog de nodige informatie:

- De camera kan 360 graden draaien.

- Je GPS wordt gevormd door het touchscreen.

- Je PDA kan naar voren gehaald worden om toegang tot je map te krijgen en je missies te zien.

- Het is mogelijk om punten op je map te selecteren, waarna je automatisch de kortste route krijgt aangewezen om er te komen.

- Nieuwe ontdekkingen, denk aan een tankstation, worden aan de map toegevoegd wanneer je deze gevonden hebt.

- Drugs zal een grote invloed hebben op de game.

- Het drugssysteem kan vergeleken worden met Drug Wars.

- Je dient het drugsaanbod in de gaten te houden, koop ze bijvoorbeeld in de ene buurt en verkoop ze voor meer geld in een andere buurt om geld te verkrijgen.

- Je krijgt een speciale map die laat zien wat de wensen van mensen zijn en voor welk geld.

- Door in de microfoon te blazen kun je een taxi laten stoppen.

91427.jpg

BRON

Bewerkt: door Reinier93
Link to comment
Delen op andere websites

Reinier bedoelt ongetwijfeld dit bericht, maar de plattegrond bij het bericht is die van GTA IV, niet van GTA Chinatown Wars. Gamed.nl heeft een reputatie van verzonnen berichten en is daarom een zeer onbetrouwbare site om nieuws vandaan te halen.

Daar kijk is dus deze elke dag op:p

ik zoek wel een andere gamewebsite:)

EDIT: Ik denk wel dat ze echt zijn want een topic hierboven geeft ze ook aan, maar dan van FOK.nl, en het staat in een spaans tijdschrift.

Bewerkt: door Reinier93
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk wel dat ze echt zijn want een topic hierboven geeft ze ook aan, maar dan van FOK.nl, en het staat in een spaans tijdschrift.

Onvoorstelbaar hoe snel geruchten hardnekkig worden. Wat er gebeurd is is het volgende: 1up.com heeft een artikel geplaatst waarin ze melden dat GTA Chinatown Wars bijna net zo groot is als het Liberty City in GTA IV, maar dat Alderney weggelaten is. Om een indicatie van de grootte te maken, tonen ze een plattegrond van de stad in GTA IV. Dit staat letterlijk in het oorspronkelijke bericht, maar andere sites die dit hebben overgenomen (waaronder gamed.nl, maar later ook fok en andere sites) zijn klaarblijkelijk niet in staat teksten te ontleden.

Bottom line: de getoonde plattegrond is niet de plattegrond van GTA Chinatown Wars.

Additionally, this same preview also revealed that Chinatown War's map will be almost as big as Grand Theft Auto 4's (shown above), featuring each of that game's boroughs except for the New Jersey-themed Alderney on the left.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
Het is hetzelfde Liberty City als van GTA4, maar dan zonder Alderney. Maar dat hoeft nog niet te betekenen dat de wegen ook precies hetzelfde lopen. Lijkt me wel grappig, kom je plotseling Niko tegen. :7

Dat zal wel niet, want met Niko moet je bij most wanted Kenny Lee(Huang's oom) vermoorden en in CTW leeft ie nog. Dus het speelt waarschijnlijk niet op het zelfde tijdstip af.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is hetzelfde Liberty City als van GTA4, maar dan zonder Alderney. Maar dat hoeft nog niet te betekenen dat de wegen ook precies hetzelfde lopen. Lijkt me wel grappig, kom je plotseling Niko tegen. :7

Dat zal wel niet, want met Niko moet je bij most wanted Kenny Lee(Huang's oom) vermoorden en in CTW leeft ie nog. Dus het speelt waarschijnlijk niet op het zelfde tijdstip af.

Sinds wanneer behoort Wu "Kenny" Lee tot de Most Wanted personen die je moet vermoorden? Loop dit lijstje maar eens af, en je zult zien wat ik bedoel.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat had ik toch echt ergens gelezen geloof ik. Ik weet alleen niet meer waar, maar als dat niet zo is kan je hem misschien wel tegen komen. Alleen je komt als Niko Huang ook niet tegen dus misschien kan het ook niet.

Bewerkt: door viccie211
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...