Jump to content

Vraagje/Opmerking


Dotz

Recommended Posts

Hej.. 'K was wat aan 't surfen op 't internet (vooral google) En ik kwam dit tegen, Kan iemand me vertellen wat dit precies is? (Iets voor wikigta?)

51W6J3T5V2L._SL500_AA280_.jpg

Dit kwam ik ook nog tegen: (Heeft niets met R* & GTA2 te maken maar ong. dezelfde cover?)

B00006657Y.02.LZZZZZZZ.jpg

En dit kwam ik nog tegen:

Grand Theft Auto (1):

1. gta-ps1-cover.jpg

2. 66-1.jpg

3. g0068740q04.jpg

Grand Theft Auto London '69:

1. gta-london-ps1-cover.jpg

2. 514TTGA2K8L._SL500_AA280_.jpg

3. 304-1.jpg

4. g0068740q04.jpg

GTA2:

1. gta-2-ps1-cover.jpg

2. GTA%202%20PS1.jpg

(Sorry voor slechte kwaliteit, Heeft iemand er eentje van betere kwaliteit?)

GTA3:

1. gta3.jpg

2. Grand_Theft_Auto_3_Cover.jpg

(Sorry voor variërende grote.)

Heeft er iemand informatie (Bijv. Chronologische volgorde, waarom ze 2 covers hebben, en waarom de 2e cover van GTA, ect., etc.,)(Ook iets voor wikgta?).

Greetz Dotz :bier:

(Ik heb nog 2 covers (.jpg afbeeldingen) op mijn computer staan. Hoe kan ik deze uploaden?)

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Het zijn allemaal covers voor verschillende GTA's. Voor verschillende continenten worden soms verschillende covers uitgebracht. Die plaatjes zijn waarschijnlijk van andere continenten. Wel leuk, maar ik weet niet hoe nuttig.

Link to comment
Delen op andere websites

Xplosiv is waarschijnlijk niets anders dan een serie waarin oude games worden uitgegeven. Zo heb ik ook RollerCoaster Tycoon 2 in een Best of Atari-verpakking, en de eerste Call of Duty in een Best of Activision-verpakking, en Empire Earth in een verpakking van The Games Collection, en Age of Empires is een verpakking van Softkey 100% Hits, en SimCity 300 World Edition in een Top Series-verpakking. Kortom: een uitgever en/of winkel die een aantal oude spellen weer onder de aandacht brengt door ze te bundelen in een actie-serie. Verder niet zo interessant, dus die cover zal je niet op de wiki aantreffen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...