Jump to content

Supporters - De Impact


MrKooKie

Recommended Posts

Redelijk overdreven hoor :-). Er is maar 1 dode gevallen. Hij was vader van een paar kinderen maar koos er zelf voor om op de veld te gaan vechten. Shit happends.

hmm, dan ben ik met een ander "gevecht" in de war. Daar waren wel doden gevallen, ook ontschuldigen.

Want die halfgare gasten die voor hun lol elkaar met honkbalknupels elkaar te lijf gaan, kan me niet veel schelen. Die doen het zelf, maar als mensen bijv. naar een voetbal wedstrijd gaan voor de lol en ze worden verrot gescholden. En ze krijgen stenen naar hun toe gegooit, kan ik me daar soms best pissig om maken. Maar meestal zijn het bepaalde groepen, en als die gasten elkaar afmaken, gaan ze hun gang maar. Daar zal ik niet wakker om liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BrokenTable

    5

  • Timotees

    5

  • Lantyz

    4

  • The Outlaw

    3

Top Posters In This Topic

kijk zeer zelden voetbal. Alleen tijdens EK/WK.

is toch ook te triest voor woorden dit, treinen slopen omdat je club heeft verloren.

Ik woon in Zeeland heb er verder geen last van (zijn ook geen grote voetbal stadions hier).

De Mobiele Eenheid (ME) heeft bij de Kuip met paarden charges uitgevoerd om supporters van Feyenoord en Ajax uit elkaar te houden. Ook werd er een waterkanon ingezet

waarom dan geen vuurkanon ofzo dat waterkanon heeft ook geen zin, maar dat mag niet <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien moeten we onze idee-en bundelen :-)

Liberty City Surviver; Natural selection has come home!

(sponsored by Ammunation)

Ontopic: Wie weet er wat er nu precies gebeurt is in die treinen? Van het nieuws word je ook niet veel wijzer...

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien moeten we onze idee-en bundelen :-)

Liberty City Surviver; Natural selection has come home!

(sponsored by Ammunation)

Ontopic: Wie weet er wat er nu precies gebeurt is in die treinen? Van het nieuws word je ook niet veel wijzer...

alles kort en klein geslagen, stoelen zijn losgerukt en een paar ramen zijn ingegooid, dat is alles wat ik heb gehoord, maar volgens mij kom ik wel in de buurt van wat er echt gebeurd is

Link to comment
Delen op andere websites

het zijn ook altijd maar een klein deel die het voor de rest verpest ik ben zelf ook een feyenoord supporter en ben het totaal niet eens met wat er in rotterdam is gebeurt ikvind dat iedereen die ook maar erbij heeft gelopen met een beetje kwaade zin een stadionverbod met krijgen dat scheelt weer een hoop schade voor feyenoord ze verdienen mischien wel wat minder met consumptie maar zo'n rellen zijn NIET JUIST!

Link to comment
Delen op andere websites

alles kort en klein geslagen, stoelen zijn losgerukt en een paar ramen zijn ingegooid, dat is alles wat ik heb gehoord, maar volgens mij kom ik wel in de buurt van wat er echt gebeurd is

Ik bedoel, wat deed de NS nu precies? Voor zover ik begreep hebben ze de trein ergens in een groen-groen knollen-knollenveld stilgezet, en zijn daarna die supporters uit hun dak gegaan, maar andere nieuwsuitzendingen melden juist het tegenovergestelde.

Link to comment
Delen op andere websites

alles kort en klein geslagen, stoelen zijn losgerukt en een paar ramen zijn ingegooid, dat is alles wat ik heb gehoord, maar volgens mij kom ik wel in de buurt van wat er echt gebeurd is

Ik bedoel, wat deed de NS nu precies? Voor zover ik begreep hebben ze de trein ergens in een groen-groen knollen-knollenveld stilgezet, en zijn daarna die supporters uit hun dak gegaan, maar andere nieuwsuitzendingen melden juist het tegenovergestelde.

er is een trein stilgezet in Capelle aan de yssel, volgens mij moetsen de supporters uren wachten totdat ze werden weggevoerd in bussen, de ajaxcieden zeggen nu dat de ns ze als schietschijf voor de Feyenoord supporters heeft gebruikt

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het werkelijk schandalig wat er allemaal voor heisa rond dat voetbal is elke keer... :( :angry:

Ga gewoon die verdomde wedstrijd kijken en hou het gezellig...

Ik moet de mensen die in de trein zaten, en aan hun lot zijn overgelaten wel gelijk geven... Enne nu willen ze geen supporters meer bij wedstrijden aan de ene kant wel goed maare voor de mensen die graag naar voetbal kijken en zich altijd netjes gedragen is dit natuurlijk een echte domper... :ph34r:

De supporters hebben Rotterdam aangeklaagt Romero..

Bewerkt: door Yohan
Link to comment
Delen op andere websites

alles kort en klein geslagen, stoelen zijn losgerukt en een paar ramen zijn ingegooid, dat is alles wat ik heb gehoord, maar volgens mij kom ik wel in de buurt van wat er echt gebeurd is

Ik bedoel, wat deed de NS nu precies? Voor zover ik begreep hebben ze de trein ergens in een groen-groen knollen-knollenveld stilgezet, en zijn daarna die supporters uit hun dak gegaan, maar andere nieuwsuitzendingen melden juist het tegenovergestelde.

er is een trein stilgezet in Capelle aan de yssel, volgens mij moetsen de supporters uren wachten totdat ze werden weggevoerd in bussen, de ajaxcieden zeggen nu dat de ns ze als schietschijf voor de Feyenoord supporters heeft gebruikt

Ja, ik hoorde vanochtend van me klasgenoot dat mensen +/- 7 uur moesten wachten, en dat alleen de vrouwen naar de wc mochten. En dat mannen geen gebruik van de wc's mochten maken. En er waren een paar flauw gevallen ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

de feyenoord supporters zijn gewoon ziek in hun hoofd en de club Feyenoord kan er niet veel aan doen behalve dan die supporters stadion verbod geven en ook zou ik die supporters een flinke geldboete geven

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...