Jump to content

[2008] Uitslag GTAForum Awards


Dutchy3010

Recommended Posts

*Koe treedt naar voren als penningmeester*

Wtf zijn dit voor maffiapraktijken op internet?? Jij moet n's aan de tand worden gevoeld!
Dit zijn geen maffiapraktijken, alle inkomsten gaan de personeelspot in en als die goed gevuld is gaat de crew een avondje stappen en dat geld verbrassen. Het is dus voor het goede doel. :engel:

>>> Door GTA-Sheep: Is dit een goed moment om te vertellen dat ik in mijn eentje ben wezen stappen en dat er nog 4 euro en 23 cent over is of zal ik nog heel eventjes wachten met die mededeling?<<<

Wacht nog maar eventjes.

*Scheert intussen Sheep kaal, neemt de wol in beslag en zet 'm buiten bij -10.*

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 101
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    5

  • Pietje II

    4

  • Bierbuikje

    4

  • Rivel

    3

Wauw Baffie, heb je dat speciaal voor mij opgezocht? :D Nee daar baal ik niet van, toen was het geen lelijke badge. :*D

Owké, maar je bent ook niet verplicht om de badge te dragen. En het gaat meer om het idee, de badge is alleen iets waardoor het ook zichtbaar wordt zeg maar. Stel dat ik anders tegen iedereen moest gaan zeggen dat ik de "beste VC kenner van 2005-2008" was, dat zou erg arrogant overkomen denk ik, met een badge sla je dat over.

Ik ben helemaal niet jaloers. :') Ik vind VC zelfs niet eens zo leuk dus waarom zou ik daar een award van willen. Ik vind het alleen oneerlijk omdat er andere mensen zijn die deze award echt verdiend hebben en niet omdat ze de vorige 2 keer ook al gewonnen hebben.

Maar wanneer heb je een award echt verdiend dan? Neem nou "beste lid" e.d. Wanneer ben je nu het best, er staat niet eens in de omschrijving waar je het best in moet zijn. Maargoed, ik ben nog wel van plan om nog meerdere jaren op het forum in het gta-vc-gedeelte te blijven. Als jij dan vertel wat dan zeg maar de voorwaarden zijn om de award verdiend te winnen, ga ik proberen om me daar aan te houden. Maarja, het is en blijft een verkiezing, en daar is het gewoon zo dat de meeste stemmen gelden, ongeacht wie het verdiend. En dat is nu democratie, de meerderheid telt, niet de juistheid, of degene die het verdiend.

Mijn geschiedenisleraar zei van democratie "Democratie is het slechtste systeem wat er bestaat op alle andere systemen na"

Het is zeg maar gewoon een prutsysteem, maar er is niks beters.

Link to comment
Delen op andere websites

Oh Klein Pietje zegt ook eens iets. Doe maar lekker stoer van achter je pc'tje. :puh:

Duh, tuurlijk doe ik alleen stoer achter m'n laptop. Ik ben ook niet gek, zoiets recht in jouw gezicht zeggen. Straks mep je me nog in elkaar!

Link to comment
Delen op andere websites

de meerderheid telt, niet de juistheid, of degene die het verdiend.

Juist maar dan klopt de benaming toch niet? "Beste blabla" Dan ben je toch niet dé beste? Je hebt gewoon de meeste stemmen ;)

In theorie kan iemand die veel vrienden heeft voor elke nominatie de prijs winnen. Zolang hij maar de hele school op hem laat stemmen xD

Link to comment
Delen op andere websites

Juist maar dan klopt de benaming toch niet? "Beste blabla" Dan ben je toch niet dé beste? Je hebt gewoon de meeste stemmen ;)

In theorie kan iemand die veel vrienden heeft voor elke nominatie de prijs winnen. Zolang hij maar de hele school op hem laat stemmen xD

Welkom in deze mooie wereld :D Tsja, dat is nu eenmaal de strekking van een democratie....en helaas werkt dat overal zo: in de redactie van de schoolkrant, om burgemeester van Rotterdam te worden, om als admin verkozen te worden, om Idols te winnen, alles staat en valt met veel stemmen (en dan het liefste van de juiste mensen). Of vond je Bush daadwerkelijk een goede president? Natuurlijk hebben we de stemmen wel tegen het licht gehouden: iemand als beste modder nomineren terwijl diegene nog nooit 1 model heeft laten zien slaat natuurlijk nergens op, maar verder: het was de stem van het volk ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk, dit is een typisch Cabby - actie.

Gefeliciflapperdegrotereflapperdeflopjesdeflapper!

Voor iedereen die is genomineerd of het heeft gewonnen.[/font]

Bewerkt: door Cabyon
Link to comment
Delen op andere websites

om burgemeester van Rotterdam te worden

I lol'd. :D

Maar een award win je dus omdat het volk het wil zoals Sheep het zei, niet omdat je het verdiend of niet. En blijkbaar wilde het volk dat ik die award won.

Link to comment
Delen op andere websites

Belachelijk late reactie natuurlijk, maar daar had ik helaas zo mijn redenen voor. Bij deze dan alsnog een bedankje aan allen die op mij gestemd hebben, want ik ben zeker blij met de prolongatie van de ABN-trofee, ook al zien sommigen 'm liever geschrapt worden. Blijkbaar ben ik ondanks mijn inactiviteit van verleden jaar nog niet vergeten.

  • Beste GTA Vice City kenner: Maakt niet uit wat ik hier neerzet, zolang Baffie 't maar niet wordt

Sorry, kan er ook niks aan doen dat het wel zo is geworden. Moet ik hier verder nog iets achter zoeken?
Ja, uiteraard moet je daar nog wat achter zoeken, zoiets roep ik echt niet zomaar. Ik vind de manier waarop jij je profileert als VC-kenner (Want dat ben je zeker, dat geef ik ook echt wel toe) kort gezegd verwerpelijk. Dat vond ik bij de Forum Awards van 2007 al en dat beeld is sindsdien niet meer veranderd. Sterker nog, naar mijn mening heb je 't alleen nog maar meer bevestigd.
Lijkt me meer dan redelijk als NandroDavids hier zijn zegje over doet.
NandroDavids heeft helaas een tijdje nergens zijn zegje over gedaan om twee redenen: Sinds 30 december ben ik beperkt tot het typen met één hand, want de linkerhand is voor een korte periode in het gips gezet. Nog iets meer dan een week en ik kan weer beginnen om met twee handen mijn meningen te verwoorden. Tot die tijd dus een beperkt aantal posts en ook de MAF staat daardoor helaas weer even op een lager pitje

De tweede reden daarvoor is toch wel het grootste dieptepunt op het Forum de afgelopen tijd. Dat is namelijk het feit dat één van de Administrators een MAF-item over de Forum Awards (Stemadvies) zonder pardon heeft verwijderd. Geen melding daarvan in mijn PM-inbox en zelfs geen klein berichtje of iets dergelijks met de redenen van die actie. Sterker nog, die heb ik zélf na moeten vragen bij een Administrator met wie wat redelijker te communiceren valt. Maar daar kom ik nog wel een keer op terug in de MAF.

O ja, ik sluit me aan bij diegenen die opmerkten dat de badge dit jaar wel heel erg tegenvalt, maar dat had ikzelf geloof ik ook al eens opgemerkt. En da's niks persoonlijks overigens...

Link to comment
Delen op andere websites

Alle vechthanen gefeliciteerd, de rest ook. Ik kijk niet zo meer naar de awards, ben niet overal op de hoogte van en daarnaast komt de gezelligheid ervan nou niet echt naarboven daardoor. 0_0

Oh en om het niveau niet omhoog te laten gaan in dit topic: De award lijkt op de badge die sommige crewleden al hadden en de tekst is vrij onduidelijk bij langere namen. ;)

Lekker zeuren. Gewoon omdat het kan! :zz:

Grovie. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...