Jump to content

Uncharted 2: Among Thieves


studio dewolf

Recommended Posts

Ik kijk heel erg uit naar dit spel :D Ik heb gemerkt dat het heel erg moeilijk bij mij is om me warm te maken voor een spel, dus ik ben blij dat ik nu weer eens iets heb om naar uit te kijken qua games... :puh: Volgende maand 14 oktober, yep ik weet het wel. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 194
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FGras

    32

  • Rullez

    23

  • paul007

    18

  • PowerPats

    17

Top Posters In This Topic

Ik kijk heel erg uit naar dit spel :D Ik heb gemerkt dat het heel erg moeilijk bij mij is om me warm te maken voor een spel, dus ik ben blij dat ik nu weer eens iets heb om naar uit te kijken qua games... :puh: Volgende maand 14 oktober, yep ik weet het wel. :)

Komt hij op 14 oktober al uit?

Link to comment
Delen op andere websites

Dit spel gaat echt alles uit de ps3 halen. Ik kan niet wachten tot ie uitkomt.
Zojuist heeft Naughty Dog en Sony laten weten dat er een demo van Uncharted 2: Among Thieves gaat verschijnen. Vanaf 29 September krijg jij de mogelijkheid om te proeven hoe de multiplayer van Uncharted 2: Among Thieves in elkaar zit!

uncharted-2-among-thieves-1

Of het dezelfde multiplayer demo zal zijn als de gesloten multiplayer beta is niet bekend. Wel kan ik jullie vertellen dat het een en al schieten wordt! Ik heb namelijk een tijdje terug de beta mogen spelen en hij zat heel erg goed in elkaar. Complimenten dan ook richting Naughty Dog omdat zij niet ‘even’ een multiplayer in Uncharted 2: Among Thieves gestopt hebben, maar er ook echt de tijd voor hebben genomen om iets goeds neer te zetten.

Bron.

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe Gameplay footage van Uncharted 2:

http://www.gametrailers.com/video/pax-09-uncharted-2/55527

Eerst liet Uncharted 2 me echt koud. Maar nu ik dit gezien heb zou ik deze titel zomaar is kunnen oppakken. Wel jammer dat die op 14 oktober uitkomt, ik ben namelijk 13 oktober jarig. :7

paul007

Bewerkt: door paul007
Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe Gameplay footage van Uncharted 2:

http://www.gametrailers.com/video/pax-09-uncharted-2/55527

Eerst liet Uncharted 2 me echt koud. Maar nu ik dit gezien heb zou ik deze titel zomaar is kunnen oppakken. Wel jammer dat die op 14 oktober uitkomt, ik ben namelijk 13 oktober jarig. :7

paul007

Als hij in oktober uitkomt, dan ga ik waarschijnlijk (als de demo leuk is) geen Operation Flashpoint 2 meer halen, maar deze game :)

Link to comment
Delen op andere websites

* De demo bevat in totaal vijf modi. Deze zijn: Coöp, Deathmatch, Pluder, Chain Reaction en Elimination.

* De Elimination modus draait om twee teams die tegen elkaar strijden in vijf rondes zonder mogelijkheid tot respawnen. Het team dat als eerste drie rondes wint, wint de modus.

* Chain Reaction is soortgelijk aan Capture the Flag. Het verschil is dat er vijf schatten zijn die allemaal verzameld moeten worden in een bepaalde volgorde. Beide teams werken tegen elkaar in.

* In totaal zullen er vier maps te vinden zijn. Deze zijn de twee uit de bèta: Plaza en Village, de nieuwe maps zijn: Ice Cave en Temple.

* De Cinema modus is te gebruiken in de demo. Hiermee kunnen matches opgenomen worden, alsook kunnen deze bewerkt worden en als laatste kun je deze uploaden en naar je vrienden sturen.

* Er zullen nieuwe wapens, boosters en skins beschikbaar zijn. Deze zullen wel gekocht moeten worden in de game middels het verzamelde goud uit de matches.

* Je kunt je via de game aanmelden op Twitter en je laatste voortgang automatisch laten twitteren.

* De demo is speelbaar tot 13 oktober, hierna worden alle statistieken, goud en replays gewist.

* De demo zal 1.5 Gigabyte groot zijn.

Klik hier voor de bron

Link to comment
Delen op andere websites

* De demo bevat in totaal vijf modi. Deze zijn: Coöp, Deathmatch, Pluder, Chain Reaction en Elimination.

* De Elimination modus draait om twee teams die tegen elkaar strijden in vijf rondes zonder mogelijkheid tot respawnen. Het team dat als eerste drie rondes wint, wint de modus.

* Chain Reaction is soortgelijk aan Capture the Flag. Het verschil is dat er vijf schatten zijn die allemaal verzameld moeten worden in een bepaalde volgorde. Beide teams werken tegen elkaar in.

* In totaal zullen er vier maps te vinden zijn. Deze zijn de twee uit de bèta: Plaza en Village, de nieuwe maps zijn: Ice Cave en Temple.

* De Cinema modus is te gebruiken in de demo. Hiermee kunnen matches opgenomen worden, alsook kunnen deze bewerkt worden en als laatste kun je deze uploaden en naar je vrienden sturen.

* Er zullen nieuwe wapens, boosters en skins beschikbaar zijn. Deze zullen wel gekocht moeten worden in de game middels het verzamelde goud uit de matches.

* Je kunt je via de game aanmelden op Twitter en je laatste voortgang automatisch laten twitteren.

* De demo is speelbaar tot 13 oktober, hierna worden alle statistieken, goud en replays gewist.

* De demo zal 1.5 Gigabyte groot zijn.

Klik hier voor de bron

Kan niet wachten tot hij uitkomt, ik speel de beta/demo denk ik niet want dat vind ik niet zo leuk:P

Maar ik heb er echt zin aan!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...