Jump to content

Incomplete GTA Advance Voertuigen lijst! & Meer Classics informtie!


Dotz

Recommended Posts

Let op :duh: ..

Dit is de voertuigen lijst.

En dit is een voertuig dat er niet bij staat: (Dunno hoeveel het er precies zijn :N )

Als je er nog meer hebt post maar.. Dat kleine aantal GTA Advance gamers moet niet vergeten worden toch? ^_^

En nog wat:

WikiGTA geeft over élke GTA wel veel informatie :dans: (Cker vergleken met andere site's) Maar de Classics GTA worden wel achtergesteld vergleken met de nieuwe Era.. Oké deze GTA's waren er veel eerder dan WikiGTA.. Maar toch..

Lul 'k nou wat uit m'n nek of niet.. :cab: Want 'k volg 't ff niet.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

De informatie bij de Classics is inderdaad wat minder, maar dat is makkelijk te verklaren. Zo worden de nieuwere GTA's het meest gespeeld door bezoekers en medewerkers. Zeker met GTA4 nu is de vraag naar informatie daar een stuk groter en dus zal er ook aan GTA4 het meest gewerkt worden.

Daarnaast zijn er niet zoveel medewerkers die GTA (London) en GTA2 hebben gespeeld en dus wordt er ook niet zo hard aan gewerkt. Er wordt wel aan gewerkt, maar door minder mankracht ook langzamer. Goed, GTA en GTA2 kan je gratis downloaden, maar de eerste uitbreiding van GTA weer niet, waardoor ook informatie van de tweede uitbreiding maar mondjesmaat op WikiGTA wordt gezet.

Foutjes kun je altijd melden, want het kan altijd zijn dat we - zoals in dit geval een voertuig - iets vergeten. :)

Tevens hoort GTA: Chinatown Wars bij het GTA4 era.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik neem dit foutje, als je het een foutje kunt noemen op mij. Toen ik de pagina van Asuka's Yakuza Stinger aanmaakte, was dit enkel om ervoor te zorgen dat de bezoekers van WikiGTA, de beloning van de missie Down The River zich beter konden voorstellen. Ik kon hem dan inderdaad bij de voertuigen van GTA Advance plaatsen, maar dat leek me eerlijk gezegd ietwat overbodig. Een pagina aanmaken voor speciale voertuigen zoals bij GTA Vice City is overdreven, dus dat viel ook af. Als jij het zo graag wil, plaats ik het voertuig er wel bij. Meer voertuigen ga je trouwens niet vinden. Het lijstje is compleet en Asuka's speciale blauwe Yakuza Stinger is het enige unieke voertuig van het spel.

Toch bedankt voor het melden.

Daarbij wil ik je graag vertellen dat het aantal Classics medewerkers op WikiGTA beperkt is. MrKookie en VforV die respectievelijk werk verrichte aan Grand Theft Auto en GTA 2 zijn ermee gestopt en Lantyz en ik houden ons ook bezig met andere GTA's waardoor de Classics wat naar achter worden geschoven. Ik hoop binnenkort de Grand Theft Auto missies af te werken, maar met de komst van GTA Chinatown Wars zie ik dat niet meteen gebeuren. Geduld loont zegt men.

Link to comment
Delen op andere websites

Oké.. Heel erg bedankt.. Ik dacht dat er meer auto's waren.. Maar het geheugen van 'n GBA(SP) is beperkt.. etc. etc. In iedergeval bedankt voor het reageren.. Maar toch jammer dat er niet meer zoveel aandacht aan de Classics GTA word besteed.. (Dit terwijl het hier allemaal begonnen is :-( ) Maar ik snap jullie punt wel.. In dat/dit geval wacht ik rustig af tot er meer informatie komt over de Classics.. Over GTA2 Staat genoeg informatie.. :tu: Maar.. Ik dacht dat jullie commercieel waren.. (Is dit zo?) In dat geval zou het niet zo'n probleem zijn om GTA London aan te komen lijkt me.. Ik kan het uiteraard verkeerd hebben.. Maar: :engel: Bedankt! :tu: Als jullie/jij/u nog iets aangepast hebben (hierover, en binnen een korte termijn.) Zou ik het erg fijn vinden als het hier gepost werd.. Maar jullie site is (over het algemeen) heel erg goed uitgewerkt! En een mooie overzichtelijke lay-out.. :klap:

Greetz :engel:

(En néé; nu ik het verhaal gehoord heb kun je het geen fout noemen.. :engel: )

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...