Volgers 0 Cover van Chinatown Wars onthuld Door Lantyz, 17 december 2008 Bericht rapporteren Bovenstaande box art van GTA Chinatown Wars is verschenen op de officiele website. GTA Chinatown Wars komt 17 maart 2009 uit in Noord-Amerika en drie dagen later in Europa. Het is de eerste GTA die op de Nintendo DS zal verschijnen. Met dank aan het Chinatown Wars Info Thread. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Pacified Geplaatst: 24 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 24 december 2008 (bewerkt) Hmm, ik vind de nieuwe cover er niet verkeerd uitzien. Het is opzich geen probleem dat de helikopters er niet in zitten omdat het anders toch helemaal niet lekker vliegt in topdown view. Als ik naar de cover kijk zie ik wel weer links boven een motor afbeelding staan. Dus dat zou betekenen dat er in iedergeval motors in het spel zitten. En vast nog veel meer leuke mogelijkheden. Niet dat ik hem ga aanachaffen, maar voor de DS fans is het zeer mooi. Moters zijn een must in GTA geworden vind ik, anders zitten we weer bij de basis waarmee ik GTAIII bedoel. Niet dat ik GTAIII niet leuk vond, maar dat is meer de basis van wat de tegenwoordige GTA-Games zijn. Bewerkt: 24 december 2008 door Pacified Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 25 december 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 25 december 2008 http://www.rockstargames.com/uploads/12152...ar/cw-cover.jpgBetere versie. Nog een betere versie Beste versie. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
livechatter Geplaatst: 3 januari 2009 Bericht rapporteren Geplaatst: 3 januari 2009 Ik wist dat er een stel chinezen op zouden staan Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 3 januari 2009 Bericht rapporteren Geplaatst: 3 januari 2009 Blij om te zien dat ze terug zijn gestapt op de traditionele artwork ipv die lelijke GTAIV artwork Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
David22 Geplaatst: 4 januari 2009 Bericht rapporteren Geplaatst: 4 januari 2009 Blij om te zien dat ze terug zijn gestapt op de traditionele artwork ipv die lelijke GTAIV artwork Ik vond de GTA IV artwork prachtig! Van de cover van GTA IV hebt ik nog een grote reclamedoos in mijn kamer staan, maar dat zie ik nog niet snel gebeuren met deze cover... Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Gta_on_ps3 Geplaatst: 4 januari 2009 Bericht rapporteren Geplaatst: 4 januari 2009 Mooie Cover Rockstar ga zo door Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 5 januari 2009 Bericht rapporteren Geplaatst: 5 januari 2009 Mooie Cover Rockstar ga zo door idd (alleen jammer dat je verbannen bent ps3 ) ik vind m er mooi uit zien Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
patboy6 Geplaatst: 21 januari 2009 Bericht rapporteren Geplaatst: 21 januari 2009 (bewerkt) dit is een ingame screen (denk ik). heb m ook in een blad gezien. lijkt haast precies op de GTa advanced. sla deze keer over, omdat ik geen DS heb en wil kope xD Bewerkt: 21 januari 2009 door patboy6 Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
The Hulk Geplaatst: 22 januari 2009 Bericht rapporteren Geplaatst: 22 januari 2009 Blij om te zien dat ze terug zijn gestapt op de traditionele artwork ipv die lelijke GTAIV artwork Inderdaad ik vond de artwork van GTA IV ook niet meer de originele artwork. Niet dat dat het spel slechter maakt maar het is toch wel leuk om de traditionele artwork terug te zien in de game. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Bovenstaande box art van GTA Chinatown Wars is verschenen op de officiele website. GTA Chinatown Wars komt 17 maart 2009 uit in Noord-Amerika en drie dagen later in Europa. Het is de eerste GTA die op de Nintendo DS zal verschijnen.
Met dank aan het Chinatown Wars Info Thread.
Dit bericht delen
Link naar bericht
Delen op andere websites