Jump to content

[2008] Uitslag GTAForum Awards


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 101
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    5

  • Pietje II

    4

  • Bierbuikje

    4

  • Rivel

    3

Gefeliciteerd winnaars, anderzijds vind ik het een beetje dom dat je geen extra dingen er bovenop krijgt zoals twee jaar geleden. Dan spreek ik van een promotie tot een pinned topic naar keuze. Dan werd het winnen van een award iets belangrijker. Extra inbox ruimte is natuurlijk ook leuk maar als je dan nog iets echt krijgt. Dan spreekt bij sommige mensen een award toch meer aan!Daarom vind ik het jammer dat je niet meer krijgt dan enkel die signature, waarom krijg je geen echte cadeautjes meer?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, admins mochten niet meedoen inderdaad en ze hebben dan ook niets gewonnen. Alleen hun eventuele uitspraken en/of gemaakte badges dongen mee naar een prijs want dat heeft niets met de rang op zich te maken natuurlijk. En PatrickW maakte gewoon de mooiste badge......

Edit: Iedereen van harte gefeliciteerd met zijn of haar prijs :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Oh my god, hoe kan dit? :7 Dit was tegen al m'n verwachtingen in! Nouja, ik ben op dit moment superblij en ik wil dan ook iedereen bedanken die op mij gestemd heeft.

Verder natuurlijk ook alle andere winnaars gefeliciteerd! Ik vind dat (bijna :$) iedereen het verdient en dat is dus klasse!

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd winnaars, anderzijds vind ik het een beetje dom dat je geen extra dingen er bovenop krijgt zoals twee jaar geleden. Dan spreek ik van een promotie tot een pinned topic naar keuze. Dan werd het winnen van een award iets belangrijker. Extra inbox ruimte is natuurlijk ook leuk maar als je dan nog iets echt krijgt. Dan spreekt bij sommige mensen een award toch meer aan!Daarom vind ik het jammer dat je niet meer krijgt dan enkel die signature, waarom krijg je geen echte cadeautjes meer?

Als ik voor mezelf spreek, is een award veel belangrijker dan een promotie of iets dergelijks. Zeker met die award-tab erbij, gaat het meer om de roem, dan om de promotie. Wij hebben er bewust voor gekozen om dit niet meer te doen. Je wordt gepromoveerd vanwege je werk op het forum, niet vanwege je award. Indirect is dat hetzelfde, want voor die award heb je al moeten werken, maar veel mensen zien dat niet. Je wint de award, dus je promoveert. Om die reden hebben wij besloten om bij die award geen directe promoties te geven.

En ik wil iedereen nog even bedanken die op Design Your Own Mission heeft gestemd. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...