Jump to content

Uncharted 2: Among Thieves


studio dewolf

Recommended Posts

  • 1 maand later...
  • Reacties 194
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FGras

    32

  • Rullez

    23

  • paul007

    18

  • PowerPats

    17

Top Posters In This Topic

  • 1 maand later...

Erg indrukwekkend deze gameplay trailer. Grafisch erg sterk en de Gameplay lijkt ook erg goed in elkaar te zitten. Sommige physics kunnen nog beter, maar gelukkig hebben ze nog tijd zat om deze op te poetsen. Maar nogmaals: Erg indrukwekkend :tu: .

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
mij lijkt het echt geen leuk spel.

veels te saai :cya: .

GA JIJ EENS ONMIDDELLIJK JE MOND MET HÉÉUL VEEL ZEEP WASSEN, JIJ BLAAG! Heb jij Drake's Fortune überhaupt gespeeld? Dat jij zó'n ongepaste opmerking dúrft te maken zeg, het lef ook. Bah. Iel.

Link to comment
Delen op andere websites

mij lijkt het echt geen leuk spel.

veels te saai :cya: .

GA JIJ EENS ONMIDDELLIJK JE MOND MET HÉÉUL VEEL ZEEP WASSEN, JIJ BLAAG! Heb jij Drake's Fortune überhaupt gespeeld? Dat jij zó'n ongepaste opmerking dúrft te maken zeg, het lef ook. Bah. Iel.

LOL, bij lijkt het ook maar saai hoor...

Link to comment
Delen op andere websites

mij lijkt het echt geen leuk spel.

veels te saai :cya: .

GA JIJ EENS ONMIDDELLIJK JE MOND MET HÉÉUL VEEL ZEEP WASSEN, JIJ BLAAG! Heb jij Drake's Fortune überhaupt gespeeld? Dat jij zó'n ongepaste opmerking dúrft te maken zeg, het lef ook. Bah. Iel.

Ja tuurlijk, maar dat vond ik al een mislukt spel en ik mag op dit forum uitkomen voor mijn mening.

Als ik zeg dat het mij een saai spel lijkt dan mag ik dat zeggen.

We leven hier niet in een communistische tijd.

dus als je nog eens wat wil zeggen stuur dan gewoon een pb.

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op het forum, dit is nu een reactie a la Pietje II.. ^^

Maar om nog even op het onderwerp terug te komen, het ziet er veelbelovend uit. Zo erg dat ik denk dat ik Drake's Fortune nog maar even moet gaan halen als ik in 't dorp kom. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Dit spel zal zich niet volledig afspelen in de sneeuw, ik heb gamplay gezien van Uncharted 2 in een tropisch stadje,

Maar dit word dus zowiesow top1 game van 2009 :D

(heb Uncharted 1 trouwens ook al gespeeld, was echt supervet, maar na 3X ben je m wel zat :D)

Bewerkt: door FGras
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Trailer zag er erg ongelofelijk uit, man wat een graphics.. Ook laat het echt zien wat je zoal kan verwachten. Heb er eigenlijk weinig woorden voor, man wat mooi. Naughty Dog _O_

Alleen zorgt 'ie er wel voor dat je 'm alleen meer sneller wilt hebben. Kan niet wachten.. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Heerlijk! _O_

Ik hield echt al van deeltje 1; die leuke avonturen die je moest overleven, prachtig verhaal en die kleine puzzeltjes die je moest uitzoeken.. Echt heerlijk die game. :) En natuurlijk die droge humor van Nathan. :7

Ik sta hier te popelen om deel 2 te spelen :D.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...