Jump to content

Álwéér 3(!) vraagjes..


Dotz

Recommended Posts

Hey Gamers,

1. Ik heb in mijn garage in Shorside Vale een Faggio een Sindacco Argento en een Stretch (Limousine) staan. Als ik er nog 1 auto bij wil zetten, bijv. een Leone Sentinel. Hoe doe ik dat dan. Als ik bijv. mijn Stretch onder de deur zet. En ik wil erin rijden met de Leone Sentinel, dan klapt de deur dicht en is de Stretch weg.. :duh: Iemand?

2. Ik hoef nog ''maar'' 2 missies;

- The Shoreside Redemption- The Sicilian Gambit

Maar ik kom maar niet door The Shoreside Redemption heen, heeft iemand nog meer tips? En dan geen tips als; www.wikigta.nl of savegame downloaden..

3. Bij de Aveging Angels zijmissie.. Ik had gehoord dat als je die missie start, en een ganglid aanpsreekt. Hij volgt je, en als je in/op het voertuig stapt, wegrijd en het ganglid achterlaat, je dan gewoon de ''trouble'' gang's uit kunt moorden zonder gestoord te worden door de Avenging Angel die continu sterfd. Klopt dit?

Greetz ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

1. Zet de drie voertuigen in de garage. Rij de vierde tegen de garagedeur en stap uit. Wacht tot de deur open is, stap snel in en rij naar binnen. Nu hoef je alleen nog maar uit te stappen en de garage uit te lopen.

De andere twee weet ik niet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
1. Zet de drie voertuigen in de garage. Rij de vierde tegen de garagedeur en stap uit. Wacht tot de deur open is, stap snel in en rij naar binnen. Nu hoef je alleen nog maar uit te stappen en de garage uit te lopen.

De andere twee weet ik niet.

Als je dat doet, en je stapt daarna terug in je garage (na het saven denk ik al) is de auto alweer weg.

Je kan dus maar 3 voertuigen in de garage zetten daar, een 4de geraakt er even bij maar die gaat weg wanneer je terug je garage binnen loopt..

Link to comment
Delen op andere websites

1. Neem een niet te groot voertuig om de risico's te verminderen, de faggio is een makkelijke omdat die niet veel ruimte nodig heeft

2.The shoreside redemption: Probeer waneer mogenlijk een beedje naar voren te rijden om de tegemoetkomende blokkades uit de weg te ruimen, Blijf proberen, als je de kans ziet probeer dan met een rochetlauncher de blokades te vernietigen,

The sicillian gambit: Neem in het begin niet de openbare weg, Ga meteen richting het noorden, rij rustig de heuvel af en volg dan de kade naar de ferry, sla bij de ferry de andere kade op en rij door tot de brug, rij over de brug naar de majors office. Je zal geen tegenstanders onderweg tegenkomen.

Schiet meteen bij het stadshuis de mannetjes dood, als je politie krijgt is er naast het stadshuis een bribe die kan handig van pas komen, Zo wordt je niet gearresteerd als je op sal zit te wachten totdat hij is ingestapt.

Blijf schieten in de boot, het kan lastig zijn maar zolang je blijft proberen lukt het je uiteindelijk wel,

op het eilandje moet je zorgen dat je een m4, sniperrifle rocketlauncher met minstens 25 kogels hebt.

Schiet met een sniper de mensen hoog op het eilandje, gebruik indien ook re RL, (Max 5 kogels)

gebruik ook je m4 ook, wees niet te zuinig met de kogels.

Schiet de heli uit de luck met je RL.

Als je een PSP hebt wil ik die missies ook wel voor je doen als ze je echt niet lukken

3. Bij mij werkt het wel. maar of het bij jou werkt is toch een kwestie van uitproberen, en als dat toch niet werkt kan je nog altijd een 4 persoons voertuig nemen en als je dan onderweg meerde AA tegenkomt meenemen ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...