Jump to content

Explosive Situation (San Andreas)


TommyGunz

Recommended Posts

In de missie Explosive Situation (2e Las Venturas missie in GTA San Andreas) zit een ontploffingstimer. Ik heb daar een hint voor. In het midden van de kuil is een betonnen platootje. Daar staan 2 gasten op: een bewaker en een gast in pak. Ik schoot ze allebei neer en de timer was weg. Dus als je die gasten doodschiet kunnen ze niet meer de bommen af laten gaan. Deze tip kan toegevoegd worden, omdat het erg handig is voor de mensen die problemen hadden met al die bommen te krijgen binnen de tijd.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
In de missie Explosive Situation (2e Las Venturas missie in GTA San Andreas) zit een ontploffingstimer. Ik heb daar een hint voor. In het midden van de kuil is een betonnen platootje. Daar staan 2 gasten op: een bewaker en een gast in pak. Ik schoot ze allebei neer en de timer was weg. Dus als je die gasten doodschiet kunnen ze niet meer de bommen af laten gaan. Deze tip kan toegevoegd worden, omdat het erg handig is voor de mensen die problemen hadden met al die bommen te krijgen binnen de tijd.
:klap: Goed gevonden! Getest, gescreend en toegevoegd aan WikiGTA: klik. Bedankt voor je bijdrage. _O_
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...