Jump to content

Supporters - De Impact


MrKooKie

Recommended Posts

@ Lantyz.. Het hele voetbal gaan straffen?

Zo iets had ik echt nooit verwacht van jou want er zijn miljoenen supporters die het wel gezellig houden. (zoals ik)

Ik zou dan ook nooit iets vernielen van iemand omdat hij voor een andere club is!

Ik zou het ook dan heel erg vervelend vinden als voetbal door een paar vervelende hooligans de dupe is.

@ BrokenTable, een supporter van bijvoorbeeld NAC is gewend om te verliezen, Ajax, Feyenoord en PSV verliezen maar ongveer 10 keer in een heel seizoen.

Daarom kunnen ze nog wel eens boos zijn na een verloren wedstrijd.

Vind het zeer triest hoe sommige mensen nu over voetbal supporters denken, Maar een klein deel zijn vandalen en nu worden er mischien wel onschuldige supporters daar op afgreageerd.

Kortom een voor oordeel.

Dat sommige mensen voetbal saai vinden, kan ik begrijpen..

Maar denk alsjeblieft even na voor dat je gaat zeggen om het voetbal af te gaan straffen. ;)

Bewerkt: door Tim14
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BrokenTable

    5

  • Timotees

    5

  • Lantyz

    4

  • The Outlaw

    3

Top Posters In This Topic

Ik heb nergens gezegd dat het hele voetbalgebeuren gestrafd zou moeten worden. Alleen dat het wat mij betreft afgeschaft zou mogen worden, en dat ik, wanneer ik een voetbalfan geweest was, de boel de boel zou laten en niet meer naar dat soort wedstrijden zou gaan omdat het toch verziekt wordt door dit soort gasten.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb er gelukkig geen problemen mee gehad maar ik vind echt belachelijk wat dat soort waardeloze figuren gaan doen

ten eerste dit heeft helemaal niks met voetbal te maken

ten tweede mense die dit doen zijn absoluut geen supporters maar hersenloze vandalen die niet weten hoeveel schade ze aanrechte (niet al1 aan de trein maar t strande van duizende reizigers voor uren)

ten derde zijn die idioten nu de oorzaak van een discusie over t niet meer toelaten van bezoekers bij een uitwedstrijd

waar stopt dit idiote gedoe toch eens?

heb verdomme nou eens respect voor de tegenstander want dit is te belachelijk,idioot en te dom voor woorden!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...