Jump to content

Het grote Need For Speed: Most Wanted topic.


RTS

Recommended Posts

Ea weet ook niet wat hij wil. Eerst zou Nfs helemaal niet komen en nu ineens weer wel. Vinden jullie het erg als ik het niet meer kan volgen. Maar toch weer leuk een nieuwe need for speed. Daar hebben we er nog niet veel van.....

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 463
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Morpheus 83

    34

  • cj_sucks

    34

  • bjorn13

    32

  • ~> GizmO <~

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

ow jah fijn ... je hele leven misschien 0,0000001 % van je leven

maar ontopic : ik ga hem zeker kopen ik heb het eigenlijk leren kennen door het bij een vriend te spelen en toen heb ik het maar gekocht en het bleek nog cooler te zijn dan bij men vriend en nu ben ik er zo'n beetje aan verslaafd geraakt :blink:

Bewerkt: door marco vercetti
Link to comment
Delen op andere websites

Hij zal wel heel strak worden maar ze krijgen wel goede concurrentie jah,ik weet niet of het zo'n topper word <_<

Neej idd...

Sinds Nfsu 2 ben ik ook gaan twijfelen aan EA's NFS serie.. :unsure:

Aangezien ik 1 veel beter vond en 2 niet de verebetering gaf ik (en andere Underground fans) zochten.. :(

Link to comment
Delen op andere websites

ik vond need for speed altijd nog een goeie serie racegames hebben voral high stakes vond ik wel leuk die achtervolgingen veel banen enzow auto's

en underground 2 vind ik wel als ie verbeterd is vergeleken bij underground 1

hopelijk is most wanted nog een stuk mooier nu alleen nog een goeie computer :(

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Ye, eindelijk een BMW in NFS. Komt niet vaak voor. btw. Ik heb NFSU2 amper uitgespeeld [ja, ik ben traag] en nu komt de nieuwe al uit. Nja..

Zien er idd netjes uit, en dan had je maar wat harder moet doorspelen :lol: Is heel makkelijk

Link to comment
Delen op andere websites

Ye, eindelijk een BMW in NFS. Komt niet vaak voor. btw. Ik heb NFSU2 amper uitgespeeld [ja, ik ben traag] en nu komt de nieuwe al uit. Nja..

Je hebt waarschijnlijk nog tot november de tijd hoor.. ;) Ik hoop dat er nog veel meer andere autos in komen als de Bmw..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...