Jump to content

Speel je nog wel eens GTA 1?


jos2

Speel je nog wel eens GTA 1?  

267 leden hebben gestemd

  1. 1. Speel je nog wel eens GTA 1?

    • Ja, vaak
      29
    • Ja, soms
      89
    • Nee
      160


Recommended Posts

Tuurlijk niet! :puh: Dat kan haast niet. Wie vind gta1 leuk beeld hebben? ik niet!

Ik vind het beeld beter dan bij GTA2, daar zit je zo dicht op de weg met het beeld, dan kun je niet op tijd auto's aan zien komen!! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 348
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 1974

    23

  • Harrison

    12

  • Grand Theft Auto TOM

    12

  • Nissan

    11

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
ik speel het alleen nog maar omdat ik de level editor heb, waar ik btw geen ene flikker van snap

voorde rest is er geen ene flikker an <_<

Dan start je een nieuwe topic in de GTA GENERAAL map met de vraag of ze je dat kunnen uitleggen!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...
  • 2 weken later...

toen gta1 nieuw was het een master spel maar omdat het zo oud is kun je de uurtjes die je je verveeld priema vermaken :puh::puh: en als je gta3 en VC de keel uithangen is dat een oplossing :rolleyes:

Bewerkt: door eggie123
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

Grand Theft Auto 1 en 2 waren topgames.... Ik weet nog goed, ik zat bij een vriend die een nieuwe spelletje voor zijn PC had... Het heette Grand Theft Auto, en ik dacht: "Wat een stomme naam". Hoe had ik kunnen weten dat het zo'n geweldige serie zou worden? However, het spelletje begon en ik geloofde mn ogen niet toen ik een poppetje een ander gassie uit zn auto zag sleuren en er zelf in kroop. Vanaf dat moment vond ik het spelletje de beste. Ik ben het vanafa toen met een engels woord "game" gaan noemen in plaats van "spelletje". Een week later liep ik in intertoys, en daar lag Grand Theft Auto voor de Playstation, voor maar liefst 20 euro. Ik kocht hem, en vond de game geweldig. Toen kwam GTA2, die ik nog beter vond. Daarna, een heeeele tijd kwam de titel Gand Theft Auto: Vice City. Zodra ik de screens zag was ik weer verliefd op die game! Maar ik wist ook dat het nu afgelopen zou zijn, aangezien ik niet werkte en zo'n game niet kon betalen. Onlangs heb ik deze game gedownload, en ik speel het elke dag de hele dag! Maar goed nu heb ik heel mijn GTA geschiedenis verteld, maar das allemaal onbelangrijk. Speel ik GTA1 en 2 nog wel eens? Nee, nooit meer. Mede omdat ik ze ben kwijt geraakt. Toch ga ik ze snel opnieuw kopen. Deze games kunnen niet ontweken worden voor de echte GTA fan.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vond het vroeger echt gaaf gta 1 op de playstation, ik heb het voor het eerst gespeeld bij een kameraad die hem had op de pc, en ik vond het een erg leuk spel, in die tijd heb ik er vaak achter gezeten ben er verslaafd aangeraakt en zodoende ben ik verslaafd geraakt aan de gta reeks, maar ik speel het nu niet meer, ik kan het de komende tijd wel is weer gaan spelen, er staat vast nog wel een save game op mijn memorycard die bij mijn playstation zit, mm.... moet ik eerst mijn ps onder het stof vandaan halen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...