Jump to content

Speel je nog wel eens GTA 1?


jos2

Speel je nog wel eens GTA 1?  

267 leden hebben gestemd

  1. 1. Speel je nog wel eens GTA 1?

    • Ja, vaak
      29
    • Ja, soms
      89
    • Nee
      160


Recommended Posts

  • Reacties 348
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 1974

    23

  • Harrison

    12

  • Grand Theft Auto TOM

    12

  • Nissan

    11

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

Hoezo??? tis nog best een goeie game. En dat het misschien wat minder interactief is komt omdat het spel al wel 7 jaar oud is hoor!!!

en gta 1 heb wel een paar grapig edingen zoals autos van een brug afduwe dat ze ontploffe als ze op een ander valle,.. Dat had je nie in vc en gta3

Zo heb elke gta zen plus en minpunten :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

niemand heeft het recht om GTA 1 een k*tspel te noemen, het spel is in tegenstelling tot al die nieuwe games een spel waar je je moet mee bezig houden, je speelt het niet uit op 1 2 3, in het begin vond ik dit spel supermoeilijk en de scores om door te mogen veel te hoog, nu vind ik het te simpel (vooral de 1e stad) ik heb enkel problemen om de secrets allemaal te vinden, dat is iets waar ze iets aan mochten doen (ik gehoord dat het in GTA 2 ook nog zo is, erger nog, je moet cheaten om de 50e sticker te bekomen, al vliegend??)

het game is idd mss op 1 punt iets minder, het draait uiteindelijk maar om enkele missies: elimineer die, blaas dat op, knal die gang af, maar ik moet wel zeggen dat het me niet echt opvalt dat ik altijd hetzelfde bezig ben

qua auto's heb je veel keuze, mss te veel in het begin, ik speelde dit spel voor de eerte keer en ik was al paar uur bezig met gewoon auto's uit te testen en flikken overhoop te rijden (ik liet me daarna arresteren, had geen benul van multiplier :unsure: )

ik twijfel eigenlijk tss de cossie en de flamer als beste auto, de copcar is fast maar helema

Link to comment
Delen op andere websites

copcar is snel maar helemaal niet sterk genoeg, hij ontploft veel te snel, een leuk tijdverdrijf is es met de zwaardere machines rijden, wijs om de auto's die je ramt te zien ontploffen, de truck, bus en juggernaut zijn hiervoor uiterst geschikt

dit game is voor mij een topper, zelfs met de concurrentie van de nieuwe GTA's, en zoals eerder al gezegd "elke GTA heb zen voor- en nadelen"

greetz

cu! K

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...