Jump to content

snelheid


neo's

Recommended Posts

ik vind dat bij de volgende gta

een kmh of mph meter er bij moet

wat bij gta 1 ook hebt alleen veel beter

en eem verschil in snelheden want sportauto's bij gta sa rijden op top

allemaal even snel

en dat ze niet zo snel op top snelheid zijn

Ik heb er laatst zelf een gemaakt voor VC:

KPH.jpg

Ook heeft iemand een hele realistische kilometerteller voor VC gemaakt die hier te downloaden is:

http://www.gtagames.nl/downloads.php?release_id=261

Als SA voor de PC uit is zal het nog geen 3 dagen duren en er is ook een kilometerteller voor SA op de PC.

Dus als R* geen kilometerteller maakt in GTA4, maken we er toch lekker zelf een! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

dan is het beter dat je ook niks zegt

Jij ook niet wat jij zegt is ook onnuttig

Ik vind het ook een beetje overdreven met die kilometerteller het hoeft niet of toerenteller hoe je het ook noemt dan lijkt het een racespel <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt het wel leuk dat er een kilometer teller in komt, dan kun je eindelijk is zien hoe hard of hoe langzaam die auto's rijden

En een toerenteller vind ik ook een beetje overdreven, dat wordt dan net weer te veel.

@ Royce en Realgangsta kunnen jullie even betere posten dan wat jij post is onnuttig of het is beter dat je niks zegt. Ruzies vecht je maar per pb uit of je maakt het goed. Het forum is niet voor mensen die ruzie zoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt het wel leuk dat er een kilometer teller in komt, dan kun je eindelijk is zien hoe hard of hoe langzaam die auto's rijden

En een toerenteller vind ik ook een beetje overdreven, dat wordt dan net weer te veel.

@ Royce en Realgangsta kunnen jullie even betere posten dan wat jij post is onnuttig of het is beter dat je niks zegt. Ruzies vecht je maar per pb uit of je maakt het goed. Het forum is niet voor mensen die ruzie zoeken.

Ja realgangsta zit altijd commentaar te geven op wat ik zeg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt het wel leuk dat er een kilometer teller in komt, dan kun je eindelijk is zien hoe hard of hoe langzaam die auto's rijden

En een toerenteller vind ik ook een beetje overdreven, dat wordt dan net weer te veel.

@ Royce en Realgangsta kunnen jullie even betere posten dan wat jij post is onnuttig of het is beter dat je niks zegt. Ruzies vecht je maar per pb uit of je maakt het goed. Het forum is niet voor mensen die ruzie zoeken.

Ja realgangsta zit altijd commentaar te geven op wat ik zeg

jij loopt ook overal op te dissen ,en als je iemand terug zegt zitje hem de schuld te geven, <_<

Link to comment
Delen op andere websites

lijkt me wel dope maar als je uitstapt moet ie wel weg zijn :)

Goh.. slimme opmerking :rolleyes: . Wat wou je dan, tuurlijk moet hij uit beeld als je niet in een auto zit, lijkt me logisch.

Ik zou er voor de rest ook niet mee zitten wanneer het iets meer op een racegame gaat lijken, zal wel komen omdat ik zelf racefan ben :) Zelf schakelen zou ook wel heel leuk zijn in een volgende GTA.

ja kunne ook makers zijn die zo dom zijn om m te late staan he ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...