Jump to content

Het grote Need For Speed: Most Wanted topic.


RTS

Recommended Posts

Electronic Arts heeft het nieuwste deel in de Need for Speed reeks, Need for Speed: Most Wanted, vandaag officieel aangekondigd. Het spel lijkt een mix te gaan worden tussen de eerste Need for Speed games, waarin het veelal draaide om politie-achtervolgingen, en de laatste twee Underground spellen.

In Need for Speed: Most Wanted ben je namelijk een straatracer die, in een compleet vrije spelwereld, op de vlucht is voor de politie. Net als bij echte illegale straatraces komt de politie namelijk regelmatig om de hoek kijken. EA belooft alvast Hollywood-achtige achtervolgingen, waarbij je tientallen politie-agenten tegelijk op je hielen hebt. Het tuning-aspect dat de Underground games tot een succes maakte is ook weer van de partij, evenals de mogelijkheid je reputatie te verbeteren met het winnen van races. De reputatie is deze keer vooral in negatieve zin, namelijk hoe berucht je bent bij de sterke arm der wet!

Het meest opvallende is dat Need for Speed: Most Wanted officiëel wordt aangekondigd voor een next-generation console, waarschijnlijk de volgende van Microsoft. Daarnaast mag je het spel ook verwachten op Playstation 2, Xbox, GameCube, Nintendo DS, GameBoy Advance, PSP en PC.

small1113167751_0.jpg

Bron Gamer.nl

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 463
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Morpheus 83

    34

  • cj_sucks

    34

  • bjorn13

    32

  • ~> GizmO <~

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik dacht dat dat project niet meer door ging las ik een ander topic

Hmm dat dan wel niet zo zijn.

Ben er wel blij mee dat er een nieuwe Need for Speed komt, ik heb ze bijna allemaal wel gespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt mij ook een hele mooie game.

Vooral omdat het een Mix is.

Ik denk dat ik dit spel ook echt wel wil hebben.

Weet iemand ook wanneer dit spel misschien uit komt?

Aangekondigt alleen nog dus dat zal nog wel ff duren. Ik ga hem cker halen want ik houd wel van die illegale straatraces.

Link to comment
Delen op andere websites

mijn posts: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=8550

was dus duidelijk een 1 april grap, ben toch blij dat ze doorgaan, en zeker ook op de ps2, maar de concurrentie zal moordend zijn

aaaaaaaaaaah jij jij lllll aaaah :angry:

d8 da ze nooit meer zoude kome die grandioze need for speed reeks :(

mja toch gelukkig maar da t n 1 april grap was :D

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi spel, meteen vertegenwoordigd op alle fronten m.b.t. de platformen. Hopelijk komen er zoals er al instond soortgelijke Hollywood-achtige-achtervolgingen, ééntje zoals in Gone in 60 Seconds zou ik best eens willen doen in zo'n spel. In NfS-UG2 kwam er nóóóit geen politie, dat vond ik wel jammer. De rest vond ik ook niet goed genoeg om er verslaafd aan te raken. Maar hopelijk wordt dit een knallend einde als dit tenminste de laatste is...

Link to comment
Delen op andere websites

wow die ga ik egt wel kopen als er veel vernieuwd is :blink:

k dacht dat dat project niet meer door ging las ik een ander topic

Hmm dat dan wel niet zo zijn.

Ben er wel blij mee dat er een nieuwe Need for Speed komt, ik heb ze bijna allemaal wel gespeeld.

dat was alleen over de underground spellen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...