Jump to content

.NET framework breekt installatie af


Eevar

Recommended Posts

ik heb m'n pc geformateerd en gta iv opnieuw geinstalleerd maar nu heb ik het volgende probleem.

de installatie van .NET framework word afgebroken waardoor ik gta niet kan starten. downloaden doet ie goed en als ie net bezig is met e installatie stopt ie en zegt dat er een fout is opgetreden en word afgebroken. ik heb op google enz. gezocht maar niets mocht baten. ik heb win xp SP3. ik hoop dat iemand me kan helpen want ik baal er flink van.

thnks.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb m'n pc geformateerd en gta iv opnieuw geinstalleerd maar nu heb ik het volgende probleem.

de installatie van .NET framework word afgebroken waardoor ik gta niet kan starten. downloaden doet ie goed en als ie net bezig is met e installatie stopt ie en zegt dat er een fout is opgetreden en word afgebroken. ik heb op google enz. gezocht maar niets mocht baten. ik heb win xp SP3. ik hoop dat iemand me kan helpen want ik baal er flink van.

thnks.

Normaal wordt dat als dat ontbreekt op je pc automatisch met een windows update geinstalleerd weet je zeker dat je de goede taal heb gedownload ? ik heb vista en werkte ook niet maar ik had de engelse versie gedownload :puh:

dus misschien ? heb je de verkeerde taal ?

Laterzz

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nederlandse xp en heb verschillende versies van .net framework geprobeerd maar er werkt er geen een. ook niet de versie die op de gta cd zelf staat. ik heb nog niet alle updates van windows geinstalleerd maar dat zou toch niet uit moeten maken denk ik?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...