Jump to content

[2008] Uitslag GTAForum Awards


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 101
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    5

  • Pietje II

    4

  • Bierbuikje

    4

  • Rivel

    3

Gefeliciteerd iedereen, behalve Jowx. :)

Mee eens D;

Blij dat ik niet gewonnen heb, anders had ik nu zo'n lelijke badge moeten dragen in m'n sig. Baffie is ook onverdiend beste VC kenner geworden.

Ook helemaal mee eens D;

Link to comment
Delen op andere websites

Blij dat ik niet gewonnen heb, anders had ik nu zo'n lelijke badge moeten dragen in m'n sig. Baffie is ook onverdiend beste VC kenner geworden.

Vergelijk je dan een beetje met deze reactie.

Ik wil iedereen feliciteren met zijn overwinning! Ook wil ik iedereen bedanken die op mij gestemt heeft! _O_

Nou, dan baal je er zeker wel van dat je in 2006 wel 2 awards had gewonnen?

Bewerkt: door Baffie
Link to comment
Delen op andere websites

Blij dat ik niet gewonnen heb, anders had ik nu zo'n lelijke badge moeten dragen in m'n sig. Baffie is ook onverdiend beste VC kenner geworden.

Vergelijk je dan een beetje met deze reactie.

Ik wil iedereen feliciteren met zijn overwinning! Ook wil ik iedereen bedanken die op mij gestemt heeft! _O_

Nou, dan baal je er zeker wel van dat je in 2006 wel 2 awards had gewonnen?

*kuch* Jaloers *kuch*

Niets van aantekken baffie. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hahaha, ach arme jongen toch.

Oh Klein Pietje zegt ook eens iets. Doe maar lekker stoer van achter je pc'tje. :puh:

Ik wil iedereen feliciteren met zijn overwinning! Ook wil ik iedereen bedanken die op mij gestemt heeft! _O_

Nou, dan baal je er zeker wel van dat je in 2006 wel 2 awards had gewonnen?

Wauw Baffie, heb je dat speciaal voor mij opgezocht? :D Nee daar baal ik niet van, toen was het geen lelijke badge. :*D

*kuch* Jaloers *kuch*

Niets van aantekken baffie. ; )

Ik ben helemaal niet jaloers. :') Ik vind VC zelfs niet eens zo leuk dus waarom zou ik daar een award van willen. Ik vind het alleen oneerlijk omdat er andere mensen zijn die deze award echt verdiend hebben en niet omdat ze de vorige 2 keer ook al gewonnen hebben.

jij bent gewoon jaloers!

Jij bent gewoon een dik kontlikkertje. :)

Bewerkt: door VforV
Link to comment
Delen op andere websites

Rustig aan mensen. Doe een stap achteruit en doe niet mee met het gevecht. Toeschouwen is wel toegestaan, indien er 5 euro is betaald in contanten.

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Rustig aan mensen. Doe een stap achteruit en doe niet mee met het gevecht. Toeschouwen is wel toegestaan, indien er 5 euro is betaald in contanten.

Wtf zijn dit voor maffiapraktijken op internet?? Jij moet n's aan de tand worden gevoeld!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...