Jump to content

[REL|SA] Design Your Own Mission!


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 359
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Basssss

    69

  • Dutchy3010

    68

  • PatrickW

    30

  • Flashingdemon666

    29

Nee, zeker op GTAForums.com is het een "hype". Daar hebben we een eigen subforum, waarin leden hun missies posten, en op GTAGarage is de mod al meer dan 7200x gedownload (en dan heb ik het nog niet eens over andere sites!). En niet te vergeten dat er al bijna 600 missies op de DYOM site staan. Je kunt dus inderdaad wel zeggen dat de mod erg populair is in de gta community, al vallen de reacties op dit forum erg tegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Al vallen de reacties op dit forum erg tegen.

Ik vind het leuker om zelf te scripten, niet dat een ander of een programma dat voor me doet. Ik wil zelf weten hoe het moet. :Y Maar 7200x gedownload, dat is zeker een goede mijlpaal. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, jij wel, maar niet iedereen neemt daar de moeite voor. Daarnaast, je kunt toch ook allebei? En ik speel ook geen van jouw mods, maar geef wel regelmatig commentaar. Positief én negatief, tips, op- of aanmerkingen, verbeteringen, toevoegingen, etcetera. Gewoon feedback dus. Vooral met een mod(ificatie) als deze, is het erg belangrijk om de mening van het publiek te weten...

Link to comment
Delen op andere websites

Vooral met een mod(ificatie) als deze, is het erg belangrijk om de mening van het publiek te weten...

Super mod, ik download nooit mods. Maar voor deze heb ik een uitzondering gemaakt, waardoor het ook de enige modificatie (naast mijn eigen prutswerkjes) die ik in mijn GTA San Andreas heb. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is gesuggereerd, maar een echt geweldig dat jullie moeten toevoegen in de volgende versie zou de mogelijkheid om objecten. En ik bedoel niet te verplaatsen objecten terwijl ze - dat 'functie' is al in - maar om de objecten bewegen tijdens de missie. Hoe zit het?

P.S. Sorry, maar ik weet werkelijk niet het Nederlands. Ik hoop dat Google Translate heeft de taak :(

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, if you speak English, go then to the English forum. That's called www.gtaforums.com. On that forum this modification has his own subforum! ;)

Hey, als je Engels spreekt, ga dan naar het Engelse forum. Dat heet www.gtaforums.com. Op dat forum heeft deze modificatie zijn eigen subforum! ;)

Over die objecten, ik denk nie dat dit mogelijk is(deze mod hielden we ook voor onmogelijk), maar ik snap niet zo goed wat je bedoeld met de objecten laten bewegen. De hele tijd rondjes laten draaien ofzo? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

1. Nou hoorde ik van gtaforum.nl uit gtaforums.com, en ik besloot te kijken.

2. Misschien voeg een optie, dus je kunt kiezen "Verplaatsen Object in een lus', 'Verplaats object eenmaal" of "Move Object een aantal keren".

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben te lam om zelf te leren modden. Toch geef ik wel Feedback, want ik weet WEL waar ik over praat. Simpele maar effectieve Mods. Dat zijn het :tu: . Geen kei moeilijke zooi met scm. en die meuk. Gewoon een simpele Mod die het werk voor je doet. Mooi werk, mijn complimenten :dans::dans: .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben te lam om zelf te leren modden. Toch geef ik wel Feedback, want ik weet WEL waar ik over praat. Simpele maar effectieve Mods. Dat zijn het :tu: . Geen kei moeilijke zooi met scm. en die meuk. Gewoon een simpele Mod die het werk voor je doet. Mooi werk, mijn complimenten :dans::dans: .

Jezelf dubbel tegenspreken in zo'n kleine post.. Meesterlijk.. Ge-ni-aal! +1 kudo _O_

Misschien dat het handig is om je wat meer te verdiepen in het project, want zo simpel is het helemaal niet...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben te lam om zelf te leren modden. Toch geef ik wel Feedback, want ik weet WEL waar ik over praat. Simpele maar effectieve Mods. Dat zijn het :tu: . Geen kei moeilijke zooi met scm. en die meuk. Gewoon een simpele Mod die het werk voor je doet. Mooi werk, mijn complimenten :dans::dans: .

Ik hoop dat je het over de missies die ermee gemaakt worden hebt, want zo'n simpele mod is het echt niet. Voor de gebruiker is het simpel om nu een missie te maken, maar voor dit programma zijn uren gebruikt om het te maken. Als het echt zo simpel was, waarom is dan niemand anders op het idee gekomen om een missie-maker te maken? Als je er echt verstand van had, dan wist je dat het erg lastig is. Waarom zitten dan nog niet alle functies qua objecten erin? Omdat eerst uitgevogeld moet worden hoe je die erin kan zetten en vervolgens moet het ook nog getest worden.

Jammer dat ik het nog niet zelf heb uitgeprobeerd, maar dat zal binnenkort wel goed komen. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...