Jump to content
Joriz

Rockstar Social Club vernieuwd!


gallery_1_5_81981.jpg

Op Rockstar Games Social Club kun je onder andere zien hoe goed je bent met alle Grand Theft Auto 4 multiplayer modes en wat je rank is. De update die Rockstar Games heeft uitgevoerd geeft niet alleen een betere interface. Binnenkort volgt er ook een Message Board en een vrienden systeem. Rockstar Games Social Club is te bekijken via Socialclub.RockstarGames.com

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

waarom staat er geen '' :tu: voor ...'' bij..gisteravond had iemand dit namelijk ook al op het forum geplaatst.

Is trouwens erg mooi/overzichtelijk geworden!

EDIT: HIER kun je dat eerdere topic vinden....

Bewerkt: door gta master 1

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik zie nooit mijn status enzo van de ps3... altijd zegt hij dat hij geen contact krijgt ofzo.

Je moet eerst je PSN ID linken, en dan voor een kwartiertje op GTA IV spelen. Als je dit hebt gedaan moet je nog max. 48 uur wachten voor je statistieken zijn geüpdated. ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

gallery_1_5_81981.jpg

Op Rockstar Games Social Club kun je onder andere zien hoe goed je bent met alle Grand Theft Auto 4 multiplayer modes en wat je rank is. De update die Rockstar Games heeft uitgevoerd geeft niet alleen een betere interface. Binnenkort volgt er ook een Message Board en een vrienden systeem. Rockstar Games Social Club is te bekijken via Socialclub.RockstarGames.com

Leuk hoor die vernieuwing, maar ik kom er nog steeds niet in. Logingegevens zij zeker weten goed.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...