Jump to content

wat vind je van GTA III


Tha Real G.

wat vind je van GTA 3  

234 leden hebben gestemd

  1. 1. wat vind je van GTA 3

    • perfect
      63
    • zeer goed
      59
    • best goed
      70
    • goed
      29
    • t'gaat
      29
    • slecht
      8
    • ik heb hem niet maar ga hem halen
      8


Recommended Posts

  • Reacties 167
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Royce Da 5'9''

    6

  • Matiscus

    3

  • ~Lance Vance

    3

  • Tha Real G.

    2

  • 2 maanden later...

@ gta-freak2: kijk voortaan wel naar een datum van een bericht, topic was namelijk al aan het sterven.

Zelf vind ik eigenlijk GTA 3 nog wel de beste van GTA III tot en met San Andreas.

GTA 3 was de eerste GTA die je van eigen ogen kon kijken ipv. boven af.

Daarom blijft hij toch wel de beste ! Qwa mogelijk heden en graphics staat San Andreas natuurlijk aan de top. Maar de eerste GTA verdient ook een pluim !

Want zonder die GTA waren de andere er misschien helemaal niet. :engel:

Koos.

Link to comment
Delen op andere websites

Het was de eerste GTA in 3D, een groot verschil met de GTA's daarvoor.

Het was het begin van de hedendaagse GTA's. Ik vindt GTA3 nog steeds leuk, vooral een leuk gang-sfeertje. Met de maffia e.d.

Ik heb gekozen voor: Best Goed

Je kan hem niet vergelijken met San Andreas, want dat is echt zo uitgebreid, maar zonder GTA3 hadden Vice City en San andreas nog steeds van bovenaf bekeken. :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind gta 3 zeer goed het was de eerst gta die k ooit kocht

mare hijs niet perfect, als R* meteen de perfecte game maakte kunnen ze gta voor de rest wel afschrijven. :Y:Y btw boter bal je kan gta3 ook van boven af bekijken.

Bewerkt: door starwars cat
Link to comment
Delen op andere websites

Het was de eerste GTA in 3D, een groot verschil met de GTA's daarvoor.

Het was het begin van de hedendaagse GTA's. Ik vindt GTA3 nog steeds leuk, vooral een leuk gang-sfeertje. Met de maffia e.d.

Ik heb gekozen voor: Best Goed

Je kan hem niet vergelijken met San Andreas, want dat is echt zo uitgebreid, maar zonder GTA3 hadden Vice City en San andreas nog steeds van bovenaf bekeken. :)

hier ga ik volledig mee akkoord

GTA3 was toch een mijlpaal voor de volgende generaties

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb hem op perfect gekozen omdat gta3 de allereerste 3D spel van GTA series en ook omdat schade van auto zo realistisch overdreven gemaakt :D een paar keren botsen (ook zachtjes en al rook uit motor :D en ook veel meer mooier auto modellen zoals vb kuruma maar natuurlijk is SA veel leuker omdat heel veel mogelijkheden om zich niet te vervelen

en zelfs als jij op straat met 6level wanted kun jij haast nooit rap overleven want soldaten zijn wel te sterk en polities zijn juist heel erg overdreven brutaal dat ze bijna nooit remt en zomaar erop los op jou platrijdt :D

en ook claude toont middelvinger naar politiemannen en ze reageren niet eens :bonk::schater::D

ik vind gta3 de beste sfeer van alle gta, echte gangsta met maffia te verraden en ze hem ook zelfs zoals Salvatore met claude in laatste missie van salvatore

Link to comment
Delen op andere websites

Gta3?

gta 3 is de eerste 3d game van de gta reeks!!! en dat vind ik er juist zo vet aan !!!

toen ik het voor de eerste keer speelde.. was ik echt zo :bonk: gewoon ik was echt gek toen was het echt de vetste game die ik had gespeeld!!! voor al toen ik in de cartelcruiser reed echt heel mooi !! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...