Jump to content

snelheid


neo's

Recommended Posts

ik vind dat bij de volgende gta

een kmh of mph meter er bij moet

wat bij gta 1 ook hebt alleen veel beter

en eem verschil in snelheden want sportauto's bij gta sa rijden op top

allemaal even snel

en dat ze niet zo snel op top snelheid zijn

Link to comment
Delen op andere websites

nou sorry hoor maar dan gaat het veels meer de kant op van een race game, laten we nu het zo houden, want meer geflikflooi op een beeldscherm kan een mens niet hebben, ik vind het zelf zo voldoende, ik hoef geen km telller, en waarom zou ik? en Uberhaupt R*

Link to comment
Delen op andere websites

lijkt me wel dope maar als je uitstapt moet ie wel weg zijn :)

Goh.. slimme opmerking :rolleyes: . Wat wou je dan, tuurlijk moet hij uit beeld als je niet in een auto zit, lijkt me logisch.

Ik zou er voor de rest ook niet mee zitten wanneer het iets meer op een racegame gaat lijken, zal wel komen omdat ik zelf racefan ben :) Zelf schakelen zou ook wel heel leuk zijn in een volgende GTA.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou inderdaad wel leuk zijn ja, kan je eindelijk eens zien hoe hard je nou rijdt.. Toerenteller zou ook wel aardig zijn B)

Een toerenteller heb je al bij Gta San Andreas al bij GTA3 eigenlijk als je bij stats kijkt kan je kijken hoeveel Kilometer je met de auto hebt afgelegd <_< ;) :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

@ Neo's: In GTA zit geen snelheidsmeter, hoor.

@ Royce: Een toerenteller is wat anders dan een kilometerteller. ;)

Ontopic: Van mij hoeft het niet zo... Hoe hard ik rijd vind ik niet echt interessant om te weten, zolang ik maar weet dat ik onverantwoord hard rijd!

Er zullen overigens toch wel mods komen die er een snelheidsmeter in zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou inderdaad wel leuk zijn ja, kan je eindelijk eens zien hoe hard je nou rijdt.. Toerenteller zou ook wel aardig zijn  B)

Een toerenteller heb je al bij Gta San Andreas al bij GTA3 eigenlijk als je bij stats kijkt kan je kijken hoeveel Kilometer je met de auto hebt afgelegd <_< ;) :lol:

Duidelijk iemand die wettelijk gezien GTA:SA nog niet mag spelen, als je een rijbewijs hebt weet je dat soort dingen. Toeren heeft met de motor en de versnellingspook te maken, maar dat leer je nog wel met de rijlessen! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Zou inderdaad wel leuk zijn ja, kan je eindelijk eens zien hoe hard je nou rijdt.. Toerenteller zou ook wel aardig zijn  B)

Een toerenteller heb je al bij Gta San Andreas al bij GTA3 eigenlijk als je bij stats kijkt kan je kijken hoeveel Kilometer je met de auto hebt afgelegd <_< ;) :lol:

Duidelijk iemand die wettelijk gezien GTA:SA nog niet mag spelen, als je een rijbewijs hebt weet je dat soort dingen. Toeren heeft met de motor en de versnellingspook te maken, maar dat leer je nog wel met de rijlessen! :D

;) Ja is duidelijk dat ik geen rijschool heb gedaan

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...