Jump to content

Uncharted 2: Among Thieves


studio dewolf

Recommended Posts

Ik voelde me zwaar genaait daarjuist. :{

Ik was elimination aan het spelen en ineens valt de verbinding weg en vlieg ik eruit, dus ik ga terug naar het menu krijg ik te horen dat ik een boete heb van 10 000 dollar (was juist rank 15) omdat ik de game vroegtijdig had verlaten.

Maar ik kon er niks aan doen. :duh:

jawel, betere internet connectie regelen! :D

Maar idd. heb op het begin 1 keer vroegtijdig verlaten, daarna nooit meer!

T blijft een prachtige MP, zit bijna aan level 40!

(39¾ om precies te zijn)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 194
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FGras

    32

  • Rullez

    23

  • paul007

    18

  • PowerPats

    17

Top Posters In This Topic

Is idd zwaar lomp dat je zomaar $ 40.000,- boete krijgt als je dankzij verbindingproblemen uit zo'n potje gaat, dat mag Naughty Dog van mij direct verbeteren. Is wel terecht als je gewoon doodleuk uit je eigen een potje verlaat, maar niet als dat gebeurt dankzij een factor van buitenaf waar je niks aan kunt doen.

Vandaag met iemand van het forum (Sentasi) survival gespeeldt in die map "Fort" (of zoiets) toen hadden we het uitgehouden tot level 8 was echt niet normaal meer... :7

Moet je gewoon bovenop dat stuk gaan staan waar de schatkist van de helden staat in Plunder. Sowieso nooit in het open blote veld gaan staan. Als je in dat stukje ervoor ook nog een paar miniguns weet te verslepen zodat je die ff gauw kunt gebruiken is dat helemaal mooi meegenomen. Imo is de beste manier om Survival te winnen gewoon de map 'The Plaza' opstarten en dan bovenin het gebouwtje waar de schurken normaal gesproken beginnen dekking zoeken en op die manier de zemmels poppen.

Link to comment
Delen op andere websites

Is idd zwaar lomp dat je zomaar $ 40.000,- boete krijgt als je dankzij verbindingproblemen uit zo'n potje gaat, dat mag Naughty Dog van mij direct verbeteren. Is wel terecht als je gewoon doodleuk uit je eigen een potje verlaat, maar niet als dat gebeurt dankzij een factor van buitenaf waar je niks aan kunt doen.

Vandaag met iemand van het forum (Sentasi) survival gespeeldt in die map "Fort" (of zoiets) toen hadden we het uitgehouden tot level 8 was echt niet normaal meer... :7

Moet je gewoon bovenop dat stuk gaan staan waar de schatkist van de helden staat in Plunder. Sowieso nooit in het open blote veld gaan staan. Als je in dat stukje ervoor ook nog een paar miniguns weet te verslepen zodat je die ff gauw kunt gebruiken is dat helemaal mooi meegenomen. Imo is de beste manier om Survival te winnen gewoon de map 'The Plaza' opstarten en dan bovenin het gebouwtje waar de schurken normaal gesproken beginnen dekking zoeken en op die manier de zemmels poppen.

Wij zaten zowat afgeschermd aan de zijkanten alleen spawnen er dan soms vijanden achter ons, wat wel irritant kon zijn.

Maar Ronde 8 vindt ik toch al goed, als je dan ziet tegen wat voor vijanden je moet spelen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Uncharted 2 Siege Expansion DLC

The ‘Siege Expansion’ pack will be hitting PSN later this month (RRP €5.99 / £4.79) So what can you look forward to this time?

The pack includes 6 character skins, a new co-op game mode for 2-3 players, 2 new maps and 11 additional Trophies (10 Bronze and 1 Silver).

Trophies:

Bronze

You Can’t Break Me – Complete All 3 Co-op Objective Maps on Crushing

Under Siege – Finish Wave 10 in 1 Siege Game

Speedy – Get 10 First! Medals

I’ll Cover You – Get 50 Defender Medals

Fallen Angel – Get 50 Afterlife Medals

Not So Fast – Get 20 Shut’em Down Medals

Jack Of All Trades – Get 15 Triple Threat Medals

You Run, I’ll Shoot – Get 10 Protectorate Medals

Back At Ya – Get 50 Retaliation Medals

Kneel Before Z.. – Get 5 Put’em Down Medals

Silver

Rock a Rhyme – Get 100 Tricky Medals

The 6 character skins are: Wetsuit Drake, Baseball Shirt Drake, Prakoso, Platzor, Glowzor and Dead Explorer.

The new co-operative “Siege” game mode is for 2-3 players, and can be enjoyed on 9 multiplayer maps, with 2 new ones included in this pack: The Museum and The Highrise.

And finally team up and fight your way through 10 rounds, battling the clock and waves of progressively tougher enemies as you locate and defend a series of Capture Points

4505699872_9b10721603.jpg

4505062253_161a72a1b2.jpg

4505259609_94268008a6_m.jpg4505259951_3c54dbf354_m.jpg

bron > http://blog.eu.playstation.com/2010/04/09/uncharted-2-siege-expansion-dlc/

Vind het wel jammer dat alle pre-order skins nu gewoon te koop zijn...

heb in ieder geval mijn gouden guns nog.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik voelde me zwaar genaait daarjuist. :{

Ik was elimination aan het spelen en ineens valt de verbinding weg en vlieg ik eruit, dus ik ga terug naar het menu krijg ik te horen dat ik een boete heb van 10 000 dollar (was juist rank 15) omdat ik de game vroegtijdig had verlaten.

Maar ik kon er niks aan doen. :duh:

ik was uncharted aan het spelen, en toen ging ik eten (was vergeten het spel af te sluiten)

toen ik terug kwam was ik iets van 80000 dollar kwijt xD (ben rank 40)

best verrot mja.

Bewerkt: door FGras
Link to comment
Delen op andere websites

Ben nu level 24, komt omdat ik Uncharted 2 sinds een week weer dagenlijks speel, iets anders dan MW2 :)

Ik hoop dat alle DLC nog een keer gebundeld wordt voor een lagere prijs zodat ik die kan kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...