Jump to content

Het grote Need For Speed: Most Wanted topic.


RTS

Recommended Posts

de sreesn beloven veel goeds! :rolleyes:

Alleen de auto us op (bijna) alle plaatjes BMW :( hadden ze er niet nog een paar bij kunnen doen?

Ik hoop dat ik weer kan uitkijken naar een exotisch plekje achter het stuur :lol: bijvoorbeeld net als NFS Road challenge :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 463
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Morpheus 83

    34

  • cj_sucks

    34

  • bjorn13

    32

  • ~> GizmO <~

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Die screesn zijn lauw. Maar het zal wel iets worden van Posrsche Challenge. Jammer maar helaas. Had liever gehad dat je allerlei verschillende auto's had. En dan met politie uiteraard.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat er dit keer nog meer auto's in komen, en motoren ook dat lijkt me wel cool dat je zo'n chopper kan tunen. En dat je in meerdere gebieden kan racen en niet alleen in een stad, en niet alleen 's nachts.

Link to comment
Delen op andere websites

dat je zo'n chopper kan tunen

Nou dat lijkt me niet in de style van NFS, de exotische wagens waren altijd een kenmerk van NFS, als je ook nog eens Chopppers erin gaat doen dan krijg je net zo iets als MC 3, dat lijkt me niet echt handig, dan koop je NFS, terwijl MC dat al had, dus koop je een overbodige game EA doet dat denk ik niet

Link to comment
Delen op andere websites

Het is natuurlijk het een of het ander, misschien een idee om op "the next generation consoles" een NFS uit te brengen die exotische tracks + een tuning stad + nieuwe auto's + choppers heeft B)

Ik vond het ook altijd leuk om met die oudere NFS games door exotische eilandjes te racen, door tempels enzo.

De Tony Hawk reeks heeft het ook gedaan, die heeft een nieuw soort game gemaakt, en dan een classic mode erin voor de mensen die meer daarvan hielden.

Wedden dat je daarmee scoort? ;)

Bewerkt: door Slimm
Link to comment
Delen op andere websites

Het ziet er me wel een heel cool spel uit, ik speel zelf graag op nfs en ik denk dat ik de deze ga kopen.

Maar het zou nog cooler zijn als je moto's kunt tunen en als je veel uitgebruider kunt tunen.

Link to comment
Delen op andere websites

IS Bmw direct verbonden met NFS ofzo? alleen maar screens van Bmw's en maar 1 andere auto, zo krijg je natuurlijk geen goede indruk, oké de screens zijn mooi maar het is ook leuk om een paar andere auto's te zien ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...