Jump to content

Supporters - De Impact


MrKooKie

Recommended Posts

Ik stond gister op Dorderecht Centraal richting Rotterdam Centraal, alleen kon ik niet verder omdat hooligans van de wedstrijd Feyenoord - Ajax de infrastructuur hadden gesloopt. En daar stond ik dus (zonder trein <_<) maar ook zag ik uit een andere trein gewonden supporters komen. Mijn vraag aan jullie is dus wat is jullie ervaringen hiermee en wat is de impact ervan. Ik vind in ieder geval dat supporters van Feyenoord en Ajax (degene die gingen vechten en slopen) opgepakt moeten worden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BrokenTable

    5

  • Timotees

    5

  • Lantyz

    4

  • The Outlaw

    3

Top Posters In This Topic

Alle harde-kern supporters van de betaald-voetbal club in een stadion zetten en net zolang wachten totdat er 1 overlevende uitloopt, en die geef je een nekschot... levert nog leuke TV op ook!

Jaren geleden is die Pikorni overleden in een weiland in Beverwijk. En de fans hadden tranen in hun ogen hoe erg het was blah blah blah. Voor mij was het gewoon aktie => reaktie. Hij kiest er voor daat de vechten. Had hij beter z'n best moeten doen.

Ik vind die vechtpartij daar ook erg teleurstellend ... is was maar 1 dode :-(

Dit is mijn persoonlijke mening :-)

Link to comment
Delen op andere websites

een beetje "treurige" mening van jou brokentable, ik ken je anders! :puh: .

eigenlijk vind ik, omdat het AZ zoveel geld kost om het stadion te slopen, dat ze feyenoord een keertje moeten uitnodigen voor een wedstrijd.

Als AZ dan wint, is dat hele stadion gelijk al afgebroken! B) B)

Bewerkt: door timotees
Link to comment
Delen op andere websites

wat Brokentable al zegt, het is de reactie op de actie gemaakt, die vandalen zijn natuurlijk pissig omdat ze het stadion niet inmogen, en dat reageren ze af op de ME en de NS.

Dat zie je meestal bij Feyenoord en Ajax, en Ado den haag, dat zijn de clubs met een achterban die erom bekendstaat geweld te gebruiken, een stadion verbod voor die gasten is niet genoeg,opsluiten

@ Brokentable: Excuses voor mijn misvatting

Bewerkt: door Romero
Link to comment
Delen op andere websites

een beetje "treurige" mening van jou brokentable, ik ken je anders! :puh: .

Ik heb het gewoon helemaal gehad met die supporters... Hier waarom:

Jaren geleden ben ik een keertje naar Feyenoord - FC Twente geweest met een paar vrienden. Ik geef helemaal niets om voetbal, maar leek me wel eens leuk. We hadden kaartjes voor een onpartijdig vak, er was niets anders meer. Tussen dit vak en Vak-S zat nog een ander vak, maar dat werd leeg gehouden. Je kunt zelfs dichter bij leeuwen komen in een dierentuin, zo gevaarlijk achten ze kennelijk de organismen die in Vak-S verblijven :-)

FC Twente wist deze wedstrijd met 3-1 te winnen. In ons vak zak ook een vader met kind (8 a 10 jaar) en hun waren voor FC Twente. Dus juichen bij een doelpunt. Bij het 2e of 3e doelpunt ging heel Vak-S uit hun dak tegen het 8 jarige kind omdat hij aan het juichen was. "Kankerjong we gaan je dood maken", "jullie komen niet leven uit Rotterdam". 8 jaar was het kind...

Ik had supporters al niet hoog zitten (niet in Amsterdam willen komen omdat je voor Feyenoord bent, ontslag nemen omdat je anders een wedtrijd mist, hoe zielig kun je zijn?) maar na deze wedstrijd wist ik het zeker: het zijn geen mensen die supporters. Zelfs met een suikerklontje kan ik nog een boeiender gesprek hebben.

Mochten mensen zich aangesproken voelen: probeer eens, voor zover mogelijk, te bedenken hoe jullie je gedragen...

wat Brokentable al zegt, het is de reactie op de actie gemaakt, die vandalen zijn natuurlijk pissig omdat ze het stadion niet inmogen, en dat reageren ze af op de ME en de NS.

Ze mochten het stadion niet in omdat ze treinen en de intrastructuur van het spo

or gesloopt hebben, niet andersom!

Bewerkt: door BrokenTable
Link to comment
Delen op andere websites

dat jongetje van 8 die schrikt zich waarschijnlijk kapot, als ik het bijv. tegen BT zou zeggen dan trekt ie zich daar niet zoveel van aan, maar z'on klein jochie... laat hem ook zijn plezier hebben...

Link to comment
Delen op andere websites

dat jongetje van 8 die schrikt zich waarschijnlijk kapot, als ik het bijv. tegen BT zou zeggen dan trekt ie zich daar niet zoveel van aan, maar z'on klein jochie... laat hem ook zijn plezier hebben...

Ik weet niet in hoeverre ik met er niets van aan zou trekken. Als een veel vak hersenloze het zeggen zou ik toch op m'n hoede zijn denk ik...

Het feit dat ze een 8-jarige bedreigen zegt genoeg denk ik...

ja, en ik zag ook nog net op het nieuws dat de NS alle schaden gaat verhalen op de supporters en clubs, er is meer dat miljoenen schaden... ik vind dit echt niet kunnen...

De meesten zitten, als ik de docu's van de afgelopen jarem mag geloven, in de WW (verbazingwekkend :-) ), dus ben ik bang dat we het toch weer als belastingbetaler moeten gaan betalen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik woon in de oosterpark wijk mischien weet je dat van probleem wijk.jah mensen ik was ook op tv ;) .maar daar zijn altijd wel rellen hoor.en die gast die zelfmoord heeft gepleegd ken ik ook. :( . maar even ontopic:>> ik vind het opzich wel belachelijk wat ze gedaan hebben.als je stoer wil doen moet je in je eentje naar die groep me lopen en dan gaan meppen,dan ben je een man.en niet treinen gaan vernielen omdat je.zo zielig bent. en die mening van broketable vind ik opzich wel leuk. :lol: (volgens mij worden wij goeie vrienden :puh: :lol: ).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben wel Ajaxcied maar ik vind Feyenoord supporters nou niet echt de braafste van allemaal.

Ajax supporters doen ook soms dingen die niet door de beugel kunnen..

Het zjn meestal wel de grote clubs die vandalisme veroorzaken en niet bijvvoorbeeld, NAC, NEC, AZ, FC Groningen en Heerenveen..

Die laatste clubs zijn echte sfeer makers en maken vrijwel nooit iets kapot.

Dat noem ik ook echte club liefde want meestal draait de club er voor om omdat natuurlijk de club verantwoordelijk is <_<

Erg jammer.

Link to comment
Delen op andere websites

Jaren geleden is die Pikorni overleden in een weiland in Beverwijk.

Was dat soms bij de Zwarte markt daar in de buurt?

Daar had je ook een keer zo'n vechtpartij tussen Ajax en Feyenoord supporters. Ik woon daar ongeveer 10 min. rijden vanaf en ging in die tijd best vaak naar de markt. Ik zou eigenlijk ook die dag heen gaan, maar er kwam wat tussen. En als je later dan hoort dat ook vaders met hun zoontjes (die naar de markt wouden) zijn gemarteld en zijn doodgeslagen, schrik je best. En denk je: 'Ik had daar misschien wel kunnen liggen'.

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen willen al sinds de oudheid niets anders dan met elkaar op de vuist gaan. De Romeinen hadden hier een geweldige oplossing voor: Het amfitheater.

Alle harde-kern supporters van de betaald-voetbal club in een stadion zetten en net zolang wachten totdat er 1 overlevende uitloopt, en die geef je een nekschot... levert nog leuke TV op ook!

Jij snapt het. Dat ding waar ik elke dag langsrijdt heet niet voor niets Arena!

Ik gun ieder zijn lolletje, al geef ik absoluut niet om sport. Maar wat mij betreft schaffen ze dat hele voetbalgedoe af. Het is nu toch alleen nog maar wachten tot er 's een echte fan durft toe te geven dat die hooligans de hele sport verziekt hebben?

Wie kan me trouwens uitleggen wat er zo immens ophitsend is aan voetbal? Dat mensen helemaal door het dolle heengaan bij iets als kooiboksen kan ik nog wel begrijpen... Maar voetbal? Welbeschouwd is er feitelijk geen ene donder aan!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben wel Ajaxcied maar ik vind Feyenoord supporters nou niet echt de braafste van allemaal.

Ajax supporters doen ook soms dingen die niet door de beugel kunnen..

Als ik de indruk heb gewek voor Feyenoord te zijn en die supporters wel normaal te vinden ben ik niet duidelijk geweest. Voor zover voetbal me iets interesseerd (heel weinig) zie ik liever Ajax voetballen dat Feyenoord. De supporters zijn qua gedrag en alles allemaal hetzelfde alleen zijn ze voor een andere club.

Was dat soms bij de Zwarte markt daar in de buurt?

Ja

vaders met hun zoontjes (die naar de markt wouden) zijn gemarteld en zijn doodgeslagen, schrik je best. En denk je: 'Ik had daar misschien wel kunnen liggen'.

Redelijk overdreven hoor :-). Er is maar 1 dode gevallen. Hij was vader van een paar kinderen maar koos er zelf voor om op de veld te gaan vechten. Shit happends.

Mensen willen al sinds de oudheid niets anders dan met elkaar op de vuist gaan. De Romeinen hadden hier een geweldige oplossing voor: Het amfitheater.

Ik heb ook helemaal niets tegen dat geweld, ieder z;n eigen hobby. Van mij mogen ze elkaar allemaal dood slaan. Prima. Alleen dan in een geconroleerde omgevind waar de rest van de mensheid er geen last van heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap nu niet waar al dat geweld voor nodig is.

Zelf vind ik dat je die vandalen en herrieschoppers geen supportes kunnen noemen. Die mensen moeten maar lkkr thuis hun eigen huis gaan slopen.

Die mensen die het op hun geweten hebben mogen van mij een stadion en nog als extraatje een treinverbod krijgen, maar ze moeten natuurlijk ook voor de economische schaden betalen.

Ik snap niet dat mensen zo opgewonden kunnen worden van het kijken naar een stelletje overbetaalde amateurs.

Ewoud

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...