Jump to content

Overtuig Me...


DeathPenalty

Recommended Posts

Oké, ik heb onlangs alle GTA San Andreas missies (PS2) gefilmd en gëupload naar YouTube:

Hier staan ze :D

En ik wil.. Of niet.. Nu beginnen met GTA III missies.

Ik speelde het spel een paar jaar geleden altijd bij een vriend, goede herinneringen.

Ik heb het spel een week geleden voor 3 Euro(!!!) gekocht.

Vergeleken met GTA San Andreas vind ik de gameplay matig, maar dat moet misschien even wennen.

Ook kost het me veel tijd, hoewel het spel veel minder missies bevat dan GTA San Andreas.

Dus, overtuig mij waarom ik dit spel weer zou moeten spelen en missies uploaden!

Is het de verhaallijn, de gameplay, de personages?

-DeathPenalty

Bewerkt: door DeathPenalty
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is allemaal wel heel leuk en aardig.

Maar toch niet bijzonder genoeg om een topic over aan te maken? :?

Want jij bent lang niet de 1ste die dit heeft gedaan.

Ook niet de 2e of 3e.

Want heel youtube staat vol met die missies van gta.

Volgens mij zijn van alle gta's wel alle missies op youtube te vinden als ik dat zo ongeveer inschat. :puh:

Maarja niet aan mij om daarover te oordelen. :$

En oja bijna vergeten: Je hebt niet eens alle missies er op staan van GTA San Andreas ;)

Bewerkt: door Sjorszzz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe dit voor m'n eigen plezier

Dan kun je ook goed zelf bepalen of je jezelf er een plezier mee doet om missiefilmpjes van GTA III online te zetten, lijkt mij..? Probeer de missies gewoon eens uit, neem wat op en bepaal of je het waardig genoeg vindt om ze online te zetten.

Desnoods zou je een kijkje kunnen nemen in de GTA III-sectie van WikiGTA.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier heb je nog zo'n topic, aangemaakt door Bierbuikje. Hij heeft hem uiteindelijk gekocht.

Ikzelf heb de mijne in november 2006 gekocht en ik speel er nog zoet mee, net zoals GTA San Andreas. Het spel is niet echt meer recent, maar het is de €5 waard. Geloof me..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

GTAmissions.com heeft filmpjes van alle GTA's behalve GTA 1 en de Londen GTA's. En hij is hard bezig met de GTA IV filmpjes. Dat zijn alleen "No Spoiler" filmpjes, maar als je de cutscenes erbij wilt, kun je net als ik de filmpjes van xTMONEY128x nemen. En om DeathPenalty uit de droom te helpen, bij alle filmpjes staat: Niet Beschikbaar. Dus daar hebben we ook weinig aan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
Oké, ik heb onlangs alle GTA San Andreas missies (PS2) gefilmd en gëupload naar YouTube:

Hier staan ze :D

En ik wil.. Of niet.. Nu beginnen met GTA III missies.

Ik speelde het spel een paar jaar geleden altijd bij een vriend, goede herinneringen.

Ik heb het spel een week geleden voor 3 Euro(!!!) gekocht.

Vergeleken met GTA San Andreas vind ik de gameplay matig, maar dat moet misschien even wennen.

Ook kost het me veel tijd, hoewel het spel veel minder missies bevat dan GTA San Andreas.

Dus, overtuig mij waarom ik dit spel weer zou moeten spelen en missies uploaden!

Is het de verhaallijn, de gameplay, de personages?

-DeathPenalty

Je zou dat kunnen natuurlijk is de gameplay anders omdat het een ouder spel is maar het is toch de moeite waard en zeker leuk om het te spelen ookal is het een oude game

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

ik speel weer gta3 omdat ik 4 heb uitgespeeld en 3 nog nooit zelf heb uigespeeld ik wou weer nieuwe missies en een andere verhaallijn zien dus gta3 afgestoft en geinstaleert en nu hoef ik me voorlopig niet te vervelen met de gta serie ik denk dat ik hierna gta vice citty weer ga doen

is wel weer een leuk om lkkr nostalgie te ervaren met gta3

dus kortom overtuigend genoeg :bonk: ????

:bier: tot gta

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...