Jump to content

Het grote Need For Speed: Most Wanted topic.


RTS

Recommended Posts

Nou dan heb ik een paar vragen :puh:

Waar is die busgarage waar op internet over gepraat wordt, dat het een goede plek is om de politie af te leiden? Hier staat iets van www.cheatcc.com:

Easy bounty

Get some cops to chase you, then go to the bus stop. Get on top of the buses and make sure that the front of the car is at the edge of the last bus so that the cops can see you and do not lose you. Keep looking behind you, because the cops will sometimes find a way on top of the buses. When they do get on the buses, just reverse as soon as you see them coming and push them off. Only one cop car will come on top of the bus. Do this for as long as desired. When you want to lose them, just reverse, park in the middle of the buses, and wait until your Cool Down bar fills. The cops will also drive crazy and crash into themselves, giving you extra bounty and bring up your rap sheet rankings on police vehicles immobilized and police vehicles involved.

Deze pagina.

Waar is dat ding??^^^^^^

En dan nog iets:

Ik krijg maar niet genoeg premie om met Ming te kunnen racen. Als ik de agenten uitdaag, en ik race gewoon, dan is de achtervolging té snel voorbij, dan haal ik maar iets van 50 premie, en ik moet nog een paar duizend (dat is dus gekkenwerk), en als ik ze te lang achter me aan laat zitten krijg ik ze niet meer afgeschud, en ik hoe zo niet genoeg geld over om me vrij te kopen iedere keer :cry: Hulp graag.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 463
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Morpheus 83

    34

  • cj_sucks

    34

  • bjorn13

    32

  • ~> GizmO <~

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

voor diegene die het al uitgespeeld hebben heb ik 2 vraagjes:

1. Met welke auto versloegen jullie Razor

2. wat was je hoogste premie run ?

personal:

1. Dodge Viper

2. 3.015.650 pracht run was dat: scheuren met mijn DB9

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

*bump* Ik heb een vraag: Sommige sites zeggen dat Most Wanted op de PS2 niet online kan, de andere weer wel maar kan het nou online of niet? Want ik zie covers waar die wel online kan en waar die niet online kan. Op de officiele site staat dat het wel online kan op PS2 :?.

EDIT: Antwoord al gevonden ;) Geen online ondersteuning voor PS2 :N

Bewerkt: door Steel Dogg
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

weet iemand hoe je die kunt winne op need for speed mw site staat die bij bonus wagen

dus me vraag is waar kan je die winne of krijgen

die camaro ss hij staat de needforspeedmostwanted site

bij bonuswagens ik meot die hebben

laat me weten als jullie weten

Link to comment
Delen op andere websites

weet iemand hoe je die kunt winne op need for speed mw site staat die bij bonus wagen

dus me vraag is waar kan je die winne of krijgen

die camaro ss hij staat de needforspeedmostwanted site

bij bonuswagens ik meot die hebben

laat me weten als jullie weten

Wie weet is het handig om Het merk van de auto er duidelijk bij te zeggen. En de naam van de auto zelf, want ik snap er zo helmaal niks van.

Link to comment
Delen op andere websites

URL=http://img249.imageshack.us/my.php?image=camarossfs4.png]camarossfs4.th.png[/url]

srry ik wis ff neit hoe je plaatje er op moest zette ben er al achtergekome die wagen

bedoel ikke

Bewerkt: door indo1991
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
voor de mensen die het niet meer weten of hij online gaat of niet.

op ps2 gaat hij niet online!!!!!

op pc wel!!

op xbox360 weet ik niet ik denket wel

Je hebt niet gelijk,Als je het boekje van de ps2 openslaat zie je op de 1ste pagina dat je word verwezen naar pagina 8 dan zie je hoe je online speelt!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
  • 1 year later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...